Hotel De Post

1 review over Hotel De Post in het Nederlands

kleinschalig, vriendelijk en gastvrij

spreij.wielerhuis
12-8-2011

Hotel ,,de Post'' kleinschalig, ruime schone en nette kamers, prima ontbijt, wij raden iedereen aan om in ,,de Post'' te gaan dineren, wat zetten ze een overheerlijk diner voor je neus. In Klimmen is niet veel te doen (een paar gezellige terrasjes) maar de omgeving is mooi, en je zit dicht bij Heerlen, Gulpen, Valkenburg enz. Wij gaan zeker weer naar ,,de Post''

Gereisd Met partner in juli 2011

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Post in Klimmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.