Camping Boszicht

66 reviews over Camping Boszicht

• 2019
    10Toon en Christine21-09-2019

Wauw..!

Zeer vriendelijke ontvangst, mooi en rustig gelegen camping. Zeer mooi en schoon sanitair, ruime plaatsen met waterpunt. Fantastische view over de achtergelegen velden. Deze camping is echt een aanrader, komen hier zeker nog wel terug.

• 10Lia en Anton19-09-2019

Fantastische sanitaire voorzieningen

Zalige vakantie gehad hier op camping Boszicht in Lottum. Fijne omgeving om te fietsen. Leuke kleine camping met een supermooi nieuw sanitair gebouw, grote plaatsen en mooi grasveld...fantastisch uitzicht en hele fijne eigenaren. En niet te vergeten...RUST... Hier mag echt wel een vette 10 aan gegeven worden.

• 10J. de Haan19-09-2019

Helemaal FANTASTISCH

Men moet weten dat het een fantastische camping is met ontzettend mooi en splinternieuw sanitair dat heel goed wordt onderhouden. Zeer mooie en ruime plaatsen. Hele vriendelijke en attente eigenaren die kei hard werken en hun best doen om het je naar de zin te maken. We zijn hier nu al een aantal maal geweest en komen zeker volgend jaar weer heel graag terug. Wij samen met onze grote poedel Kenzy. Heel veel groetjes voor Trudy en Dave.

• 10Rosanne S.16-09-2019

Zéker een camping om terug te komen

Goede ontvangst. Mooie grote plaatsen. Uitstekend sanitair. Mooi centraal gelegen en kun je mooi alle kanten op fietsen en wandelen (schitterende omgeving) Mooie plaatsen in de buurt om te bezoeken zoals Arcen, Duitsland, Venlo, Horst. Goede prijs waar alles bij in zit, dus geen gedoe met muntjes en dergelijke, water op de plek...ook erg fijn. Zéker een camping om terug te komen!

• 10Henny en Jan12-09-2019

UNIEKE PLEK...!!

Wat een leuke camping! Super netjes nieuw sanitair. Mooie plaatsen. Heerlijk rustig. Vriendelijke eigenaren. Een camping om zeer zeker nog eens naar terug te gaan. UNIEKE PLEK...!!

• 10Jasper07-09-2019

Onwijs fijne camping met super sanitair!

Gastvrije eigenaren, superschoon terrein en perfecte sanitaire voorzieningen, ruime campingplaatsen en een heerlijke sfeer! Alles is al benoemd in voorgaande reviews maar het klopt ook allemaal...dit is gewoon een pareltje van een minicamping met een dijk van een nieuw sanitair gebouw, de slogan op hun website vermeld " douchen zoals thuis" maar ik durf te wedden dat de meeste het hier luxer hebben als thuis😃. En dat voor die prijs.... Al met al een zéér aanbevelingswaardige minicamping, waar je vanaf dit jaar ook voor winterkamperen terecht kunt. Dat gaat met zo'n lekker verwarmd sanitair gebouw zeker een succes worden.

• 10Herma en Jan04-09-2019

Geweldig

Prachtige camping met grote plaatsen. Super sanitair. De eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. Uitzicht is prachtig. Omgeving geweldig om te fietsen en te wandelen. Echt een aanrader. Minpu ten heb ik niet

• 10Rita03-09-2019

Minicamping om nooit meer te vergeten!!

Hele mooie camping! Ontzettend schoon en superluxe sanitair met alle privacy die je maar kunt wensen. Mooie plaatsen met stroom (10 ampère) en water. Bovendien prima Wifi. Er wordt door de eigenaren alles aan gedaan om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Kan geen minpunt vinden. Ook mooie omgeving. Voor ons een 10+ voor Camping Boszicht !

Tot volgend jaar....👍

• 10Familie Klein29-08-2019

Zéér mooie minicamping met fantastisch sanitair

Rust...mooie plaatsen...supergaaf nieuw sanitair gebouw...uitzicht...vriendelijke eigenaren...zomaar even wat steekwoorden wat typerend is voor deze minicamping. We hebben hier een week mogen vertoeven en wat hebben we genoten! Deze gaan we in ons lijstje van campings opnemen, want hier komen we zéér zeker terug. Trudy en Dave, bedankt voor de leuke tijd bij jullie op de camping en we wensen jullie veel succes met jullie mooie stekkie. Groeten fam.Klein

• 10Marius25-08-2019

GENIETEN!!

Camping voor rustzoekers met een mooie indeling zodat iedereen uitzicht heeft op de vrije akkers met een weergaloze zonsondergang...heerlijk genieten!! Prachtige omgeving, zeer vriendeĺijke eigenaren, super schoon en luxe sanitair! Het lijkt wel of je privé-badkamers hebt voor je eigen. Heerlijke plek!

0 tips over Camping Boszicht

1 vraag over Camping Boszicht

• J.W.Moonen, 14-05-2016

reserveren

wij wilde graag voor de maand juni reserveren, als er nog plaats is, we wilde gebruik maken van de aanbieding. J.W.Moonen emailadres: [email protected]

Camping Boszicht info

• Aantal sterrenstersterstersterster