Vakantiehuis
Weer vandaag14°-2°
9,5

6 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Landgoed de Weerdbeemden in het Nederlands

Top locatie!

Fam. Crica,
23-4-2017

Prachtige plek voor deze mooie, ruime en schone groepsaccomodatie! Super weekend gehad met vrienden en kinderen! Van alle gemakken voorzien, kamers met eigen douche en toilet en de wijnkelder is een mooie activiteit voor de avond (nacht)...

Gereisd met vrienden in februari 2017

Mooie accomodatie op een fantastisch landgoed

R Jeucken,
3-4-2017

Wij hebben in deze accomodatie gezeten met onze vrienden groep (35/40 jarige)

Een fijne locatie met voldoende activiteiten in de buurt.

Wij hadden een wijn proeverij erbij geboekt in hun super gave wijn kelder echt een top idee voor deze accomodatie kwa sfeer vooral!

Zwembad met sauna! Alles netjes verzorgt en schoon.

Ruime kamers met heerlijke bedden!

Buiten konden we een kampvuur maken!Super!

Al met al een echte aanrader wij gaan zeker nog een keer terug!

De eigenaren zijn ook super vriendelijk en staan open voor alle vragen !erg fijn

Familie Dings,
3-4-2017

Erg mooie accommodatie, met alle (nodige) luxe!. Geweldige omgeving!

Prachtige slaapvertrekken met eigen badkamer, allemaal erg mooi en vooral ook schoon.

Voor de kinderen was er ook veel ruimte en vermaak. een geweldig kampvuur maakte ons verblijf compleet. Ook de eigenaren zijn erg vriendelijk!

Zeker de moeite waard!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Mooiste groepsaccomadatie van Nederland!

Fam. Hermans,
20-2-2017

Dit jaar hebben wij ons jaarlijkse familieweekend (11 vw 10 kids) doorgebracht op Landgoed de Weerdbeemden. Een fantastische plek voor zowel de vw als voor de kids. De kids hebben drie dagen lang buiten gespeeld, drie skelters zijn er aanwezig en nog wat fietsjes en een speeltoestel. De Bedden sliepen heerlijk. 'S Avonds een vuur(tje) aangestoken op de vuurplaats. Kortom wij hebben ons goed vermaakt. Wij hebben al in vele accomodaties in NL ons weekend doorgebracht maar dit weekend was mede door het fantastische huis met hele gastvrije eigenaren, een van de leukste tot nu toe!! Daan en Simone bedankt voor de goede zorgen!

Top lolatie!!

A.Schröder
5-11-2016

De accommodatie is uitstekend bevallen. Alles voelt nieuw aan en het is er schoon. Ik heb meerdere accomodaties meegemaakt en deze is zeer goed. Wij hebben gebruik gemaakt van de optie met kookworkshop en wijnproeverij. Een echte aanrader als je met een vriendenclub hier naar toe gaat!!

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijk verblijf gehad met vriendengroep

Mathi
5-11-2016

We zijn hier met vrienden verbleven, superlokatie met goede voorzieningen.

Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Landgoed de Weerdbeemden in Kessel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Landgoed de Weerdbeemden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Groepsaccommodatie Landgoed de Weerdbeemden