Bed and Breakfast Het Logement

13 reviews over Bed and Breakfast Het Logement in het Nederlands

Prima slapen in Lottum

Bernard
10-10-2016

Wij zijn een familie met 2 jonge kinderen en hebben een prima overnachting gehad in Lottum. Onze jongste zoon speelt piano en jawel hoor in de gang bij aankomst was dit het eerst wat we zagen.....ook prima plaats om te parkeren en een uitstekende WiFi!

Tsja.

Steenbergen
5-9-2016

Goed: Goede Bedden, Heerlijke Douche, Lekker Ontbijt, Lottum is een mooi plaatsje, Kamer en Keuken is Proper, Keuken is compleet

Niet Goed: Geen mogelijkheid om buiten te kunnen zitten, geen gordijnen, ontvangst was niet al te vriendelijk, gehorige kamers, parkeerplaats heeft ruimte voor 3 auto's terwijl er 6 kamers zijn. Ontbijt ruimte is wel erg klein.

Conclusie: prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Voor dit bedrag per nacht hebben wij een veel betere B&B gehad.

Uitstekend!

Marco & Yvette
19-3-2012

Wij hebben afgelopen zaterdag op zondag overnacht bij B&B Het Logement. Kamers zien er bijzonder netjes en mooi ingericht uit. Nette badkamer (alle kamers hebben eigen badkamer) en prima bedden. Uitstekend ontbijt gehad, was heerlijk. Kortom, een dikke aanrader!

Een geweldige plek

Jan en Mirjam Romeijn
10-8-2011

Wij willen even een berichtje achterlaten omdat wij het zo naar onze zin hebben gehad bij jullie.

De kamer was in 1 woord geweldig. Wij hadden kamer nr. 1 en deze had een grote badkamer met ligbad erin. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. De restaurantjes die jullie ons hebben aangeraden waren ook goed. Wij zijn naar Den Hook en naar eetcafe de Harmonie geweest. Deze zijn op loopafstand van het logement.

Bed & Breakfast Het Logement in Lottum is zeer de moeite waard. Wij waren hier voor de eerste keer en het is zeker niet de laatste. De gastheer Guido en gastvrouw Vivienne zijn zeer vriendelijk, gastvrij en servicegericht. De kamers (waarvan twee nieuwe kamers recentelijk zijn opgeleverd) zijn zeer netjes ingericht. Kamers zijn zeer schoon en het ontbijt is prima. In de prachtige omgeving nabij de Maas zijn voldoende mogelijkheden om te ontspannen. Fietsen, wandelen, een bezoek aan de Hertog jan Brouwerij of lekker eten in een restaurant in de buurt. Het kan allemaal. Guido en Vivienne nogmaals dank voor jullie gastvrijheid.

Zeer sfeervol B&B. Aanrader!

fam. Poulissen
7-10-2010

Vriendelijke ontvangst. Eigenaren hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Luxe kamers en gezellige sfeer. Het uitgebreide ontbijt en de geweldig mooie omgeving maakte ons weekend compleet. Zeker voor herhaling vatbaar!

Erg gemoedelijk B&B in mooie omgeving

guidohouben
7-10-2010

Perfecte ontvangst. Vriendelijke eigenaren die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan. Mooie zeer sfeervolle kamers. Het heerlijke ontbijt en de mooie omgeving maakte ons weekend compleet. Zeker voor herhaling vatbaar.

Sfeervol

Suzie Siebers
6-9-2010

Klein maar zeer mooi Bed & Breakfast. Voor mensen die een in een klein en rustig dorpje in noord limburg willen verblijven is dit een perfecte uitvalbasis. Samen gezamelijke keuken, erg mooi.

wat een afgang

a. goudsblom
9-8-2010

dubbele reservering die gewoon weg werd geveegd met de opmerking kan gebeuren terwijl ik een week van te voren nog telefonisch kontakt heb gehad om na te gaan of het wel klopten alles was in orde werd er gezegd en dan sta je voor de deur en kan je weer huis waards naar noord holland dus aankomende gasten dubbel controleren

eigenaar Logement, Eigenaar, 24-4-2012
Het is juist dat wij in dit geval te maken hadden met een dubbele reservering. Gelukkig is dit de eerste en enige keer dat wij hiermee te maken hadden. Jammer genoeg wordt er geen vermelding gemaakt van het feit dat wij deze gasten achteraf een bos bloemen gestuurd hebben met onze oprechte excuses. Gelukkig werden onze excuses meteen aanvaard. Alleen erg jammer dat een dergelijk bericht vervolgens niet verwijderd wordt.

Voor herhaling vatbaar!

Ursula
25-1-2010

Een hele mooie zolderkamer met eigen badkamer. Alles is brandschoon en het ontbijt is om je vingers bij af te likken! Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Logement in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Logement zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.