Camping Boszicht

66 reviews over Camping Boszicht

• 2019
    9Gustavo18-06-2019

Mooi gelegen camping in Noord Limburg

Wij waren hier 1 nacht met Pieterpad-vakantie. positief: vriendelijke-, hartelijke ontvangst/ supermodern nieuw sanitairgebouw/ koelkast-waterkoker-magnetron voor trekkers aanwezig negatief: caravanplaatsen beetje klein/ trekkersveld in bos: zeer onder de maat, eerst alle takken en brandnetels maar eens weggehaald, gras zeer hobbelig, hier kan meer mee gedaan worden!

• 10Karin11-06-2019

Fantastisch luxe nieuw sanitairgebouw!

Geweldig fijne minicamping, mooie ruime plekken met een spectaculaire view over de uitgestrekte velden. Hier kun je 's avonds heerlijk genieten van de ondergaande zon. Het nieuwe sanitair is werkelijk prachtig!! We zijn al op veel campings geweest maar zelden hebben we zo'n luxe en proper sanitair gehad met een dergelijke uitstraling alsof je je in een resort waant. Mooie grote douches wat eerder op een badkamer lijkt dan een camping douche! En zelfs ook nog een eigen wastafel per doucheruimte.Ook de wc's zijn erg luxe en schoon waar je je geheel in privacy bevindt. Dave en Trudy, jullie hebben er echt iets schitterend van gemaakt en je ziet ons zeer zeker terug, en we zullen jullie camping dan ook aan iedereen aanbevelen.

• 9Kees Nederend10-06-2019

Geweldig leuke minicamping, zeer aan te bevelen!

Mooie ruime plaatsen met stroomaansuiting en waterkraan per 2 plekken, en een schitterend nieuw sanitairgebouw! Wij zijn het pinksterweekend geweest met familie en we hebben het reuze naar ons zin gehad.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Rutten08-06-2019

Geweldig

Een geweldig mooie camping, met zeer gastvrije en vriendelijke camping eigenaren. En een geweldig sanitairgebouw.Toppie we komen zeker nog n keer terug.👍👍

Gereisd met partner in mei 2019

• 10H. Smidts06-06-2019

Als je van rust houdt is dit een prima plek!!

Een hele fijne camping om een aantal dagen te staan. Veel in de omgeving kunnen fietsen een prima uitval basis voor fietsen. Attente vriendelijke eigenaren, mooi schoon toilet gebouw ,en een prima terrein om je onderkomen neer te zetten.

• 2018
    10Astrid13-10-2018

Heerlijke dagen gehad...zéér genoten!!

paar heerlijke dagen genoten in de trekkershut op Camping Boszicht. Zeer mooie hut voorzien van elektrische bedden, koelkast, kookbenodigdheden etc etc. S'avonds heerlijk genieten van de ondergaande zon, wijntje erbij, met een uitzicht zoals je dat bijna niet tegenkomt op een camping, helemaal top!! Trudy en Dave, bedankt voor de mooie dagen en succes met de bouw van het nieuwe sanitairgebouw en de uitbreiding van de camping. Ik kom hier zeker terug om het te ervaren en van te genieten.. groeten Astrid

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in oktober 2018

• 10Schuurman02-10-2018

Prachtig weekend gehad!!

Mooi weekend gehad op deze meer dan prachtige camping, mooie plaatsen, alles keurig onderhouden. Sanitair schoon en netjes. Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

• 7Theo Aerts01-10-2018

Mooi rustig

Wanneer je slecht ter been bent is het NIET jou camping. Hobbelig terrein door eeuwen oude eiken.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Boszicht, eigenaar, 04-10-2018

Beste Theo, bedankt voor uw review, Onze excuses dat u ons terrein ervaren heeft als minder geschikt voor mindervaliden. Momenteel wordt onze gehele camping opnieuw ingericht, waaronder ruime plaatsen en een nieuw luxe sanitairgebouw. De oneffenheden welke veroorzaakt werden door de mooie oude eiken worden hierbij ook aangepakt. Komend seizoen zou dit dus verholpen moeten zijn.

Met vriendelijke groet, Dave en Trudy

Gereisd met partner in september 2018

• 10Fam Theunissen14-07-2018

Helemaal compleet voor een rustzoeker.

Als je voor een wandel, fiets of gewoon een rust vakantie een fijne camping zoekt ben je bij camping Boszicht op het juiste adres. De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en behulpzaam.

Staanplaatsen zijn ruim, sanitair (2 douches voor 7 staanplaatsen en drie aparte wc's) zijn ook schoon en fris, fijn met thermostaatkraan en geen gedoe met muntjes of koud water. Elke dag wordt het schoon gemaakt.

Wasmachine, droger, magnetron en koelkast aanwezig in het bijgebouw.

Er liggen ook gezelschapspellen klaar, boekenkast, tijdschriftentafel ook voor gezorgd.

Wij hebben hier 2 nachtjes met honden en twee vogels overnacht.

Veel succes met de uitbreiding :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Fam. Leeuwen06-07-2018

Zéér fijne minicamping

Hele fijne camping, zeker voor rustzoekers en voor te wandelen en te fietsen. Ook zeer fijne douches met thermostaatkranen en besloten badkamers. Geen lauw /koude drukknop douche maar heerlijk relaxt douchen. Bij het boeken, ook even gekeken wat de reactie van anderen was op deze camping. Toen dacht ik , nou dat is wel heel erg positief. Maar er is niets van gelogen. Top camping , top eigenaren!

Gereisd met partner in juli 2018

0 tips over Camping Boszicht

1 vraag over Camping Boszicht

• J.W.Moonen, 14-05-2016

reserveren

wij wilde graag voor de maand juni reserveren, als er nog plaats is, we wilde gebruik maken van de aanbieding. J.W.Moonen emailadres: [email protected]

Camping Boszicht info

• Aantal sterrenstersterstersterster