Hotel Herberg Oud Holset

75 reviews over Hotel Herberg Oud Holset in het Nederlands

Wat een gezelligheid

Ine
20-1-2018

Zeer gezellige herberg met warm ontvangst. Ruime kamers met goede badkamer.

Het ontbijt krijg je aan tafel en is meer dan genoeg. Diner is prima, met vaak lekkere streekproducten.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Rustig gelegen hotel met in de omgeving veel wandel mogelijkheid in de natuur.

Vriendelijke ontvangst en hulpvaardig personeel. Schone en ruime kamer. Eenvoudig goed verzorgd ontbijt zoals een ontbijt moet zijn. Geen overbodige luxe. Het diner was alle dagen overheerlijk en goed van samenstelling.

Eventuele vragen werden vriendelijk en uitgebreid beantwoord.

Jenny
20-1-2017

Zoals een herberg in zuid limburg moet zijn. Lief personeel, persoonlijke aandacht. Heerlijke vegetarische gerechten. Schone gezellige kamers. Mooie omgeving. Kan geen minpunten bedenken😄

Geweldig

Mieki
3-7-2016

Heel mooi,schoon en gastvrij hotel. Ontbijt en avondeten was perfect. Goed en hartelijk ontvangst.

Fam. Varenhout
22-5-2016

Gastvrijheid, kamer, prima ontbijt en lunch.

Locatie was geweldig, eten was goed, personeel was vriendelijk, kamers normaal/standaard geen overbodige luxe. Eigenaar was een nare man en riep nare dingen in het bijzijn van gasten over gasten in het restaurant en gaf tevens in het bijzijn van gasten tegen zijn personeel de schuld dat ze iets fout deden of hadden gedaan. De man kan ik niet veranderen, maar moet nog veel leren. Alleen hierom ga ik er nooit meer naartoe.

Gastvrijheid is hier belangrijk. Ondanks de drukte rond de feestdagen, oud en nieuw, heben de eigenaar en zijn vrouw tijd voor een praatje tijdens het dineren ect.

Het eten is hier meer dan prima. Prachtige omgeving om te wandelen.

Oergezellig

Mertens miek
4-10-2015

Een heel gezellig hotel met super vriendelijke mensen! Prachtige streek om te wandelen.

Gezellig

Carin de Korte
16-8-2015

We hebben een prima overnachting gehad bij de Herberg Oud Holset.

Een heerlijk ontbijt en een zeer goed diner.

De ontvangst was hartelijk. Vanuit de herberg starten een aantal zeer mooie wandelingen.

We komen nog eens terug.

Echt perfect, wat een verwenerij.

Jos en Ria Rijnvos
7-5-2015

We zijn een weekend geweest en gaan zeker nog een keer. Het was een zeer geslaagt weekend. Zeer gastvrij. Eten is zeer goed. Perfecte uitvalsbasis voor het bezoeken vaan steden in de omgeving of lekker te wandelen en tot rust te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg Oud Holset in Lemiers (bij Vaals), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg Oud Holset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herberg Oud Holset scoort een 8.92 uit 10 op basis van 75 reviews.