Appartement Wellness Parklaan

77 reviews over Appartement Wellness Parklaan in het Nederlands

Viel tegen

Jack
19-10-2018

Wij hadden ons verheugd lekker weg maat viel tegen. bad binnen deed het niet roostertjes kapot in het bad. indeling minder en wij vonden het raar dat appartement in verbinding staat met de eigenaar kan zo binnenlopen erg onprettig. kleine keuken

Nooit meer

Johannes
16-10-2018

Niet echt een luxe appartement bad deed het niet zit wel in de prijs kleine keuken bij binnenkomst door voordeur oppassen geblazen

Niet tevreden bad was stuk wij konden geen gebruik maken van bad (kapot) intree bij de voordeur was best gevaarlijk niet goed omheind en wij lazen in gastenboek pas gerenoveerd ik vond laminaat slecht gelegd (kieren) en de bewoners kunnen zo binnenlopen

Fantastisch en zeker niet voor het laatst!

Suzanne en Ivo
5-10-2018

Wat een fantastische midweek hebben we gehad. Bij binnenkomst waren er overal kaarsjes en heerlijke geuren waardoor we ons direct voelden ontspannen. Veel gebruik gemaakt van de sauna's, stoombad, jacuzzi en zonnebank. Alles was prachtig verzorgd. Zelfs een masseuse aan huis kon voor een fijn prijsje geregeld worden. We zijn herboren! Het huis is prachtig en schoon en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een enorme kast met dvd's en een nog grotere kast met boeken. Adje, de gastvrouw straalt uit dat ze er alles aan wil doen om het ons naar ons zin te maken. Zelfs de krant wordt dagelijks voor de deur gelegd.

Ook de omgeving is prachtig, heerlijk rustige natuurgebieden om rond te dwalen.

We hebben ontzettend genoten en willen hier zeker nog vaak terugkomen.

Lieve Adje, dank je wel!

Fantastisch, schoon, ruim en mooie rustige ligging

Fam. Brouwer
3-8-2018

Super fijn, groot en schoon verblijf in een mooie rustige omgeving!

Wij hebben twee weken doorgebracht in het appartement met 5 personen. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen door Adje. Ook onze twee honden werden enthousiast begroet. Onze indruk was meteen al goed. Wat een mooie ligging! De tuin is heerlijk groot en de honden kunnen nergens heen door de goede omheining. Adje gaf ons een rondleiding door het (heerlijk ruikende) appartement. Wat meteen opvalt is dat elke ruimte heel schoon is en echt van alle gemakken is voorzien. Ook in de keuken is alles aanwezig.

Wij hadden ook het aparte wellness-gedeelte geboekt en Adje legde prima uit hoe alles werkte. Alles deed het en we hebben intens genoten van de (schone)jacuzzi en de buiten douche en sauna. Adje is een super gastvrouw die met je mee denkt en overal mee wilt helpen. Wij kunnen geen minpunt ontdekken en raden dit appartement aan iedereen aan. En we komen zeker terug!!

fantastisch

Fam Storm
18-7-2018

We hebben super genoten van dit geweldige appartement en de prachtomgeving. Adje is een super gastvrouw. Werkelijk niets is haar teveel. We boften in de eerste week van juni met prachtig weer. We hebben dit appartement aan veel vrienden aangeraden. We komen zeker terug!

Wij zijn hier nu voor de vijfde keer. Dat zegt iets over hoe we dit verblijf waarderen. Met verbazing lees ik de vorige recensie. Er is inderdaad geen bubbelbad, (nog steeds te gebruiken als gewoon bad), maar dat staat ook nergens aangeprezen. Er is een heerlijke jaccuzzi, een buitensauna een turks stoombad, een binnensauna. Een douche, een douche met aan weerszijde sproeikoppen. Als je dit niet als wellness weet te waarderen dan weet ik het niet meer. Het appartement is heel ruim. En Adje als gastvrouw is lief, behulpzaam, gastvrij en straalt in alles uit dat ze wil dat haar gasten het naar de zin hebben. Als er al een ongelukje gebeurt dan doet ze daar totaal niet moeilijk over. De omheinde tuin is heerlijk voor de honden. Vanuit het huisje loop je zo een groot uitlaatgebied in . Ook fijn.

Helaas niet wat wij hadden verwacht.

Wil
12-7-2018

Er is een sauna en stoombad aanwezig, dus ja een wellness appartement, helaas werkt het bubbelbad niet meer, daar ging ik voor. Helaas is ons niet gemeld dat die faciliteit vervallen was.

Al met al, was het niet het luxe appartement dat wij op basis van de omschrijving hadden verwacht. Alleen wellness maakt het voor ons geen luxe appartement. Het zijn vaak de kleine dingen die het doen, wordt wel eens gezegd, nou dat is ook zo,

Er was gelukkig dan wel airco in de huiskamer aanwezig.

Wellnessparklaan, Gastvrouw, 21-7-2018

Jammer dat u dit over ons schrijft helaas staat er nergens op onze site dat er een bubbelbad aanwezig is.

Buiten hebben wij een jacuzzi sauna ed maar dat had u niet erbij gereserveerd .

Dat u ons een 6 gaf voor hygiene begrijp ik echt niet we hadden nl een week geleden alles vernieuwd zoals vloerbedekking geverfd en nieuwe keuken.Een ding weet ik zeker dat de hygiene bij ons uitmuntend is daar doen we ons uiterste best voor.

fantastisch huis op een mooie rustige plek

Janny en Anton
15-6-2018

op een mooie plek een prachtig huis met super prive wellness, gastvrij ontvangst, en mogelijkheid van een heerlijke massage aan huis. echt alles is aanwezig van badlinnen tot badjassen en complete keuken, echt een week heerlijk genoten en kunnen relaxen.

Voor herhaling vatbaar

Hans en Cora van der Hoeven
2-6-2018

Het hele huis was in 1 woord geweldig. De ontvangst door de gastvrouw was heel hartelijk. En we kregen diverse handige tips voor het uitlaten van de honden.

1 tip. Een spatscherm achter het gasfornuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wellness Parklaan in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wellness Parklaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.