Hotel Landgoed Overste Hof

Hotel Landgoed Overste Hof
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Overste Hof voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Landgoed Overste Hof in het Nederlands

geweldig

Josée en René
14-7-2018

Zijn hier vorig jaar al eens geweest via bon en vonden het toen al een fijn en gezellig hotel met vriendelijke medewerkers. Ontbijt en diner is prima. Dit jaar wederom via bon geboekt. Alleen tijdens het fietsen is mijn vrouw gevallen en heeft haar arm op 3 plaatsen gebroken. In het ziekhuis contact gezocht met Overste Hof en waren heel begripvol en zeiden dat we ons diner later konden nuttigen. Maar terug in het hotel had mijn vrouw zoveel pijn dat we besloten om maar naar huis te gaan. Maar Overste Hof was zo vriendelijk om ons hele verblijf te cancelen en op een ander tijdstip opnieuw te reserveren. Dus wij blij en alle lof voor Overste Hof . Heel vriendelijk en begripvol personeel. Chapeau zo kan het dus ook.

We hebben genoten!

Petra Klaassen
1-7-2018

Leuk hotel ,aardig personeel, en een bijzondere kamer entree, dan de standaard kamers in een hotel, weer eens wat anders.

Mooie omgeving.

Fantastische locatie

Liesbeth
4-3-2018

Heerlijke keuken. Op de kaart staat voor ieder wat wils

Nooit nooit meer

Theo
12-12-2017

Parkeren en omgeving was prima. Badkamer dramatïsch, kamer zeer gehorig. Ontbijt was redelijk. Ons eerste ontbijt was matig. Keuze was zeer beperkt en niet aangevuld. Gevraagd of het aangevuld kon worden werd niet gewaardeerd. Er lag genoeg. Vleeswaren werd wel aangevuld maar de kaas niet. Er lagen nog 2 plakken!! Andere dagen was het ontbijt beter. De kamers zijn zeer slecht verbouwd. Als iemand gaat douchen zit je rechtop in je bed. Normaal hoor je wel vaker een ruis in de leiding maar dit was verschrikkelijk. De badkamer was krap. Je moet naast de pot staan om te plassen en schuin zitten op de pot. Een zwangere vrouw kan niet de douche in. Wc pot staat in de weg. Schimmel ruim aanwezig. Flesje shampoo die in de douche hangt was leeg en bleef leeg.

Mij niet terug gezien

Marissa
21-10-2017

Ontvangst was slecht, geen duidelijke aankomst.

Bedden voel je de verings in de rug..

Kamers erg gehorig.

Deur kan niet eens opslot van je kamer!

Kamer ook niet goed schoongemaakt.

Geen aanrader. Internet ziet er mooier uit dan dat het is.

De locatie is fantastisch, restaurant is heel goed; lekker gegeten. Aardig personeel. Kamer netjes, heel goed bed, maar wel erg gehorig.Wel enigszins gedateerd, maar dat heeft ook z'n charme. Dit liever dan zo'n zakelijk onpersoonlijk hotel. Restaurant zag er wel goed uit.

Nooit meer

S
10-9-2017

We hadden een upgrade geboekt naar de kamer met jaccuzi en een fles wijn. Bij aankomst werden we in een standaard 2 persoons kamer gezet zonder wijn. Bij navraag kregen we alsnog de wijn maar de kamer met jaccuzi was al geboekt voor een bruidspaar. Dit waren ze alleen even vergeten te zeggen van te voren. Badkamer is erg gedateerd zit vol schimmel en roest. Kamer loopt zo scheef dat je constant het gevoel hebt dat je dronken bent. Alles is super gehorig, klein en oud. We hebben er maar het beste van geprobeerd te maken. Alleen het ontbijt was goed. En de ligging was wel oke. Website geeft overigens aan 10 minuten van valkenburg. Dat was eerder een half uur. Wat wij nog steeds prima te doen vonden. Alles beter dan een dag in het hotel

Matig

Familie J
17-8-2017

De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. Maar dat wij er ( te gast) waren vonden er twee bruiloften plaats en werden wij als bijzaak bestempeld. Er was s'avonds geen aandacht voor de hotelgasten want het personeel had het te druk en wij werden in een zaaltje achteraf gezet. Het is een prachtige locatie maar in de eetzaal hangt totaal geen sfeer. Beetje jammer.

Slechte reclame voor Limburg

Gerrit
31-7-2017

Afgelopen zaterdagavond rond 20.45 uur terras bezocht gewoon voor een drankje. Met ons waren nog ca 8 gasten aanwezig op terras. Kort na het bestellen drankje werd half vol flesje al opgehaald. Even na 21.00 uur de mededeling dat er niets meer te krijgen was. Ongelooflijk wij komen uit Heerlen maar er waren ook mensen uit Emmen die er overnachten ook zij zeer ontevreden en kregen niets meer te drinken. Voor ons reden hier niet meer te komen ondanks de super mooie omgeving. Dit restaurant is geen gasten waard, jammer u zet Limburgse gastvrijheid hiermee op een heel laag pitje.

Nooit meer, wat een slechte ervaring

Fam Janssen
    29-7-2017

Van de kinderen cadeau gekregen, verheugde ons erg op 3 dagen romantische dagen in Zuid Limburg.

Bij aankomst ontvangen door een dame bij de receptie. Zakelijke ontvangst. Uitwisseling van het hoognodige.

We kregen een standaard kamer ( 108) toegewezen op basis van 2x ontbijtbuffet, 1x diner een een fles wijn bij ontvangst --> die we niet hebben gekregen!

Wij werden door een binnenplaatsje ( door stromende regen) buitenom verwezen naar onze kamer.

Op de kamer aangekomen troffen wij een erg ongezellig kleine ruimte waar we gelijk tegen het bed liepen, 2 rechte stoelen, een bureautje ( sitetable), een TV zijwaarts van het bed en een te vieze doucheruimte met toilet.

Erg teleurgesteld hebben wij de kamer verlaten om ons te beraden of we zouden blijven ( bij navraag was er geen andere ruimte beschikbaar) of dat we zouden vertrekken. Omdat we de kinderen niet wilde teleurstellen zijn we gebleven.

S'avonds na het diner (was voldoende) wilden we nog wat drinken in de launch en het EK damesvoetbal kijken. We kwamen in een hout afgetimmerde donkere ruimte terecht, waar de TV al weken niet meer functioneerde. Toch maar naar onze kamer vertrokken 😢. Bij controle bed vonden we op het matras zwarte stipjes ( vies dus)

Na de eerste onrustige nacht ( ERG GEHORIG) op een slecht bed en een douche ( water stroomt het slaapgedeelte in) hebben we ontbeten in een restaurantgedeelte vol met vliegen 😩. Het ontbijt was voldoende.

De 2e nacht en ochtend idem dito. Bij uitschrijving bij de receptie hebben we ons ongenoegen geuit. Hier werd een aantekening van gemaakt! Wat hiermee gebeurd geeft ons niet veel vertrouwen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Overste Hof in Landgraaf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Overste Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Overste Hof scoort een 7.35 uit 10 op basis van 116 reviews.