Géén boekingskosten

Meer camping info

12 Reviews over Camperplaats Kessel

• 10Kees Moleman25-09-2022

Camper plaats zoals gewenst

Heerlijke camper plaats mooi aangelegd en alles naar wens. We boekte voor een nacht maar is anderhalve week geworden Daan is een fijne man en zeer klant gericht 👍👍 We komen hier zeker weer terug .

• 9Eetgelegenheden
  • 10Patricia Marcus10-08-2021

Geweldig!

Wij waren hier voor het eerst,maar wat hebben wij hier genoten op deze prachtige en super schone camping.Heerlijk naar het stadje gewandeld,waar de gezellige terrasjes te vinden waren. En zondag heerlijk gefietst die ik van de eigenares mocht lenen.Op zondag lagen er heerlijke gekookte eitjes die je zo mee mocht nemen voorbij het ontbijt.En s'middags kwam 1 van de kids voorbij voor een lekker ijsje.Het was allemaal op en top verzorgd!Super bedankt Wendy dat wij hier het leven van een camper mochten proeven.

• 9Lisette Moonen04-11-2018

Wat een mooie camperplaats We waren er het weekend van 2 tot 4 nov Ze hebben een uitbreiding gedaan En nu zijn ze bezig met een speelweide voor honden Echt fantastisch we komen snel weer terug

• 9Fran26-09-2017

Gewoon iedere keer opnieuw fantastisch.

Wij vinden het keer op keer super. Alles netjes zoals het hoort. Plaatsen groot genoeg,je kan zelfs luifel gebruiken. Vriendelijke uitbaters. Mensen die dan schrijven dat ze zich op gesloten vinden moeten gewoon ergens op een open vlakte gaan staan waar niks staat of niemand komt. Een stal zoveel meter van u verwijderd kan u toch geen op gesloten gevoel geven. De geur die soms langskomt kan u rustige vakantie nog niet storen. Wij weten dan dat we niet kort aan een drukke weg staan maar wel op de buiten...gezonde lucht en geen uitlaatgassen. Is toch wat anders. Dus mensen inderdaad goed dat niet iedereen hetzelfde gedacht hebben. Doe zo verder Wendy en Geert

• 9Staat v/h sanitair
  • 8coy15-08-2016

mooie en verzorgde camperplaats!

Mooie en verzorgde camperplaats! Super sanitaire ruimtes. Alles nieuw en even strak. We zijn er begin augustus geweest. De enthousiaste eigenaren zijn niet te beroerd om iets over de prachtige omgeving te vertellen. Ze hebben ons enkele super tips gegeven de zeker de moeite waard waren om te bezichtigen. Alles klopt er gewoon en we hebben niets gemist.

• 9Karin15-08-2016

Zeer netjes

Zeer netjes en verzorgde plek!

Gelegen in een gezellig en mooi dorp (op loopafstand). Prima kampeerplek!

• 9Fam Peeters14-08-2016

super!! volgend jaar weer!!

super camperplaats, van alles voorzien, er zijn winkels, terrasje in de buurt. Zeer vriendelijke eigenaren, hebben zelf ook kinderen dus alles is kindvriendelijk. nette douche ruimte, ruime camperplaatsen voor weinig geld. kortom wij hebben optimaal genoten!! Volgend jaar komen we zeker weer!

• 10piet14-08-2016

tot de volgende keer

gastvriendelijke mensen en het ligt er zeer netjes bij genoeg fiets en wandel routes en gezellig dorpje op loopafstand

• 1MarijJan12-08-2016

Nooit meer

Ondanks de, wat de eigenaar zegt, ruimere plaats, vonden wij het erg klein. Vooral van de weg en de nabij gelegen stallen erg veel last. Geluid, vliegen en stank.

Jammer van de plaats. Persoonlijk zou ik nooit achter een schuur tegen een stal aan een camperplaats beginnen. Wij kunnen niet zo positief zijn.

• 1Staat v/h sanitair
  • 10peter claasen30-07-2016

alles is keurig inorden

zijn vriendelijke en gastvrije eigenaren ligt dicht bij dorp waar van alles is supermarkt,terasjes,eet gelegeheden wij komen zeker terug

Wendy en heeft dit gaat goedkomen

Camping Camperplaats Kessel info

Camping-informatie