Appartement Wellness Parklaan

AppartementWeer vandaag29°9°
Appartement Wellness Parklaan
9,8

67 reviews over Appartement Wellness Parklaan in het Nederlands

Was fantastische en goed verzorgt

Cor en Heleen Voogt, 12-3-2018

Zijn op aanraden van kennissen hier geweest. Adje verwelkomde ons heel hartelijk. Was goed verzorgt en van alles voorzien. Gaan zeker terug. Bedankt Adje.

ons eerste lustrum hier

Cleo Janssen, 13-2-2018

Wij hebben nog nergens anders zo’n mooi, gezellig, schoon, goed, ruim, groots appartement gezien met dit geweldige ontvangst door de gastvrouw Adje, ook zij is echt one of a kind. Liefs Marion & Cleo Janssen en weer tot de volgende keeeeeeer 😇🙏

Heerlijk!

Arjen en Reinekw, 18-1-2018

We zijn voor de derde keer bij Adje in haar prachtige wellness appartement geweest. Het appartement en de wellness zijn tot in de puntjes verzorgd en heerlijk luxe! Alle, ja echt alle, voorzieningen zijn aanwezig om hier optimaal te genieten en te ontspannen. Aanrader is om een massage van Renate bij te reserveren, heel fijn! Wij komen zeker terug!

Geweldig

Brigitta Nas, 5-1-2018

Een echte aanrader..heerlijk genieten van alle welness en rust. Ruime woning van alle gemakken voorzien.

En ook onze tweede keer weer heerlijk genoten. Top gastvrouw!!!

Absolute aanrader!

M Derissen., 27-12-2017

In 1 woord, Top!!!

Hele huis schoon, verzorgd, ruikt heerlijk, lekker warm met de kachel aan, genieten van de rust en ontspannen met alle voorzieningen!

Smorgen's een uitgebreid ontbijt om je vingers bij af te likken !

Wat wil een mens nog meer ?

Na een weekendje wellnes Parklaan kom je als nieuw geboren naar buiten en ben je weer klaar voor onze drukke samenleving.

Ontspanning op het hoogste niveau!

Astrid, 22-12-2017

In 1 woord geweldig. Super ontvangen! Wat een heerlijk appartement, wat een ontzettend lieve mensen. Helemaal tot rust gekomen en compleet ontspannen!

De hemel op aarde! Echt een aanrader.

Heerlijk ontspannen, luxe vakantie!

Diane, 21-12-2017

Wat een heerlijk vakantieverblijf! Wij hebben in alle luxe een midweekje genoten en lekker kunnen ontspannen. Het appartement is heerlijk ruim, van alle gemakken voorzien en ontzettend sfeervol. Een warm welkom door de gastvrouw bij aankomst, met in het huisje de open haard al aan, wat lekkers op tafel, kaarsjes die branden, perfect! Je voelt je direct thuis. De gastvrouw, de heerlijke bank, de sauna’s, het stoombad en de jaccuzi zijn geweldig. Wij komen vast en zeker nog weer eens terug!

Heerlijk ontspannen!

Rooden, 19-12-2017

Als je wilt ontspannen en even helemaal zenn worden, volledig in de watten gelegd wilt worden ben je hier aan het juiste adres...mooie omgeving, van alle gemakken voorzien, fijne masseuse en lekker ontbijt....we komen graag weer terug!

Een super verblijf.

Heleen de Bruijn, 15-12-2017

Luxe welness, alles compleet, lieve gastvrouw. Je hoeft je niet te vervelen in dit appartement. Alles is aanwezig om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De omgeving nodig zeker ook in december uit om uitstapjes te maken. Het is echt thuiskomen met de kerstboom en de versiering en niet te vergeten de gezellige open haard. Wij gaan hier zeker terug komen.

Heerlijk relaxed na verblijf in mooie ruime woning

Harriët C., 3-12-2017

Mooie ruime woning met allerlei faciliteiten. Foto's op de site doen de werkelijkheid tekort, echt een toplokatie en erg ruim, wat zeer prettig is als je met 7 personen hier verblijft. Eigenaresse is erg gastvrij, mogelijkheid tot bijboeken massages. Kortom een top verblijf gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wellness Parklaan in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wellness Parklaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wellness Parklaan scoort een 9.75 uit 10 op basis van 67 reviews.