Camping De Rozenhorst

26 reviews over Camping De Rozenhorst in het Nederlands

aanbevelenswaardig.

Gerrit van der Velden
14-4-2018

Bijzonder rustige camping gelegen in het rozendorp Lottum aan de Maas.

Ruime plaatsen, bijzonder vriendelijke eigenaars. Er is zelfs een tennisbaan. Bij slecht weer kun je terecht in de druivenkas. De camping beschikt ook over goed ingerichte appartementen. Verse groenten zijn ook verkrijgbaar. Vanaf de camping zijn veel fietstochten te maken. Arcen ligt dichtbij en ook een bezoek aan de brouwerij van Hertog Jan is aan te bevelen.

Een verrassing om naar terug te komen.

Agnes en Paul
28-8-2017

Vriendelijke ontvangst. Gelukkig een keer geen aangeharkte velden en hagen. Informeel, zonder slordig te worden. Voor een minicamping kan het niet op met een waterspeelplaats, vuurplaats, tennisbaan en groentekas.

Ga zeker spareribs eten in Den Hook. Zelfs op je verjaardag is het pret.

Helaas is de supermarkt uit het dorp verdwenen, maar de winkel komt ieder week een keer langs.

Oja, ook voor niet rozenkenners de moeite waard.

mooi en rustig

hendrik
8-8-2017

Rust en eenvoudig veel groen en struiken

Heerlijk kamperen in Noord Limburg!

familie van den Bos
2-5-2017

Prachtige kleine camping vlakbij Arcen aan de Maas!

Ruime plaatsen en prachtige uitzichten.

Vriendelijke camping met alleen maar het geluid van vogels.

Toplocatie voor rustzoekers en mensen met kleine kinderen die het leuk vinden om het ' kleinvee' van de camping te verzorgen en wat mee te spelen.

Zeer gastvrije en zorgzame eigenaars. Hele goede bakker op loopafstand en als tip: Eetcafé De Harmonie in het dorp ( ook loopafstand), waar eten een feestje is!! Wij hebben genoten en komen zeker terug!

Oude reviews (archief)

Mooie camping, zakelijke bejegening

Krankjorum
12-9-2016

Mooie camping, ruime plaatsen, goede appartementen, goed sanitair.

Minder vonden wij de zakelijke opstelling van de eigenaar. Bij de reservering zijn we hartelijk ontvangen door de eigenaresse.Zij dacht met ons mee (wij zijn een dweilorkest) maar ter plekke werden we door de eigenaar koel, zakelijk, ontvangen: er werd niet met ons meegedacht. Dit was teleurstellend voor onze leden.

Super ontspannen sfeer.

Sebastiaan Boerema
21-7-2016

Deze zomer met 3 kleine kinderen, 4 jaar,1 jaar en 10 weken oude baby, naar deze camping gegaan. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen.

We hebben er 2,5 week met veel plezier gestaan.

Je komt echt tot rust op deze camping.

De camping heeft een leuke speeltuin waar de kinderen de hele dag in konden vermaken, ook konden ze gebruik maken van de div. Skelters die je mag gebruiken.

Het sanitair was schoon, deze wordt div. malen per dag schoongemaakt. Ook de babyruimte was van alle gemakken voorzien. Babybadje, aankleed tafel. En lekker ruim.

De recreatieruimte was erg leuk. Grote TV, tafelvoetbal, div spellen, En veel boeken die je mag lenen.

De bakker zit 150m van de camping.

Veel leuke dingen te doen in de omgeving voor kleine kinderen.

Wij gaan volgend jaar weer.

Fijne kleine camping in mooi gebied

Annet
9-7-2016

Ontvangst door vriendelijke eigenaar. We konden de plek kiezen waar we wilden staan. Ruime plekken met zon of schaduw. Leuk speeltuintje voor de kleintjes. Het sanitair is keurig verzorgd en schoon en voldoende. Maar het was niet vol toen wij er stonden. Er is ook nog een complete badkamer voor babyverzorging en voor invaliden zijn aangepast toilet, douche beschikbaar.

Op nog geen 150 m lopen zit een warme bakker. Andere winkels en supermarkt zijn niet aanwezig in het dorp. Wel meerdere terrassen.

De sfeer op de camping is gemoedelijk. Overdag is er veel geluid van werkende boeren in de directe omgeving.

Prachtige omgeving om te fietsen en wandelen. Midden in het rozengebied en vlakbij de Maas.

Wifi op de camping is uitstekend.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Prima camping

Fam. Van Os Barendrecht
23-7-2015

We hadden het plan om 3 nachten op de Rozenhof te blijven, maar het zijn er 7 geworden.

De camping is een aanrader, toiletten en douches zijn brandschoon. Voor kinderen is er van alles te doen, een klein zwembad, een konijnenhol, een waterkliederberg waar kinderen uren in kunnen spelen, skelters en stepjes het is allemaal aanwezig.

Op De Rozenhorst: leven als god in Lottum!

peter glorie
14-5-2015

"Nieuwe" camper uitproberen. Gezellige, betrokken gastgevers. MiepKraakhelder sanitair/snoeigoede camperplek. Weldadige ligging voor ruimte en rust; maar ook actieve uitdagingen voor jong en oud. Een paar leuke ervaringen: Djokovic-gevoel op de vernieuwde tennisbaan. Max Euwe op het levensgrote schaakbord. Gewoon opa, die zich op de (nieuwe) speelberg het schompes pompt: water vloeit naar de kliederpartij voor de kinderen. Als dank:de volle laarzen leeggieten in de camper van opa! Eindeloos wandelen, fietsen of turen over de Maas. Dorstig of hongerig (geen zin in zwarte BBQ-speklapjes of producten van de aanwezige zelfoogsttuin?): plenty terrasjes/eetgelegenheden, heeeeerluk ijs! Toen het weer weer wat tegenzat: lekker verwarmen in de oude broeikas ("broeikaseffect"). Zit alles tegen? Fietsen naar bedevaartsoord Kevelaer. Maria verhoort uw gebed (mits redelijk!). Kortom: De Rozenhorst is een aanrader voor ieder. Prijs-kwaliteit is prima p.p P.D.!

Peter Glorie

Heerlijke plek

Marianne
5-1-2015

We hebben weer gereserveerd voor komende zomer. Grote kampeerplekken, sanitair netjes en schoon, tennisbaan, mooie omgeving om te fietsen, vriendelijke en behulpzame eigenaren. Top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rozenhorst in Lottum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rozenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rozenhorst scoort een 8.53 uit 10 op basis van 26 reviews.