Géén boekingskosten
NederlandLimburgLommBed & Breakfasts LommBed & Breakfast Antoniushoeve (gesloten)

Bed & Breakfast Antoniushoeve (gesloten)

NederlandLimburgLomm
9.2FenomenaalScore uit 11 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 11 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

10 Reviews over Antoniushoeve (gesloten)

• 9Janneke10-08-2021

Heerlijk genoten

Heerlijk weekend gehad. Ik was samen met m’n nichtje voor het naaiweekend. Ontzettend genoten, wat een gastvrijheid! Kamers heel netjes en schoon, fris sanitair, heerlijk ontbijt met vers fruit, croissants, sap etc. Lekkere koffie en thee zoveel als je wilt. Eigenaresse zeer vriendelijk en gastvrij, wil echt dat je vakantie gevoel hebt, en dat hadden we zeker. We hebben enorm genoten en komen zeker nog een keer terug.

• 10Suzanne18-06-2021

Heerlijk

Genoten van de rust en mooie omgeving. Heerlijk geslapen en een lekker ontbijt iedere ochtend.

• 10Leoni16-11-2020

Geweldig

Hier weten ze wat service en gastvrijheid is. Nette kamers, prima sanitair, huiskamer waar een heerlijk ontbijt (en diner) werd geserveerd. Ik heb voor januari nog een weekend geboekt

• 9Carla van Pol13-09-2020

Voor herhaling vatbaar!

We waren hier als naaigroep. Ik was voor de eerste keer mee. Superproduktieveleuke groep dames! Gezellige b&b, voor onze lieve gastvrouwen Marianne en Inge was geen vraag te gek. Alles netjes, superschoon, heerlijk sterke douche, lief met mijn vegetarische wens rekening gehouden - heerlijk gegeten - kortom alle lof voor deze b&b! Ook lekker gewandeld langs de Maas - die vlakbij is!

• 9Vincent Zaalen12-08-2020

Gastvrije ontvangst Lomm

We werken gastvrij ontvangen door de eigenaresse die alles duidelijk uitlegde. De buitenkant van de anthoniushoeve ziet er misschien nog wat sjofel uit maar van binnen is het tot in de puntjes verzorgd. Lekkere koffie en thee hoeveel je wilt. Goede bedden en sanitair. Heerlijk ontbijt met zelf gemaakte yoghurt en vers fruit. Anthoniushoeve is een aanrader

• 9Ricky van Dalen08-08-2020

fantastisch

de B&B is fijn om te verblijven. De keuken/huiskamer is de hele dag toegankelijk. Voor het ontbijt werd er speciaal glutenvrij brood gebakken. Heb je speciale wensen zoals vegetarisch of veganistisch, ze zullen er alles aan doen om je van dienst te zijn. Heerlijk huiselijk en rustig, een echte aanrader.

• 9Marianne Visser van Klaarwater05-08-2020

Van harte aanbevolen: B&B Antoniushoeve in Lomm

Vakantie 2020. We peinsden er niet over om naar het buitenland te gaan. Je zal daar maar verblijven tijdens een uitbraak van corona. Liever bleven we in eigen land. We kozen als standplaats B&B Antoniushoeve in Lomm. We kenden het al van 2019, toen we in dit pas geopende B&B mochten proefslapen. We genoten toen al van het lekkere ontbijt met vers gebakken broodjes, vers geperst sinaasappelsap en nog veel meer lekkers. En ook nu deden we dat weer. Net als toen werden we echt verwend, genoten we van de gezelligheid en trokken we er overdag op uit om de mooie omgeving van Arcen met al zijn bezienswaardigheden te verkennen. Ik raad dit B&B iedereen aan.

• 9Vicky04-08-2020

Warm, hartelijk en verzorgd

Genoten in een relaxte sfeer met leķkere koffie. Eenvoudig, maar goed en schoon sanitair . Bedden lagen zalig. Gastvrouw uiterst vriendelijk en behulpzaam. Genoten in t mooie Limburg👍😊

• 8Ellen03-08-2020

Genieten!

Nu 2x geweest en genoten van de kamer, het eten en de omgeving. Heerlijke koffie! In september weer 👍🏼

• 9Wieke03-08-2020

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Hele fijne plaats om te zijn, heerlijke bedden, prettig sanitair, heerlijke koffie en fantastisch eten. De eigenaresse doet alles om je in de watten te leggen!

Bed & Breakfast Antoniushoeve (gesloten) info

• AirconditioningNiet beschikbaar