Hotel WinselerHof

Tonen op kaart

66 reviews over Hotel WinselerHof

• 2018
    6Ray09-09-2018

volgende keer alleen eten hier; geen overnachting

de omgeving en het hotel zijn erg leuk. de kamers zijn ruim. doch een krantje was niet aanwezig, een bakje voor de hond op de kamer ook niet ondanks het verzoek dat we hadden gedaan. ook bleek er een trouwfeest te zijn die avond met band tot 1u. alhoewel dat wel vantevoren per mail was gemeld (maar niet door ons gelezen). het eten in het italiaanse restaurant was subliem. toen we echter om 10:30 voor het ontbijt verschenen was de helft vh buffet al verdwenen. Het was tot 10:30 terwijl er op de website stond dat het zondag tot 11:00 was. al met al viel het verblijf dus een beetje tegen.

Gereisd met partner in september 2018

• 8anoniem18-07-2018

Voor herhaling vatbaar!

We hebben genoten van ons verblijf in de Winselerhof! Prachtige, rustige kamer in een apart huisje. Hadden een deluxe kamer geboekt, maar kregen een premium kamer! Aardig personeel, goed ontbijt, fijne bedden, alles schoon, eigen terrasje, rustige en mooie omgeving, goede uitvalbasis naar mooie plekjes in Limburg. We hebben geen gebruik gemaakt van het diner, dat vonden we wat aan de prijzige kant...

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

6Nini10-09-2016

Afzetterij

Hoewel de ligging van dit hotel pittoreske is, is de service en welwillendheid van de staf ver te zoeken. Duidelijk overpriced voor wat je krijgt

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Henk13-08-2016

Sfeervolle entourage

Diner perfect in Pirandello, ontbijt ook prima, mooi restaurant dito uitzicht. Hotelkamer: bedden erg goed, nieuwe badkamer, apart toilet Vriendelijke mensen

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Mhn21-12-2015

Een prachtige accommodatie, met zeer vriendelijk personeel. We hadden een mooie schone kamer, met een heerlijk bed. Tevens gebruik gemaakt van het restaurant en daar hebben we bijzonder lekker gegeten.

Gereisd met partner in december 2015

• 7pgmn195905-10-2015

Uitstekend gegeten, hotelkamer moet echt beter.

Met 8 personen hier verbleven. Was druk voor het personeel i.v.m. bruiloftsfeest. Door deze bruiloft waren niet alle ruimtes beschikbaar. Geen bar, en we mochten onze borrel in het restaurant gebruiken. Geheel niet gezellig, maar er was dus geen alternatief! ja, we mochten ook buiten plaats nemen, maar gelet op de temperatuur was dat geen optie. Daar mogen ze overigens best wel rekening mee houden.Verder geheel geen overlast gehad van deze bruiloft. We hadden een arrangement geboekt met als starter een borrel en hapjes, maar daar is door de drukte niets van terecht gekomen. Het diner was meer dan goed. Complimenten hiervoor. Bediening vergat wel eens wat en als men aangesproken werd, kregen we een flauwe smoes te horen, wat niet erg professioneel over kwam. Ook het ontbijt wat helemaal prima. Al mijn gasten hadden hetzelfde commentaar op de hotelkamers. TE warm, en een veel te grote en lege minibar. Badkamers klein maar zeer verzorgd. hotelkamer ook klein, wel schoon,

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Roy06-04-2015

Een geweldige locatie

We zijn hier 24 augustus 2014 getrouwd en het is voor ons echt een onvergetelijke dag geworden. Dit met name door het vriendelijke en behulpzame personeel en de supermooie locatie. Het uitzicht is er heel mooi en landelijk, echt grandioos.
    Het eten is in 1 woord fantastisch, alles is bereid met verse producten en huisgemaakt. We hebben gekozen voor het Italiaans tafelen, dit was echt overheerlijk. Samen met onze gasten hebben we hier overnacht en gebruik gemaakt van de mooie authentieke kamers die van alle luxe zijn voorzien. Ook het ontbijtbuffet was meer dan goed. Kortom gezegd namens ons en onze gasten, een echte aanrader. Dankzij de Winselerhof is dit voor ons een dag geworden om nooit te vergeten! Dankjewel Winselerhof!

We hebben echt onvergetelijke dagen gehad met onze gasten. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 4d de vries08-12-2014

Jammer van dit weekend.

Niet echt genoten van dit verblijf. We kregen een gratis update. Senior room , 4 trappen op naar de (donkere, gedateerde) kamer, naar de slaapkamer nogmaals een trap omhoog. Kledingkast in zitgedeelte onder in vertrek, onlogisch als slaapkamer en badkamer boven zijn. Eten prima, bediening niet erg enthousiast (op één invalkracht na). Prosecco zat bij ontbijt, maar daar moesten we wel om vragen. Bar was gesloten tot 1800 u, drankje konden we dan eventueel wel bij de receptie doen (!).....of aan een gedekte tafel die dan wel leeg geruimd kon worden, hoe gezellig. Tweemaal diner gebruikt, eerste avond midden in de serre waar het geluid van stemmen je van alle kanten tegemoet kwam. Tweede avond aan de zijkant, geluid iets minder. Rode port vooraf aan het diner was steenkoud, kwam uit magazijn, moest nog op temperatuur komen werd gezegd. Was bij hoofdgerecht dus nog koud. Personeel erg onpersoonlijk, kwam onervaren over. Met een slecht gevoel naar huis gegaan.

Gereisd met partner in december 2014

• 6Josette Hermans15-09-2014

Dit was alles behalve een Luxe-kamer!

Ze was netjes maar zeer klein en donker. Het piepkleine zolderraampje liet quasi geen licht of verluchting toe (geen airco). De televisie stond op de frigo naast het hoofdeinde van het bed. Het bureau was te hoog om aan de computer te werken. De zithoek was onbestaande. Een stopcontact voor de computer moesten we gaan zoeken achter de frigo. Ik ben niet abnormaal klein maar de spiegel in de badkamer hing veel te hoog: ik zag maar een stuk van mijn hoofd. De badkamer was klein maar modern en functioneel. De waterkoker stond, zoals de ventilator, in de kleedkast: nam enorm veel plaats in. Het zolderluik was besmeurd met vuile vingerafdrukken. Ik vond het ook geen goed idee om mensen van 70+ op drie hoog (de buitentrap mee gerekend) te logeren. Geen lift (niet vermeld op de site), we moesten onze koffers zelf naar boven zeulen. Idem bij het vertrek.134€ per nacht voor zo'n slechte kamer is werkelijk overdreven. Volgens de directeur van het hotel hadden we een standaard Luxekamer ....

Gereisd met partner in september 2014

• 8Mark Harbers10-06-2014

Ondanks perfecte ligging valt rust tegen

Zeer gehorige kamers en bijzonder klein voor deze prijs we konden nauwelijks langs elkaar lopen. Door een authentieke staldeur in de kamer die aansloot op het looppad onder een boog hoorde je alle voorbijgangers. Continu wakker van een bruiloft was maar bijzaak. Deze hof nooit meer.

Gereisd met partner in mei 2014

8 tips over Hotel WinselerHof

• elizabeth72, 01-06-2014

De ligging van het hotel ligt in Parkstad, (geen mooie omgeving) maar je bent met de auto zo in Valkenburg, Aachen etc. In Aachen zit prachtige sauna (Carolus Thermen)!

• gammetje1979, 22-10-2012

festa italiana is een jaarlijks festiviteit die echt leuk is opgezet

• Els, 24-12-2012

Aken, Valkenburg, Maastricht, Vijlen, Epen, Mechelen, Belgie en stoomtrein in Simpelveld

0 vragen over Hotel WinselerHof

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen