Appartement Wellness Parklaan

• Matig / voldoende: 5 - 7

fantastisch

Fam Storm
18-7-2018

We hebben super genoten van dit geweldige appartement en de prachtomgeving. Adje is een super gastvrouw. Werkelijk niets is haar teveel. We boften in de eerste week van juni met prachtig weer. We hebben dit appartement aan veel vrienden aangeraden. We komen zeker terug!

Wij zijn hier nu voor de vijfde keer. Dat zegt iets over hoe we dit verblijf waarderen. Met verbazing lees ik de vorige recensie. Er is inderdaad geen bubbelbad, (nog steeds te gebruiken als gewoon bad), maar dat staat ook nergens aangeprezen. Er is een heerlijke jaccuzzi, een buitensauna een turks stoombad, een binnensauna. Een douche, een douche met aan weerszijde sproeikoppen. Als je dit niet als wellness weet te waarderen dan weet ik het niet meer. Het appartement is heel ruim. En Adje als gastvrouw is lief, behulpzaam, gastvrij en straalt in alles uit dat ze wil dat haar gasten het naar de zin hebben. Als er al een ongelukje gebeurt dan doet ze daar totaal niet moeilijk over. De omheinde tuin is heerlijk voor de honden. Vanuit het huisje loop je zo een groot uitlaatgebied in . Ook fijn.

Helaas niet wat wij hadden verwacht.

Wil
12-7-2018

Er is een sauna en stoombad aanwezig, dus ja een wellness appartement, helaas werkt het bubbelbad niet meer, daar ging ik voor. Helaas is ons niet gemeld dat die faciliteit vervallen was.

Al met al, was het niet het luxe appartement dat wij op basis van de omschrijving hadden verwacht. Alleen wellness maakt het voor ons geen luxe appartement. Het zijn vaak de kleine dingen die het doen, wordt wel eens gezegd, nou dat is ook zo,

Er was gelukkig dan wel airco in de huiskamer aanwezig.

Wellnessparklaan, Gastvrouw, 21-7-2018

Jammer dat u dit over ons schrijft helaas staat er nergens op onze site dat er een bubbelbad aanwezig is.

Buiten hebben wij een jacuzzi sauna ed maar dat had u niet erbij gereserveerd .

Dat u ons een 6 gaf voor hygiene begrijp ik echt niet we hadden nl een week geleden alles vernieuwd zoals vloerbedekking geverfd en nieuwe keuken.Een ding weet ik zeker dat de hygiene bij ons uitmuntend is daar doen we ons uiterste best voor.

fantastisch huis op een mooie rustige plek

Janny en Anton
15-6-2018

op een mooie plek een prachtig huis met super prive wellness, gastvrij ontvangst, en mogelijkheid van een heerlijke massage aan huis. echt alles is aanwezig van badlinnen tot badjassen en complete keuken, echt een week heerlijk genoten en kunnen relaxen.

Voor herhaling vatbaar

Hans en Cora van der Hoeven
2-6-2018

Het hele huis was in 1 woord geweldig. De ontvangst door de gastvrouw was heel hartelijk. En we kregen diverse handige tips voor het uitlaten van de honden.

1 tip. Een spatscherm achter het gasfornuis

Was fantastische en goed verzorgt

Cor en Heleen Voogt
12-3-2018

Zijn op aanraden van kennissen hier geweest. Adje verwelkomde ons heel hartelijk. Was goed verzorgt en van alles voorzien. Gaan zeker terug. Bedankt Adje.

ons eerste lustrum hier

Cleo Janssen
13-2-2018

Wij hebben nog nergens anders zo’n mooi, gezellig, schoon, goed, ruim, groots appartement gezien met dit geweldige ontvangst door de gastvrouw Adje, ook zij is echt one of a kind. Liefs Marion & Cleo Janssen en weer tot de volgende keeeeeeer 😇🙏

Heerlijk!

Arjen en Reinekw
18-1-2018

We zijn voor de derde keer bij Adje in haar prachtige wellness appartement geweest. Het appartement en de wellness zijn tot in de puntjes verzorgd en heerlijk luxe! Alle, ja echt alle, voorzieningen zijn aanwezig om hier optimaal te genieten en te ontspannen. Aanrader is om een massage van Renate bij te reserveren, heel fijn! Wij komen zeker terug!

Geweldig

Brigitta Nas
5-1-2018

Een echte aanrader..heerlijk genieten van alle welness en rust. Ruime woning van alle gemakken voorzien.

En ook onze tweede keer weer heerlijk genoten. Top gastvrouw!!!

Absolute aanrader!

M Derissen.
27-12-2017

In 1 woord, Top!!!

Hele huis schoon, verzorgd, ruikt heerlijk, lekker warm met de kachel aan, genieten van de rust en ontspannen met alle voorzieningen!

Smorgen's een uitgebreid ontbijt om je vingers bij af te likken !

Wat wil een mens nog meer ?

Na een weekendje wellnes Parklaan kom je als nieuw geboren naar buiten en ben je weer klaar voor onze drukke samenleving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wellness Parklaan in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wellness Parklaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wellness Parklaan scoort een 9.67 uit 10 op basis van 72 reviews.