Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.2Inrichting
  • 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over I Gen Huuske

• 5Marloes11-12-2021

Slechte service

Het is een mooi huis en een mooie omgeving en we hebben genoten van onze herfstvakantie. Maar over de communicatie en service van de verhuurders ben ik echt niet te spreken. Bij aankomst was de informatie nihil, de eigenaren waren zelf op vakantie en we werden ‘ontvangen’ door de zoon. We hebben naderhand nog veel moeten vragen omdat veel niet duidelijk was. Er is van te voren niks gezegd over bouwvakkers die vanaf ‘s morgens vroeg aan de slag gingen met het huis van de eigenaren dat naast het vakantiehuis staat.

We waren er van mndg-mndag en vrijdags deed de WiFi het niet meer, de zoon is er even mee bezig geweest, het was niet opgelost en we hebben er helemaal niets meer over gehoord. Echt een kwalijke zaak en slechte service. Vervolgens hebben m’n ouders weken moeten wachten op de borg van €150, omdat ze er zelf meerdere malen om gevraagd hebben. Gelukkig hebben we het fijn gehad als familie, maar wij komen zeker niet terug.

• 8Natuur
  • 9Margot27-04-2018

Een aanrader!

Een ideaal huis voor een vakantie in eigen land! Met 11 personen (6 volwassenen en 5 kinderen) was er ruimte genoeg zonder op elkaars lip te zitten. 3 badkamers , grote woonkeuken en heerlijk rustig. En op korte afstand van Aken, Vaals en Maastricht.

Leuke eettentjes op korte afstand met auto en te doen te voet als je dat zou willen. Voor de jongsten was er een trampoline en schommel en veld om te rennen. En met de eigenaren konden ze ook nog naar de paarden en kippen toe. De honden zijn vriendelijk en luisteren goed.

• 9Roland20-09-2016

Gezelig huis in een super mooie omgeving

De nieuwe afgesloten tuin biedt een fijne privé sfeer, de kinderen kunnen ongestoord spelen. De vele uitwijkmogelijkheden in de omgeving zijn fantastisch. lekker gegeten bij een restaurantje om de hoek. Heerlijke wandelingen gemaakt in het bos en n mooie fietstocht gemaakt door het mooie Heuvelland. De kleine dierentuin in Aken was een goede aanrader van onze zeer vriendelijke gastvrouw. Alles bij elkaar zeker de moeite waard om terug te keren

• 9Fam. van der Ven16-09-2016

Goed vertoeven

Ligging en gastvrijheid waren uitstekend. Ook kan de gastvrouw heerlijk koken. Tevens waren de bedden prima. Een heerlijk oord om een tijdje te vertoeven. Jammer van de opstapjes in de kamer, daar moest ik goed op letten om niet te vallen. De kinderen hadden daar geen last van.

• 9Vrijgezellenweekend30-03-2016

Heel gezellig! Aanrader voor een groep vrienden!

We zijn zeer vriendelijk onthaald door Ingrid! Ze doet echt haar best om het zo comfortabel mogelijk te maken voor iedereen! De keuken is zeer gezellig voor een grote groep vrienden. De bedden waren ook comfortabel. Een grote troef dat iedereen zijn eigen bed heeft! Het enige jammere is misschien dat er maar 2 badkamers zijn, voor 14 personen, maar eigenlijk hebben we daar ook geen last van gehad... Het belangrijkste is dat het propere badkamers zijn, en dat is zeker en vast het geval! Top! Ook de vele parkeermogelijkheid is een troef! Wij gingen met Pasen, waardoor het misschien wat aan de dure kant uitviel... Ik zou dit huisje zeker aanraden! Ik las een negatieve recensie over kritiek op lawaaihinder, maar nu ik er ben geweest kan ik me moeilijk inbeelden dat de eigenaars of de buren zulke moeilijke mensen zijn. Volgens mij waren die gasten zelf wat tegendraads...
    Conclusie: Boeken maar!

• 9Anita13-03-2016

super gezellig,midden in natuur

super gezellig weekend gehad,veel gewandeld in t bos dat op 100m afstand ligt. Fijne vriendelijke ontvangst van eigearen Samen met de kinderen genoten van de boerderijdieren.Heerlijk geslapen op fijne bedden.

• 9Thea26-02-2016

Prachtige plek

Super gezellig weekend gehad met de hele familie

• 10USA19-02-2016

Beautiful old farm house

This old farm house was beautifully restored. It is spacious, comfortable and well stocked. The huge kitchen and dining room has plenty of high quality tools to make wonderful meals for a big family group. Just walk out of the house to quiet trails going through small hills and farms. The farm itself has gorgeous horses just outside your door and some friendly dogs. If you are looking for tranquility, a quiet vacation/family reunion or a place for reflection this is just the place for you. I do not think it is suitable for big loud parties as it is in a quiet residential environment. Nearby you can find lots of bike trails, churches, the famous three-lands-meeting-point (where Germany, Holland and Belgium meet) and the German city of Aachen. Finally: The wifi signal was really fast and strong – the house has a separate router connected directly to the ISP! What else can you ask for?

• 10Angelique13-02-2016

Super vakantie!

Ben je op zoek naar een ontzettende mooie natuur, gastvrije mensen en een ruime vakantiewoning? Dan is dit het perfecte vakantieadres. Wij hebben met onze vrienden erg genoten. Wij werden hartelijk ontvangen en wegwijs gemaakt in de omgeving. Het huisje was zeer ruim en schoon. En een mooie grote en gezellige keuken die volgens mij net nieuw was. Wij gaan zeker nog een keertje bij de familie boeken.

• 10Toon Janssen10-02-2016

Geweldige plek

In Nederland, maar toch het gevoel dat je in het buitenland bent. Mooi verzorgd huis met een hartelijke ontvangst en gastvrije eigenaren. Mooi centraal gelegen tussen Maastricht, Aken, Eupen en Luik met goede verbindingen. En het allerbelangrijkste.... maar 100 m van het bos en de wandelroutes lopen voor de huisdeur. We hebben ons prima vermaakt.

Vakantiehuis I Gen Huuske info

• CafeNiet beschikbaar