Appartement Wellness Parklaan

87 reviews over Appartement Wellness Parklaan

• 2019
    10Martinus v.d. Berg28-05-2019

Tegek. Fantastisch!

Het was er hemel op aarde met een woord top. Zeer luxe appartement met omheinde tuin,alle wellnes die er aanwezig is is volop genieten. Zeer bekwame gastvrouw die er meer dan 100% alles aan zal doen om u tevreden te stellen. Adje is vriendelijk -behulpzaam maar vooral een zeer bekwame gastvrouw. Voor ons was het een mooie ervaring die we ieder jaar proberen te herhalen. De week die we er mochten vertoeven was eigenlijk tekort . Adje we hebben volop genoten en dankzij jou was het voor ons een mooie onvergelelijke week geworden .Dankje en dikke knuffel van ons en van sam de hond een poot

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Arthur en Angelique20-05-2019

Wat een heerlijk appartement! Heerlijke sauna’s, mooi stoombad, jacuzzi, luxe bad, heerlijk bed. Alles super schoon! Bij aankomst letterlijk een warme ontvangst met brandende kaarsjes en een brandende haard. Een flesje wijn en lekkers erbij. Wat een service! Echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Roel & Iris15-04-2019

Onvergetelijk

We hebben ontzettend genoten van het mooie en grote wellness appartement. Helemaal kunnen ontspannen. De gastvrijheid is super en alles was heel schoon. Bij aankomst overal kaarsjes aangestoken en handdoeken, badjassen en slippers allemaal aanwezig. Een aanrader is om ook gebruik te maken de faciliteiten buiten zoals de jacuzzi en de sauna, heerlijk! Alle apparatuur werkte goed en alles in de keuken zoals handdoeken, theedoeken waren ook aanwezig. Super ontspannen weekend gehad! Dankjewel!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Pat Enklaar07-04-2019

Voor de tweede keer hier en opnieuw weer super! Een super accommodatie prachtige omgeving , super gastvrouw. Hier ontbreekt je werkelijk aan niets . Ook de hondjes hebben weer genoten . Helaas zit het er weer op maar dit was zeker niet de laatste keer . Opnieuw een dikke 10

Gereisd met partner in april 2019

• 10Wim Meijer10-02-2019

Voor herhaling vatbaar!

Top verblijf! Volop ruimte, schoon, en veel -privé- wellness voorzieningen! En veel te doen in de omgeving. En zeer gastvrije ontvangst.

Alleen gereisd in februari 2019

• 9AC en Lies03-02-2019

Heerlijk genoten en tot rust gekomen

Wat is dit een heerlijke plek om lekker te ontspannen! Het appartement is van alle gemakken voorzien om het verblijf tot een echt wellness weekend te maken. Een aanrader is wel om het buitenverblijf erbij te huren, die jacuzzi wil je namelijk echt niet missen. ;-) Adje, bedankt! En we komen hier absoluut nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10jolanda Coenen13-12-2018

Bij aankomst voelde het meteen als thuis komen. Wij waren hier al voor de 3e keer. Adje, de eigenaresse, gaf een rondleiding door het prachtig versierde appartement in kerstsfeer. Overal had ze lichtjes aangestoken. Zelfs de haard stond aan. Wij hadden het buitengedeelte er bij gehuurd waar een jacuzzi en sauna stond. Echt een aanrader! Ook kregen we een leuke tip van Adje om op zaterdagavond de lichtjesparade in Valkenburg te bezoeken. Dat hebben we gedaan en was prachtig. De rest van de tijd hebben we, behalve wandelen door de prachtige omgeving, genoten van de wellness, de overdaad aan boeken en films en elkaar. Wij hebben meteen weer geboekt voor volgend jaar. Relaxed en herboren in een lang weekend! Bedankt Adje voor je gastvrijheid, echt niets was haar te veel!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 10Corla Jegen23-11-2018

Super gezellig, sfeervol, warm onthaal, echt TOP

Ons weekje limburg was een absolute aanrader, we waren beetje benauwd door een paar slechte recenties maar deze gastvrouw is super zorgzaam , het appartement heel knus ingericht met buiten een super grote jacuzzi sauna , het was een super ervaring !😄

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Suzanne en Ivo05-10-2018

Fantastisch en zeker niet voor het laatst!

Wat een fantastische midweek hebben we gehad. Bij binnenkomst waren er overal kaarsjes en heerlijke geuren waardoor we ons direct voelden ontspannen. Veel gebruik gemaakt van de sauna's, stoombad, jacuzzi en zonnebank. Alles was prachtig verzorgd. Zelfs een masseuse aan huis kon voor een fijn prijsje geregeld worden. We zijn herboren! Het huis is prachtig en schoon en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een enorme kast met dvd's en een nog grotere kast met boeken. Adje, de gastvrouw straalt uit dat ze er alles aan wil doen om het ons naar ons zin te maken. Zelfs de krant wordt dagelijks voor de deur gelegd. Ook de omgeving is prachtig, heerlijk rustige natuurgebieden om rond te dwalen. We hebben ontzettend genoten en willen hier zeker nog vaak terugkomen. Lieve Adje, dank je wel!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Fam. Brouwer03-08-2018

Fantastisch, schoon, ruim en mooie rustige ligging

Super fijn, groot en schoon verblijf in een mooie rustige omgeving! Wij hebben twee weken doorgebracht in het appartement met 5 personen. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen door Adje. Ook onze twee honden werden enthousiast begroet. Onze indruk was meteen al goed. Wat een mooie ligging! De tuin is heerlijk groot en de honden kunnen nergens heen door de goede omheining. Adje gaf ons een rondleiding door het (heerlijk ruikende) appartement. Wat meteen opvalt is dat elke ruimte heel schoon is en echt van alle gemakken is voorzien. Ook in de keuken is alles aanwezig. Wij hadden ook het aparte wellness-gedeelte geboekt en Adje legde prima uit hoe alles werkte. Alles deed het en we hebben intens genoten van de (schone)jacuzzi en de buiten douche en sauna. Adje is een super gastvrouw die met je mee denkt en overal mee wilt helpen. Wij kunnen geen minpunt ontdekken en raden dit appartement aan iedereen aan. En we komen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Appartement Wellness Parklaan info