Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

13 Reviews over Het Logement

• 10Bernard10-10-2016

Prima slapen in Lottum

Wij zijn een familie met 2 jonge kinderen en hebben een prima overnachting gehad in Lottum. Onze jongste zoon speelt piano en jawel hoor in de gang bij aankomst was dit het eerst wat we zagen.....ook prima plaats om te parkeren en een uitstekende WiFi!

• 6Steenbergen05-09-2016

Tsja.

Goed: Goede Bedden, Heerlijke Douche, Lekker Ontbijt, Lottum is een mooi plaatsje, Kamer en Keuken is Proper, Keuken is compleet

Niet Goed: Geen mogelijkheid om buiten te kunnen zitten, geen gordijnen, ontvangst was niet al te vriendelijk, gehorige kamers, parkeerplaats heeft ruimte voor 3 auto's terwijl er 6 kamers zijn. Ontbijt ruimte is wel erg klein.

Conclusie: prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Voor dit bedrag per nacht hebben wij een veel betere B&B gehad.

• 10Horace Prickett09-08-2012

Wonderful, will return!

Guido and Victorie were magnificent. We would award them 120% in any grading system. They could not have been more helpful or considerate. The premises were immaculate, the breakfasts very plentiful and varied. Tea and coffee were on tap at all times and the guests had their own separate entrance with access at any time. Would recommend this establishment without reservation and intend to return for our next visit to the Netherlands. Our one regret was that we could not stay longer! A great part of Holland to explore with many and varied activities to enjoy. A great vacation venue.

• 0Marco & Yvette19-03-2012

Uitstekend!

Wij hebben afgelopen zaterdag op zondag overnacht bij B&B Het Logement. Kamers zien er bijzonder netjes en mooi ingericht uit. Nette badkamer (alle kamers hebben eigen badkamer) en prima bedden. Uitstekend ontbijt gehad, was heerlijk. Kortom, een dikke aanrader!

• 9Jan en Mirjam Romeijn10-08-2011

Een geweldige plek

Wij willen even een berichtje achterlaten omdat wij het zo naar onze zin hebben gehad bij jullie. De kamer was in 1 woord geweldig. Wij hadden kamer nr. 1 en deze had een grote badkamer met ligbad erin. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. De restaurantjes die jullie ons hebben aangeraden waren ook goed. Wij zijn naar Den Hook en naar eetcafe de Harmonie geweest. Deze zijn op loopafstand van het logement.

• 9tonsan25-03-2011

Het Logement, goed voor Fantastisch verblijf

Bed & Breakfast Het Logement in Lottum is zeer de moeite waard. Wij waren hier voor de eerste keer en het is zeker niet de laatste. De gastheer Guido en gastvrouw Vivienne zijn zeer vriendelijk, gastvrij en servicegericht. De kamers (waarvan twee nieuwe kamers recentelijk zijn opgeleverd) zijn zeer netjes ingericht. Kamers zijn zeer schoon en het ontbijt is prima. In de prachtige omgeving nabij de Maas zijn voldoende mogelijkheden om te ontspannen. Fietsen, wandelen, een bezoek aan de Hertog jan Brouwerij of lekker eten in een restaurant in de buurt. Het kan allemaal. Guido en Vivienne nogmaals dank voor jullie gastvrijheid.

• 9fam. Poulissen07-10-2010

Zeer sfeervol B&B. Aanrader!

Vriendelijke ontvangst. Eigenaren hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Luxe kamers en gezellige sfeer. Het uitgebreide ontbijt en de geweldig mooie omgeving maakte ons weekend compleet. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9guidohouben07-10-2010

Erg gemoedelijk B&B in mooie omgeving

Perfecte ontvangst. Vriendelijke eigenaren die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan. Mooie zeer sfeervolle kamers. Het heerlijke ontbijt en de mooie omgeving maakte ons weekend compleet. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Suzie Siebers06-09-2010

Sfeervol

Klein maar zeer mooi Bed & Breakfast. Voor mensen die een in een klein en rustig dorpje in noord limburg willen verblijven is dit een perfecte uitvalbasis. Samen gezamelijke keuken, erg mooi.

• 5a. goudsblom09-08-2010

wat een afgang

dubbele reservering die gewoon weg werd geveegd met de opmerking kan gebeuren terwijl ik een week van te voren nog telefonisch kontakt heb gehad om na te gaan of het wel klopten alles was in orde werd er gezegd en dan sta je voor de deur en kan je weer huis waards naar noord holland dus aankomende gasten dubbel controleren

eigenaar Logement, Eigenaar, 24-04-2012

Het is juist dat wij in dit geval te maken hadden met een dubbele reservering. Gelukkig is dit de eerste en enige keer dat wij hiermee te maken hadden. Jammer genoeg wordt er geen vermelding gemaakt van het feit dat wij deze gasten achteraf een bos bloemen gestuurd hebben met onze oprechte excuses. Gelukkig werden onze excuses meteen aanvaard. Alleen erg jammer dat een dergelijk bericht vervolgens niet verwijderd wordt.

Bed & Breakfast Het Logement info

Het complex