Appartement Wellness Parklaan

Tonen op kaart

91 reviews over Appartement Wellness Parklaan

• 10Marjon30-03-2020

Heerlijk genoten

Warm ontvangst, kaarsjes, lekkere wierook, openhaartje aan. Genoten van de rust en de luxe, van alle gemakken voorzien. Jacuzzie, saunas turksstoomruimte. Rustige omgeving en de hond is ook welkom.

Gereisd met partner in maart 2020

• 10John en Ria16-03-2020

Super!

Het is echt geweldig, de foto's liegen niet, lekker privé in de sauna en jacuzzi binnen of buiten. Adje, de gastvrouw, woont er boven is zeer vriendelijk en kun je alles vragen, maar heb je totaal geen last van. De woning is van alle gemakken voorzien en zeer ruim, ook is er veel documentatie over de omgeving, wandel- en fietsroutes.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    9Esther29-12-2019

Fijne plek.

Tweede keer bij Adje. Heerlijk om daar te zijn, te ontsnappen aan de hectiek van de dag en te ontspannen. Uitgerust weer aan de slag. Buiten sauna en jacuzzi daarna naar binnen voor de open haard. Bijpraten en genieten van mooie muziek, was fijn!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Rolf20-12-2019

Super!

Op aanraden van ouders hier vertoeft. Hadden de mazzel dat het 40 graden was, buiten het huis niet vol te houden. In het huis heerlijk met de airco! Tevens de extra tuin bijgeboekt met jacuzzi en sauna, een aanrader! Lekker afsissen! Er was nergens gebrek aan in het huisje, en Adje staat altijd voor je klaar! Voor de kleinste vragen is ze al beschikbaar! Zijn er nu (december) achter gekomen dat we volgend jaar terug kunnen komen en langer, dit gaan we zeker doen! Hopen op wat koeler weer zodat we ook meer van de omgeving kunnen genieten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10A.van boerdonk22-11-2019

Beter kon niet fenomenaal

Warm onthaal,super faciliteiten de wellness alles wat je kunt wensen,rust,genoeg informatie over wandelingen eetgelegenheden.En de honden van harte welkom...we gaan zeker terug ...een aanrader!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Ingrid janssens15-10-2019

Een heerlijk huis om tot rust te komen Prachtige welnesstuin Honden zeer welkom Prachtige omgeving Lieve gastvrouw Een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Marion Janssen23-09-2019

Fantastisch !

Prachtige en zeer compleet wellness accomedatie in de ruimste zin van het woord . We komen hier echt tot rust en hebben hier volop pivacy ! Hygiene is perfect ! Zeer schoon ! Fijne bedden en heerlijke lakens :-) Adje is de perfecte gastvrouw en zorgt ervoor dat echt in de watten worden gelegd . Wij komen graag ieder jaar terug

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Tussen Cor en kitsch04-09-2019

THUISKOMEN

Wij komen hier al jaren, 2 keer per jaar. Dat zou dus genoeg moeten zeggen. Voor ons is het bijna thuis komen! Heerlijk ontspannen met alle mooie faciliteiten. De gastvrouw is altijd vriendelijk en bereid je helpen als je een vraag hebt. De accommodatie is bijzonder ruim en schoon. Tevens is er een zeer mooie tuin aanwezig waarin je heerlijk kunt relaxen. Er is zowel schaduw als zon in de tuin en mocht het onverhoopt wat slechter weer zijn is er binnen van alles te doen. Er zijn sauna’s, een stoombad en jacuzzi aanwezig. Er is een grote boekenkast met boeken spellen, dvd’s etc. dus vervelen is er niet bij. Wij hebben aan 1 week nooit genoeg en boeken veelal 2 weken per keer. Ook komt er voor ons een fijne masseuse aan huis die via de gastvrouw te boeken is. Kortom vanuit ons is dit een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marga08-07-2019

Geweldig!

Voor de derde keer bij Adje geweest. Wat hebben we genoten. 2 weken waren we in dit mooie appartement. Dit keer n de zomer en we troffen het geweldig weer wel tot 35 graden. Dan is de airco een uitkomst! Ook de jacuzzi is dan heerlijk om in bij te komen. Wij hebben 2 weken in en om het huis gefietst en nog niet alle gezien. Alweer geboekt voor volgend jaar! Nu gaan onze kinderen in juli en augustus, we zijn benieuwd hoe dat bevalt met die kleintjes erbij..Niet twijfelen, gewoon boeken!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Martinus v.d. Berg28-05-2019

Tegek. Fantastisch!

Het was er hemel op aarde met een woord top. Zeer luxe appartement met omheinde tuin,alle wellnes die er aanwezig is is volop genieten. Zeer bekwame gastvrouw die er meer dan 100% alles aan zal doen om u tevreden te stellen. Adje is vriendelijk -behulpzaam maar vooral een zeer bekwame gastvrouw. Voor ons was het een mooie ervaring die we ieder jaar proberen te herhalen. De week die we er mochten vertoeven was eigenlijk tekort . Adje we hebben volop genoten en dankzij jou was het voor ons een mooie onvergelelijke week geworden .Dankje en dikke knuffel van ons en van sam de hond een poot

Gereisd met partner in mei 2019

3 tips over Appartement Wellness Parklaan

• Van Beek, 04-06-2012 Rapporteren

Alhoewel wij niet veel eropuit getrokken zijn, er zijn veel bezienswaardig heden en steden op korte afstand van het appartement. Met een redelijk groot winkelcentrum op fietsafstand.

• Cleo Janssen, 02-05-2013 Rapporteren

Lokatie waar je je prima vermaakt en wil je dan toch buiten de deur dan zit je ideaal bij de Brunssummer Heide voor een heerlijke wandeling.

• Romy Meyer, 17-03-2015 Rapporteren

Masseuse voor mooie prijs voor super goede massage.

2 vragen over Appartement Wellness Parklaan

• Merjam, 08-07-2018 Rapporteren

Koken

Is het mogelijk om in dit appartement zelf te koken ?

• Maria van den Berg, 16-01-2017 Rapporteren

huren appartement

Kan ik in de laatste week van april deze accommodatie nog huren? Een midweek of een lang weekend?

Appartement Wellness Parklaan info

• Aantal personen2 tot 4