Camping De Watertoren

Tonen op kaart

121 reviews over Camping De Watertoren

• 8Wanders24-08-2019

Leuke gezellige camping

Een gezellige camping die niet te groot . Voor de kleine kinderen genoeg vermaak. Vriendelijke eigenaren. Goede service en goed restaurant. Camping in een mooie omgeving. Zeker een aanrader. Wij gaan volgend jaar zelfs voor het derde jaar er naar toe

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ubbo van Piggelen24-08-2019

Geen aarzelingen deze camping aan te bevelen!

Heerlijke camping, vooral voor jonge kinderen. Terras aan het zwembad: wat willen ouders nog meer! Volop wandelgelegenheid. Elk jaar zijn er weer goede veranderingen, zoals nieuwe speeltoestellen. Duitsland ligt om de hoek, goed te bewandelen.

• 6Eetgelegenheden

• 9Jeroen wilmes24-08-2019

Gewoon een keer doen

We komen hier meerdere keren per jaar. Fijne camping, schoon sanitair, verwarmd zwembad dat goed wordt onderhouden en een mooie omgeving met veel mogelijkheden

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Bosch24-08-2019

Fijne vakantie, volgende keer een andere plek

Een camping met een mooie ligging, prachtige omgeving en veel te doen. De comfortplaatsen zijn erg ruim, dat is fijn. De camping is niet groot en daardoor overzichtelijk. 1 van de 2 sanitairgebouwen is schoon, de ander niet, oud. Er is voor jonge kinderen genoeg speelgelegenheid en een prima zwembad (dat elke dag schoon wordt gemaakt). Bij reserveren is het wel handig om goed te bekijken waar je staat, de ene plek/het ene veldje is veel rustiger dan het andere. Wij stonden vlak bij receptie/restaurant/animatie/zwembad en dat was vrij druk.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Reiziger16-08-2019

Super!

Hartstikke vriendelijke medewerkers en eigenaar! Ruime plaatsen, netjes wc gebouw, leuke speeltuin voor de kinderen en ook het zwembad is goed. Prachtige omgeving! Geen last van een snelweg. De animatie is ook leuk, niet overdreven veel. Camping is zeker leuk voor kinderen tot een jaar of 12. Helaas wegens omstandigheden moesten we na 4 dagen weer naar huis. Annulering netjes afgehandeld en veel medeleven van de eigenaar! Volgend jaar komen we weer, dan hopelijk wat langer!

• 8Oosten12-08-2019

Heel fijne gezinscamping

We hebben een fijne vakantie gehad met de kinderen (5 en 9 jaar) op Camping De Watertoren. Totaal verbleven we 10 dagen in een Safaritent. Er waren veel jonge gezinnen en dus ook veel vriendjes. Elke ochtend en avond was er een animatie-programma (muv vrijdag). Ook was er een avondprogramma voor oudere kinderen (tot 12 jaar). Sanitair was schoon en voor ons dicht in de buurt. De safaritent beviel ons goed. In andere reviews staat dat de matrassen tegenvielen, maar wij hadden daar geen last van en vonden de bescherminshoezen juist wel hygienisch. Ook fijn: vanaf 23.00 is de camping echt stil. Wij hebben 1x in het restaurant gegeten. Dat was toen prima. Het ijs was zelfs erg lekker. Wij zouden deze camping zeker aanraden aan gezinnen met kinderen.

• 7Eetgelegenheden

• 9Jansen10-08-2019

Super camping

Super mooie verzorgde camping
    Kinderen hebben zich goed geamuseerd De eigenaars van deze camping super aardig

• 4Boss02-08-2019

Nooit meer

Bij aankomst in de chalet, ziet t op het oog netjes uit. Echter nadat ik al met een doek de zwarte voetstappen uit de douchebak had geveegd, haren uit de wastafel had gehaald. De dochter de bedden tegenelkaar aan wilde schuiven onder eerste bed al hoop rotzooi had weggeveegd. Vervolgens tweede bed verschoof en daaronder weer een hoop stof tevoorschijn kwam, even na de receptie gegaan om aan te geven van de zooi onder het bed. Kwam de eigenaresse mee en was vrij geïrriteerd want zij vond dit niet erg want ze hadden het druk gehad. Daarna maar niets meer gezegd en zelf alle spinrag rondom ieder binnenkozijn zelf maar weg geveegd. Muren van de wc zal ik maar niet teveel op ingaan. Voor 517€ voor 4 nachtjes verwacht ik toch dat ik een heel erge schone accomodatie huur. De camping opzicht is niets mis mee, de eigenaren zijn erg nors en onvriendelijk. De manier hoe mevrouw communiceert is erg onvriendelijk.

• 8Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Janny van der Sande26-07-2019

Het is een mooie camping. Er staan een paar sanitairgebouwen, een vrij nieuw luxueus gebouw en een wat ouder gebouw. Als het nieuwe sanitairgebouw wordt schoongemaakt, is het dicht, maar dan kan men gebruikmaken van het oude gebouw. Geen probleem dus. Alles wordt goed onderhouden. Er is een animatieteam voor de kinderen. Wij hebben een keer in het restaurant gegeten. Het eten was lekker en de bediening goed. Minpuntje in ons geval: wij hadden een plaats gereserveerd, maar bij aankomst was die bezet door andere gasten. Gelukkig konden we zelf een nieuwe plek uitzoeken en daar waren we heel tevreden mee.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bert21-07-2019

Superleuke en nette camping

Zeer leuke niet al te grote camping, alles ligt er netjes verzorgd bij! Bij aankomst werden we vriendelijke ontvangen, desondanks verontschuldigde de vrouw achter de balie zich dat ze niet veel tijd had omdat het druk was met inchecken. Als we vragen hadden dan konden we altijd terug komen. Leuke speelvoorzieningen op de veldjes en een mooie centrale speeltuin. Klein zwembad waar onze kinderen zich prima hebben vermaakt. Sanitair is nieuw en schoon. Hoewel sommige gasten er zelf een potje van maken, daar kun je niet tegen schoonmaken. Iedere dag werd alles netjes schoon gemaakt. Broodjes hebben wij zelfs na 19.00u besteld, was geen enkel probleem. De kinderen vermaken zich uitstekend met het animatie team.

Het is jammer dat er geen winkeltje is maar boodschappen doen we meestal toch in het dorp. Voor ons niet echt een gemis.

1 tip voor de eigenaar: een blower om de handen te drogen in de douche/wc ruimte.

• 7Eetgelegenheden

7 tips over Camping De Watertoren

• marjolein, 23-06-2012

blote voeten pad is dichtbij, was echt leuk om te doen

• Jeroen, 31-08-2012

Hoevefeesten in Rimburg waren erg leuk. Toevallig terechtgekomen

• R, 14-08-2012

ga zeker vanaf deze camping naar het achter gelegen plaatsje Rimburg, strak gelegen aan de Duitse grens. net over de grens zit overigens ook een Lidl voor de goedkope boodschappen. verder is het op de camping goed vertoeven , vanaf 11 uur is er algehele rust.

0 vragen over Camping De Watertoren

• SchaduwplaatsenAanwezig