Hotel Snowworld Landgraaf

Hotel Snowworld Landgraafsterstersterster

6.5Voldoende

Nederland, Limburg, Landgraaf

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Snowworld Landgraaf voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

117 reviews over Hotel Snowworld Landgraaf

• 2019
    9r langenhuijsen09-09-2019

zeker voor herhaling vatbaar

buiten een hotel voor wintersporters ook een ideale plek als begin plek voor fietsers

Gereisd met partner in september 2019

• 6Fam Broer17-07-2019

vreselijk / lawaai / onverzorgd

Wij hebben de eerste nacht geslapen in kamer 509. De kamer was niet wat we gehoopt hadden en daarbij de gordijnen en lampen stuk. MAAR tweede nacht in kamer 206 en dat was een regelrechte hel. Blijkbaar is er midden in de nacht etage tikkertje en renden de overige gasten gillend en stampend door het hotel. De lift werd ook constant gebruikt en ik heb geen oog dicht gedaan. Bij het uitchecken gevraagd of men kan nazien wie er zo in de nacht de pasjes gebruikt enige antwoord was ja maar helaas kan er niks aan veranderen mss krijgt u nog een mail. Wij gaan iig NIET nog een keer hier naar toe. Ben echt boos over deze gang van zaken.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Frits Tiekstra06-02-2019

Erg goed!

Goed hotel! Van alle gemakken voorzien en je loopt binnendoor zo de indoor skibaan op! Perfect om te oefenen voor het echte werk!

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Cora28-01-2019

Wintersport in Limburg

Snowworld in Landgraaf is echt een aanrader voor mensen die niet ver willen rijden naar de sneeuw. Het hotel is prachtig en helemaal in wintersport sfeer. Wij hebben volop genoten en hopen nog eens te gaan. Zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in maart 2017

• 3Anousjka Van Egmond20-01-2019

Helaas viel het ons tegen, onvriendelijk personeel

Met een hele groep vrienden/familie 6 kamers geboekt voor 2 nachten. Wij vonden het personeel over de hele linie kortaf en onvriendelijk, de kamers waren vies, stoffig en muf. Wij moesten telkens bij de receptie onze kamerkaartjes heractiveren ( nee wij hadden ze niet bij onze telefoon) het eten was matig en koud. Al met al viel het bezoek ons tegen, de prijs/ kwaliteit was niet in orde. Het ontbijt was trouwens wel prima! Ook het feit dat je € 5 per auto per nacht moet betalen is absurd als je 2 nachten in het hotel verblijft, erg jammer. Wij hebben er zelf gelukkig een fijn weekend van gemaakt. Wij waren ook niet de enige, de gasten die in een kamer naast ons verbleven hadden zelfs last van ongedierte. Ja ik heb mijn bezwaar ook middels Email kenbaar gemaakt, ben benieuwd of wij daar nog reactie op krijgen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    8Bertus01-12-2018

Super

Rodelbaan en skipiste naast de deur!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 5M.11-03-2018

Een oudbollig en vies hotel. Geen 4 sterren waard

Hotel is oudbollig! Ik vond de kamer vies. Witte strepen (?) op de kast. In de bank zat een gat in. Toilet en douche helemaal met glas. 0 privacy. Glaspaneel vd wc vies (bruine vlekjes (?))

Goedemiddag Membl2,

Hartelijk dank voor uw review!

Wat vervelend dat u deze onaangename ervaring bij SnowWorld Landgraaf heeft gehad! Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses!

Graag nemen wij persoonlijk contact met u op. Wilt u uw telefoonnummer en/of emailadres naar ons toezenden? Dit mag u sturen naar [email protected]

Met vriendelijke groet, Team SnowWorld Landgraaf

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• 8agnes02-03-2018

voor herhaling vatbaar, even sparen

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. We waren hier op een doordeweekse dag, de regio Limburg had geen vakantie meer. Qua drukte was het heel goed te doen, meer dan genoeg ruimte. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Banen zijn echt lang en groot, verschillende niveaus in de hellingen. Les geboekt voor onze jongste kinderen, dat verliep heel erg leuk en professioneel. Er is niet veel toezicht op de hellingen, er gebeurde ook niets naars, maar dat is wel opvallend. Snowboard binding brak af... dat is ook niet echt een pre. Restaurant overgeslagen om de prijs te drukken. Al met al hebben de kinderen van 11, 12 , 15 en 16 een geweldige middag gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 8Christel23-02-2018

Prima!

De sfeer is echt top!! Het is er erg gezellig, alleen het personeel is erg onvriendelijk, vooral beneden in het restaurant die bij de Skihal hoort ! Verder erg leuk!

Goedemiddag Av,

Met vriendelijke groet,

Team SnowWorld Landgraaf

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 4Av17-02-2018

Vies, geen 4-sterren

Tegenvaller, smerige kamers. Overal stof en viezigheid. Als je de slaapbank openklapt zie je dat ze er nooit schoonmaken. De moltons worden nooit gewassen. Te ranzig voor woorden, plasvlekken en overige viezigheid. Van het meubilaire zijn allemaal stukken af, uitgeleefd. Echt geen 4 sterren.

Goedemiddag Av,

Met vriendelijke groet, Team SnowWorld Landgraaf

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

17 tips over Hotel Snowworld Landgraaf

• Suzanne, 02-02-2012

Ga fonduen in het restaurant. Dit is mij erg goed bevallen.

• Steven Jans, 17-02-2014

Wij zijn voormiddag nog naar het drielandenpunt geweest in Vaals. Dat ligt op zo een 20 minuten van landgraaf.

• Corine, 04-01-2014

Op zaterdagochtend heen rijden, lekker skien en dan 's avonds daar lekker apres skien, eten en blijven slapen! Heerlijk!!!

0 vragen over Hotel Snowworld Landgraaf

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages