Géén boekingskosten

Meer appartement info

92 Reviews over Wellness Parklaan

• 10Linda08-06-2020

Geweldig

Geweldig verblijf gehad hier, zeker voor de honden liefhebbers, zo het bos in voor een lange wandeling en daarna bijkomen in de jacuzzi of sauna.

• 10Marjon30-03-2020

Heerlijk genoten

Warm ontvangst, kaarsjes, lekkere wierook, openhaartje aan. Genoten van de rust en de luxe, van alle gemakken voorzien. Jacuzzie, saunas turksstoomruimte. Rustige omgeving en de hond is ook welkom.

• 10John en Ria16-03-2020

Super!

Het is echt geweldig, de foto's liegen niet, lekker privé in de sauna en jacuzzi binnen of buiten. Adje, de gastvrouw, woont er boven is zeer vriendelijk en kun je alles vragen, maar heb je totaal geen last van. De woning is van alle gemakken voorzien en zeer ruim, ook is er veel documentatie over de omgeving, wandel- en fietsroutes.

• 9Esther29-12-2019

Fijne plek.

Tweede keer bij Adje. Heerlijk om daar te zijn, te ontsnappen aan de hectiek van de dag en te ontspannen. Uitgerust weer aan de slag. Buiten sauna en jacuzzi daarna naar binnen voor de open haard. Bijpraten en genieten van mooie muziek, was fijn!

• 10Rolf20-12-2019

Super!

Op aanraden van ouders hier vertoeft. Hadden de mazzel dat het 40 graden was, buiten het huis niet vol te houden. In het huis heerlijk met de airco! Tevens de extra tuin bijgeboekt met jacuzzi en sauna, een aanrader! Lekker afsissen! Er was nergens gebrek aan in het huisje, en Adje staat altijd voor je klaar! Voor de kleinste vragen is ze al beschikbaar! Zijn er nu (december) achter gekomen dat we volgend jaar terug kunnen komen en langer, dit gaan we zeker doen! Hopen op wat koeler weer zodat we ook meer van de omgeving kunnen genieten.

• 10A.van boerdonk22-11-2019

Beter kon niet fenomenaal

Warm onthaal,super faciliteiten de wellness alles wat je kunt wensen,rust,genoeg informatie over wandelingen eetgelegenheden.En de honden van harte welkom...we gaan zeker terug ...een aanrader!

• 9Ingrid janssens15-10-2019

Een heerlijk huis om tot rust te komen Prachtige welnesstuin Honden zeer welkom Prachtige omgeving Lieve gastvrouw Een aanrader

• 10Marion Janssen23-09-2019

Fantastisch !

Prachtige en zeer compleet wellness accomedatie in de ruimste zin van het woord . We komen hier echt tot rust en hebben hier volop pivacy ! Hygiene is perfect ! Zeer schoon ! Fijne bedden en heerlijke lakens :-) Adje is de perfecte gastvrouw en zorgt ervoor dat echt in de watten worden gelegd . Wij komen graag ieder jaar terug

• 10Tussen Cor en kitsch04-09-2019

THUISKOMEN

Wij komen hier al jaren, 2 keer per jaar. Dat zou dus genoeg moeten zeggen. Voor ons is het bijna thuis komen! Heerlijk ontspannen met alle mooie faciliteiten. De gastvrouw is altijd vriendelijk en bereid je helpen als je een vraag hebt. De accommodatie is bijzonder ruim en schoon. Tevens is er een zeer mooie tuin aanwezig waarin je heerlijk kunt relaxen. Er is zowel schaduw als zon in de tuin en mocht het onverhoopt wat slechter weer zijn is er binnen van alles te doen. Er zijn sauna’s, een stoombad en jacuzzi aanwezig. Er is een grote boekenkast met boeken spellen, dvd’s etc. dus vervelen is er niet bij. Wij hebben aan 1 week nooit genoeg en boeken veelal 2 weken per keer. Ook komt er voor ons een fijne masseuse aan huis die via de gastvrouw te boeken is. Kortom vanuit ons is dit een echte aanrader.

• 10Marga08-07-2019

Geweldig!

Voor de derde keer bij Adje geweest. Wat hebben we genoten. 2 weken waren we in dit mooie appartement. Dit keer n de zomer en we troffen het geweldig weer wel tot 35 graden. Dan is de airco een uitkomst! Ook de jacuzzi is dan heerlijk om in bij te komen. Wij hebben 2 weken in en om het huis gefietst en nog niet alle gezien. Alweer geboekt voor volgend jaar! Nu gaan onze kinderen in juli en augustus, we zijn benieuwd hoe dat bevalt met die kleintjes erbij..Niet twijfelen, gewoon boeken!

Appartement Wellness Parklaan info

• CafeNiet beschikbaar