Camping De Watertoren

Meer camping info

121 reviews over Camping De Watertoren

• 8Heleen Steenbakkers10-09-2019

aanrader

Hele mooie en gastvrije camping

Gereisd met partner in september 2019

• 8rob jager05-09-2019

super!!!!

In 1 woord prachtig. Kids vinden het super.

• 8Familie Luimes28-08-2019

Erg mooie vakantie gehad

Mooie camping, lekker rustig gelegen. Limburg is heuvelachtig maar de suppermarkt e.d. zijn prima te fietsen. Ruime plaatsen en kwalitatief erg goed restaurant.

• 10Eetgelegenheden

• 9Erwin van Manen27-08-2019

Prima camping, ruime plaatsen, van alles voorzien

Komen al enkele jaren op deze fijne camping. Perfecte uitvalsbasis om te fietsen (racefiets) over alle heuvels in Limburg. Zeer ruime plaatsen. Met caravan, voortent, luifel én auto nog heel veel ruimte over. Er zijn zonplekken, maar ook schaduwplekken (hoge bomen). Sanitair is prima, alleen het douchen moet wel met dezelfde sleutel (sepkey), die ook voor de slagbomen geldt. Dus als ik de boodschappen doe, kan mijn vrouw niet douchen. Daar moet nog even over worden nagedacht. Omdat wij hier al enkele jaren komen, zien wij de dingen veranderen op de camping. Dit alles ten goede. De eigenaren (Wilma en Peter) zitten niet stil. Het restaurant is uitstekend. Vriendelijke bediening en het eten wordt vlot opgediend. Nog 1 tip: de prullenbak bij de slagbomen moet echt eens vernieuwd worden. Daar valt regelmatig de bodem onderuit en dat is een smerig gezicht. Zeker voor de nieuw aankomende gasten is dat geen visitekaartje!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Rozemarijn Verhaagen26-08-2019

Hele gezellige familiecamping!

Als je op zoek bent naar een kindvriendelijke gezellige camping, is dit de perfecte keuze. Wij hebben de safaritent gehuurd en dat is ons erg goed bevallen. Het was helemaal compleet. Het is heel fijn dat de kinderen zelfstandig kunnen bewegen over de camping omdat alles dichtbij elkaar is. Zwembad is wat simpel en een paar parasols zouden daar wel fijn zijn met hoge temperaturen maar je kan er prima zwemmen. Lekkere broodjes in de ochtend en een prima restaurant voor een simpele maaltijd, lunch of drankje tussendoor. Vriendelijke medewerkers op de camping zelf. Hoogtepunt was de goochelaar waar we erg van hebben genoten!

• 7Eetgelegenheden

• 9Nico en Willie26-08-2019

prima

Mooie camping, mooie ligging, fijn restaurant, goed sanitair, zwembadje en speeltuin. Diverse mogelijkheden voor uitstapjes, camping ligt tegen de landsgrens aan. Een aanrader voor gezinnen met kinderen, maar ook voor 50++ met of zonder partner.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Alexander26-08-2019

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. TipTop!

Schone, goedverzorgde camping! Komen zelf uit de buurt echter net zo’n mooie fijne, kind vriendelijke camping hoeven wij niet ver te rijden om een onvergetelijke vakantie te hebben.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Co Havik26-08-2019

Zeker een aanrader

heerlijk relaxed. Goed restaurant en lekkere koffie. Alles prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Roel & Alet25-08-2019

Een prima uitvalsbasis om Limburg te ontdekken.

Met ons gezin met zes kinderen hebben we twee weken op de camping gestaan. We hebben vrij laat gereserveerd en prettig contact gehad per mail en telefonisch. De camping is rustig en op de veldjes sta je niet heel dicht tegen elkaar aan. De kids-club is door de jongste kinderen zeer gewaardeerd.

Het zwembad is eenvoudig en niet heel groot, maar prima om even in af te koelen.

Er is in de omgeving ook voldoende te doen en te ondernemen.

• 6Eetgelegenheden

• 8Fam friesland25-08-2019

Een relaxte vakantie!

Een mooie kleinschalige camping. Mooie plaatsen. Klein zwembadje maar voldeed prima. Iets meer schaduw was gewenst met 3 dagen 40 graden..😅 Animatie erg leuk. De kinderen worden gehaald met muziek erbij, leuke activiteiten, mooie omgeving. Nieuwere sanitair gebouw keurig! De oude toiletten bij de speeltuin, gedateerd.

Maar we hebben we het heerlijk gehad!

• 7Eetgelegenheden

7 tips over Camping De Watertoren

• marjolein, 23-06-2012

blote voeten pad is dichtbij, was echt leuk om te doen

• Jeroen, 31-08-2012

Hoevefeesten in Rimburg waren erg leuk. Toevallig terechtgekomen

• R, 14-08-2012

ga zeker vanaf deze camping naar het achter gelegen plaatsje Rimburg, strak gelegen aan de Duitse grens. net over de grens zit overigens ook een Lidl voor de goedkope boodschappen. verder is het op de camping goed vertoeven , vanaf 11 uur is er algehele rust.

0 vragen over Camping De Watertoren

• SchaduwplaatsenAanwezig