Camping Boszicht

66 reviews over Camping Boszicht

• 2019
    10Jeroen vd Hoogen13-08-2019

Uitmuntend

Super camping! Gezellige gastheer en vrouw. Mooi uitzicht en al helemaal een perfecte schone trekkershut... tel daar het gloednieuwe sanitairgebouw bij op en je hebt een topcamping!

Dave en Trudy bedankt voor de gastvrijheid.. ik kom hier binnenkort zeker terug :)

Wel 1 nadeel.... ik had maar 1 nacht geboekt ipv meerdere :-D

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10G.Hendrikse12-08-2019

Wij zijn er een week geweest en zijn zeer positief, ziet er heel verzorgt uit en het sanitair is geweldig. Rustige camping

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Saskia01-08-2019

Meer dan geweldig

Dave en Trudy , wat een geweldige mensen zijn jullie toch, wat een mooie en rustige camping hebben jullie. Netjes en schoon. We hebben écht genoten van ons verblijf bij jullie en komen zeker nog terug want we hebben nog lang niet alle fietsroutes bij jullie in dat mooie Limburg kunnen doen. Verder alle lof voor jullie opzet van de camping, mooie ruime plaatsen met een open sfeer, niet de standaard opgesloten heggetjes maar iedereen uitzicht over het veld achter de camping. En dan het sanitair.......Jezus wat een paradijsje....heerlijk grote badkamers met een eigen wastafel, fijn besloten wc's..waar vindt je dit?? Gewéldig!

• 10Theo, Jannie27-07-2019

Fantastische vakantiebestemming

Super camping, prachtige plaatsen ,fijne eigenaars ,super sanitair, geweldig mooi weids uitzicht met prachtige zonsondergang Het was gewoon helemaal af....voor herhaling vatbaar...en dat gaan we zeker doen!!

• 10Constatijn24-07-2019

Heerlijk....

Fijne , rustige camping met ruime staanplaatsen op een goed onderhouden terrein. Vriendelijke en erg betrokken eigenaars. Super schoon en zéér mooi sanitair! De omgeving nodigt uit om te wandelen en te fietsen. In één woord...Heerlijk...

• 10Hans en Marieke23-07-2019

DIKKE 10 ++

Leuke gezellige minicamping met geweldig en superschoon sanitair (het sanitair gebouw alleen is al een 11+waard maar dat kan helaas niet gegeven worden). De eigenaren Trudy en Dave zijn enorm sympathiek en begaan. Niks dan lof en dikke vette 10++. Al meerdere mini campings gehad maar camping Boszicht in Lottum steekt er met kop en schouders bovenuit. Tot volgend jaar!!Groeten Hans en Marieke

• 10Henny16-07-2019

Erg fijne camping..TOP!

Wij zijn net terug van een week kamperen. Wat een super fijne camping. Het sanitair is fantastisch. Ruime plekken. Heel verzorgd en fijne mensen. Locatie is ook top! Al met al zijn wij super enthousiast en gaan wij zeker terugkeren.

• 9F & A-M13-07-2019

Voor herhaling vatbaar.

Keurige en rustige camping, fatsoenlijke plaatsen, vriendelijke ontvangst en mooi sanitair. Genoeg fietsroutes.

• 10Gerdjan11-07-2019

Uitmuntend!

Na meerdere keren in trekkershutten overnacht te hebben was dit toch wel de meest verzorgde trekkershut, zo heerlijk schoon en een mooie ligging. 's Ochtends ontbijten aan je eigen terrasje terwijl de vogeltjes om je heen fluiten,Heerlijk knus! 's avonds heerlijk genieten van de ondergaande zon.

Het nadeel van kamperen vind ik normaal gesproken het toiletgebouw en de douches.... . Ook dit was hier prima geregeld. Ze hebben sinds dit jaar een hagelnieuw sanitair gebouw, welke ik met bewondering heb mogen ervaren. zelden zo'n mooi sanitair meegemaakt op een camping ! op welk moment je er ook kwam het was altijd spik en span.

Min punten hebben we eigenlijk niet gevonden.

Als wij weer naar Limburg gaan zullen we zeker weer bij camping Boszicht verblijven

• 10Petra en Remco21-06-2019

Érg fijne camping, prachtig sanitair

Prachtige minicamping in het Noord Limburgse plaatsje Lottum. Wij hebben hier een weekje gestaan en erg genoten van de mooie omgeving. Het nieuwe sanitair gebouw is werkelijk prachtig, zelden meegemaakt zo'n luxe met kamperen 👍. Mooie ruime plaatsen en een waanzinnig uitzicht, hier kom je helemaal tot je welverdiende rust. Wij komen hier zeker vaker terug!!

Gereisd met partner in juni 2019

0 tips over Camping Boszicht

1 vraag over Camping Boszicht

• J.W.Moonen, 14-05-2016

reserveren

wij wilde graag voor de maand juni reserveren, als er nog plaats is, we wilde gebruik maken van de aanbieding. J.W.Moonen emailadres: [email protected]

Camping Boszicht info

• Aantal sterrenstersterstersterster