Camping De Watertoren

• Kinderopvang
Meer camping info

130 reviews over Camping De Watertoren

• 7Alet Van Eijk10-08-2020

Mooie camping maar veel te vol

De camping staat op een mooie plek in Limburg. Wel staan er heel veel tenten en caravans op het terrein. Daardoor is het te druk. Een heel aantal plaatsen staan aan de kinderspeeltuin en geeft best wat herrie. Gelukkig konden we nog van plek wisselen, want de plek die ons was aangeboden was niet naar onze zin. Vlakbij toiletgroep en speeltuin en weg over de camping, dus altijd druk. We kregen nu een plek op een veldje en dat was fijner. Het zwembad was voor 18+ te weinig open ivm de coronamaatregelen. In deze hitte te weinig ..... Douches zijn betaald en niet super, maar wel goede temperatuur. Schoon, maar voor de tijd die aan het schoonmaken wordt besteed zou het wel schoner mogen zijn. En volgens mij is de planning niet helemaal op orde, er moesten mensen buiten de camping overnachten op de camperplaats, terwijl er plek was tegenover ons. Na het te hebben gemeld werd daar niets aan gedaan. Pas na 5 dagen werd die plek bezet.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Monique09-08-2020

Misschien als er geen Corona is nog een keer.

Best leuke camping maar hij was te vol geloof nooit dat hij ooit zo vol is geweest. 2x per dag gaat toilet gebouw 2 uur dicht van 6.00-8.00 en van 12.00-14.00 en als het dan nog schoon is. Vaak is dan het wc-papier niet bijgevuld en ook de handzeep niet! En op zondag wordt er helemaal niet schoongemaakt in sanitair gebouw! Verder is het douchen niet gratis en is de douche straal zo slap dat het niet meevalt je haar uit te spoelen. Voor WiFi moet je betalen dat is oké daar kan je voor kiezen maar dan verwacht je ook wel dat het werkt. Het was erg warm toen wij er waren en snap dat er Corona regels moeten gelden. Maar nu mocht je boven de 18 erg weinig zwemmen nl van 10.00-11.00 en van 14.30-15.00 en savonds van 19.00-20.00 nog een uurtje. Dit was niet te doen met die hitte! Bij de receptie waren ze aardig behalve de eigenaresse zelf die kon denk ik de drukte niet aan denk dat dat het was. Restaurant prima broodjes service ook.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 4Wilem09-08-2020

Het is het allemaal net niet

Leuke camping, maar alles net niet. Plaatsen zijn klein waardoor je de auto niet kwijt kunt. Er is niet voldoende parkeergelegenheid, dus als je de auto op de camping kwijt wilt moet je op tijd terug zijn. Er is een klein maar prima zwembad, echter is het bad al dagen geel en komt de urinelucht je tegemoet. De kinderen hebben er uitslag van. Wifi is betalen 12,- per week voor 1 device. Prima, maar het werkt vaker niet dan wel. Er is 1 gelegenheid voor wassen en douchen. Dit is echt te weinig. In de rij staan op ieder moment van de dag en geen 1,5m afstand te houden. Wc papier is vaak op. Als de eigenaren niet zo zuinig met alles omgaan en net iets meer investeren kan dit een mooie camping zijn . Voor ons nooit meer

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 5Mp08-08-2020

Veelste druk en onvriendelijke eigenaren

Pluspunten: de mooie ligging, veel bezienswaardigheden in de buurt Minpunten: te druk op de hele camping Douchen en afwassen moet je in de rij staan Ontsmettingsmiddel vaak op Wc en douches niet schoon Onvriendelijke eigenaren Veel geluidsoverlast

Het is te merken dat deze camping niet ingesteld is op de hoeveelheid gasten,hierdoor is het onmogelijk om corona maatregelen te volgen. 4 douches voor alle mensen is veelste weinig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 5Happy camper05-08-2020

Wij zijn eerder vertrokken

Voor ons enigszins een tegenvaller. De camping staat op een mooie plek en omgeving. Ik kan me voorstellen dat je als ouders met jonge kinderen hier graag komt, echter voor ons een zeer luidruchtige verblijf. Drie maal per dag gaat het animatieteam met bonkende stereo over de camping. Daar blijft het helaas niet bij. Ook bij de activiteiten wordt het volume hoog opgevoerd, en ook de speeltuin, centraal op de camping zorgt voor een permanente geluidsgolf met joelende kinderen. De plekken zijn klein, en het betaald douchen gaat oprecht nergens over. Er komen 3 stralen uit de douchekop en je bent met je gezin in een week tijd al snel een vermogen kwijt voor niets. De capaciteit van de wasgelegenheid was dan op deze propvolle camping zwaar onder de maat. Corona? Wat is dat? De wifi is ondanks het hoge tarief voor de plaats toch betaald. Onze zoon had geen enkele aansluiting door het gebrek aan leeftijdsgenoten (12-17 jaar).

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9; )29-07-2020

Hele fijne camping

Wat een fijne en gemoedelijk camping! Heel kindvriendelijk en lekker rustig. Netjes aangelegd, leuke speeltuin, zwembad ( wel iets klein maar nooit geklaag gehad dat het te druk was door de kinderen), animatie die zo'n 4x per dag iets leuks organiseert. Toiletgebouw is netjes en schoon, dit ligt ook aan de mensen zelf natuurlijk! Het ene plek is al wat ruimer dan het andere plek, even bellen met de camping en je krijgt een goed advies. Voor de douche hebben we nooit gewachten, bij de toiletten heel soms eens. Af en toe wordt het hele gebouw ontsmet! De eigenaren zijn vriendelijk en ook in voor een praatje. Prachtige omgeving en genoeg te doen. Camping is geschikt voor kinderen tot en jaar of 12. Konden wel merken dat er veel mensen anders naar Frankrijk gingen en ivm corona snel iets anders zochten, en er daarom nu ook oudere jeugd was tot een jaar of 18-19.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Ria Pellekooren29-07-2020

Heel erg vriendelijk geholpen

Wij kwamen 9 dagen voor de opening uit Spanje gevlucht door Carona en konden nergens heen we zijn heel goed opgevangen konden op de parkeerplaats blijven tot de opening en met veel liefs zijn we behandeld overal zijn we goed verzorgd voor ons zijn het goede en vriendelijke mensen en de toiletten zijn goed schoon gehouden hebben wij geen problemen mee

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 4Marieke Verhoeven29-07-2020

Valt vies tegen

De plaatsen zijn veel te dicht op elkaar! Tussen ons en de buren zit minder dan een meter! Heel de camping is vol gepropt. Er zijn bijna 200 plaatsen op de camping en 5 douches, dus veel te weinig. Het is al een vrij prijzige camping en dan moet je ook nog betalen voor de douche. Als er meerdere mensen staan te douchen komt er gewoon geen water meer uit de kraan maar het geld word dan wel gewoon afgeschreven! Belachelijk als je extra geld rekent om te douchen mag je wel verwachten dat dit gewoon van goede kwaliteit is. Toiletten zijn niet schoon, papier is regelmatig op. In de ochtend (rond half 8) komt er veel lawaai van de parkeerplaats naast de camping. Veel gezinnen met jonge kinderen, dus de kinderen hebben zich wel vermaakt. Dat is dan ook het enige positieve. Wij komen hier nooit meer. Ik snap niet dat deze camping 4 sterren heeft.

• 4Eetgelegenheden

• 5Bongaerts21-07-2020

Verkeerd vak

Mooie camping met een geweldige animatie. Erg vriendelijke receptioniste, totdat je gaat als je eigenaresse zelf aanwezig is 😳

Zeer onvriendelijke vrouw! Wanneer je gaat met een vraag of klacht word het afgewimpeld op de gasten zelf.

Het sanitair gebouw is 2 x 2 uur gesloten per dag. Je zou zeggen dat het gebouw blinkt. Dit is echter niet het geval. Haren in de putten, verstopte putten, vieze muren en banken!

Voor onze kinderen was de vakantie geweldig, waardoor wij ook konden genieten, maar de service is ronduit belabberd. Ik zou tegen de eigenaren willen zeggen. ZOEK EEN ANDERE DAGBESTEDING!

• 2019
    8Heleen Steenbakkers10-09-2019

aanrader

Hele mooie en gastvrije camping

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019