Vakantiehuis Domein Hellebeuk

Met vrienden

Dit smaakt naar meer!!

Familie Bruijnzeels
28-8-2018

een week vakantie met onze kinderen en kleinkinderen (3 en 1,5 jaar) wat een geweldig huis, wat een ruimte. beneden (slaap)verblijf en natte ruimte voor "opa en oma"en boven de jeugd (4 slaapkamers en badkamer) alles tot in de puntjes verzorgd. en service zoals bedoeld; een afwasmachine met kuren binnen 2 uur na melding gerepareerd, parasol vervangen, kaartjes voor Gaiazoo met korting. Zwembad prima en veilig afgeschermd. een heerlijke omgeving waar meer dan genoeg te doen is. en in Klimmen een voortreffelijke bakker, slager en groenteboerderij! Je proeft het verschil. Verder een goede supermarkt.

we hebben genoten van ons verblijf en van de gastvrijheid/behulpzaamheid van de familie Eussen.

Tot ziens :-)

Heerlijk

Fam. B. uit Zwolle
25-8-2018

Fantastische ligging. Schoon park. Heerlijk zwembad en een vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Een kindvriendelijke omgeving. We waren blij verrast dat er niet gerookt was in het huisje en dat er ook geen boeddha beelden of wierrook de sfeer bepalen. We houden van huisdieren, maar vonden het prettig dat ze er niet waren, dus ook niet de haren. In de omgeving is voor iedereen veel te doen.

P. Kleij
6-2-2018

Mooi gelegen, schoon ruim huis. behulpzame eigenares. Huis Voorzien van alle faciliteiten.

Fantastisch uitzicht op de Limburgse heuvels

Tim Beckers
18-9-2017

Fantastisch uitzicht vanuit een rustig vakantiepark.

Fantastisch park!

Familie van laar
17-8-2017

Wij hebben erg genoten op domein hellebeuk! Heerlijke bedden, genoeg ruimte voor rolstoelgebruiker. Alleen een wasmachine in huis zou handig zijn.

Limburgse gastvijheid op top locatie!

Josefien-roos
19-2-2017

Wij zijn in januari een midweek in een huis van Fam. Eussen geweest. Het huis was perfect verzorgd. De auto konden we direct ernaast parkeren. Bedden sliepen nog beter dan thuis, een heerlijke boxspring. We werden door mevrouw Eussen hartelijk ontvangen en ze vroeg meteen of alles na wens was. Ze is zelfs nog een aantal handdoeken komen brengen omdat wij die vergeten waren. Uiteraard was het uitzicht fantastisch! Omdat wij in er de winter waren hebben een geen gebruik kunnen maken van het zwembad, maar we zijn er wel langs gewandeld en het zag er erg netjes en verzorgd uit.

Leuke huisjes met fantastisch uitzicht!

Fam. Lofeld
25-1-2017

Leuk gezellig ingericht huisje met een fantastisch uitzicht. Behulpzame eigenaar die ons net te woord stond bij aankomst en ons op enkele leuke toeristische plekken wees. Kinderbedje stond ook al klaar bij aankomst en bedden opgemaakt. Wij hebben een leuke week gehad met onze dochter. Komen zeker terug!

Fijn huis, schoon, heerlijk ruim, veel privacy

Martin
25-1-2017

De ligging is erg mooi, prachtig zicht op de Limbugse heuvels, Veel privacy.

Erg vies

Fiona Harms
10-1-2017

Mooi uitzicht maar heel vies huisje.

Haren van de vorige gasten zaten nog op het douche gordijn, tegels bij de douche waren niet schoon gemaakt, op de bedden lag een molton hoes waar al op was geslapen, en het huisje stonk vreselijk naar rook. Er was niet gelucht voor wij kwamen.

Heerlijk

Jantine
1-8-2016

Mooi huis (nr 35) met een ruime tuin en prachtig uitzicht op een rustig park.

Slaapkamers ruim. Woonkamer ruim, keuken beetje klein maar prima, we zijn hier tenslotte niet voor een kookweekend. Zwembad op het park is niet groot maar de kinderen hebben zich prima vermaakt en konden lekker afkoelen na onze uitstapjes in Valkenburg en omgeving. Mevr. Eussen was erg vriendelijk, kwam bij aankomst en voor vertrek vragen of alles in orde was. Ook erg leuk dat we de krant kregen die we dan na het lezen weer door moesten geven aan een ander huisje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domein Hellebeuk in Klimmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domein Hellebeuk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.