Reviews over Klimmen

F.B.J Rietman
    22-9-2018

Het was er heel rustig, schoon en een.prachtige ligging

Dit smaakt naar meer!!

Familie Bruijnzeels
    28-8-2018

een week vakantie met onze kinderen en kleinkinderen (3 en 1,5 jaar) wat een geweldig huis, wat een ruimte. beneden (slaap)verblijf en natte ruimte voor "opa en oma"en boven de jeugd (4 slaapkamers en badkamer) alles tot in de puntjes verzorgd. en service zoals bedoeld; een afwasmachine met kuren binnen 2 uur na melding gerepareerd, parasol vervangen, kaartjes voor Gaiazoo met korting. Zwembad prima en veilig afgeschermd. een heerlijke omgeving waar meer dan genoeg te doen is. en in Klimmen een voortreffelijke bakker, slager en groenteboerderij! Je proeft het verschil. Verder een goede supermarkt.

we hebben genoten van ons verblijf en van de gastvrijheid/behulpzaamheid van de familie Eussen.

Tot ziens :-)

Heerlijk

Fam. B. uit Zwolle
    25-8-2018

Fantastische ligging. Schoon park. Heerlijk zwembad en een vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Een kindvriendelijke omgeving. We waren blij verrast dat er niet gerookt was in het huisje en dat er ook geen boeddha beelden of wierrook de sfeer bepalen. We houden van huisdieren, maar vonden het prettig dat ze er niet waren, dus ook niet de haren. In de omgeving is voor iedereen veel te doen.

P. Kleij
    6-2-2018

Mooi gelegen, schoon ruim huis. behulpzame eigenares. Huis Voorzien van alle faciliteiten.

Fantastisch uitzicht op de Limburgse heuvels

Tim Beckers
    18-9-2017

Fantastisch uitzicht vanuit een rustig vakantiepark.

Klimmen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 9 reviews