Camping Camperplaats Kessel

CampingWeer vandaag24°16°
Camping Camperplaats Kessel
8,2

9 reviews over Camping Camperplaats Kessel in het Nederlands

Gewoon iedere keer opnieuw fantastisch.

Fran
26-9-2017

Wij vinden het keer op keer super. Alles netjes zoals het hoort. Plaatsen groot genoeg,je kan zelfs luifel gebruiken. Vriendelijke uitbaters. Mensen die dan schrijven dat ze zich op gesloten vinden moeten gewoon ergens op een open vlakte gaan staan waar niks staat of niemand komt. Een stal zoveel meter van u verwijderd kan u toch geen op gesloten gevoel geven. De geur die soms langskomt kan u rustige vakantie nog niet storen. Wij weten dan dat we niet kort aan een drukke weg staan maar wel op de buiten...gezonde lucht en geen uitlaatgassen. Is toch wat anders. Dus mensen inderdaad goed dat niet iedereen hetzelfde gedacht hebben.

Doe zo verder Wendy en Geert

mooie en verzorgde camperplaats!

coy
15-8-2016

Mooie en verzorgde camperplaats! Super sanitaire ruimtes. Alles nieuw en even strak.

We zijn er begin augustus geweest. De enthousiaste eigenaren zijn niet te beroerd om iets over de prachtige omgeving te vertellen. Ze hebben ons enkele super tips gegeven de zeker de moeite waard waren om te bezichtigen. Alles klopt er gewoon en we hebben niets gemist.

Zeer netjes

Karin
15-8-2016

Zeer netjes en verzorgde plek!

Gelegen in een gezellig en mooi dorp (op loopafstand).

Prima kampeerplek!

super!! volgend jaar weer!!

Fam Peeters
14-8-2016

super camperplaats, van alles voorzien,

er zijn winkels, terrasje in de buurt.

Zeer vriendelijke eigenaren, hebben zelf ook kinderen dus alles is kindvriendelijk.

nette douche ruimte, ruime camperplaatsen voor weinig geld.

kortom wij hebben optimaal genoten!!

Volgend jaar komen we zeker weer!

tot de volgende keer

piet
14-8-2016

gastvriendelijke mensen en het ligt er zeer netjes bij

genoeg fiets en wandel routes en gezellig dorpje op loopafstand

Nooit meer

MarijJan
12-8-2016

Ondanks de, wat de eigenaar zegt, ruimere plaats, vonden wij het erg klein. Vooral van de weg en de nabij gelegen stallen erg veel last. Geluid, vliegen en stank.

Jammer van de plaats. Persoonlijk zou ik nooit achter een schuur tegen een stal aan een camperplaats beginnen. Wij kunnen niet zo positief zijn.

alles is keurig inorden

peter claasen
30-7-2016

zijn vriendelijke en gastvrije eigenaren

ligt dicht bij dorp waar van alles is

supermarkt,terasjes,eet gelegeheden

wij komen zeker terug

Wendy en heeft dit gaat goedkomen

Genieten dat is hier nog mogelijk!

Twan
10-7-2016

Nieuwe plaats gerund door jong gezin die het zelf leuk vinden, het enthousiasme straalt er vanaf. Alles wat een Camperaar nodig heeft is hier te vinden, dat en nog veel meer.....

Super plek

Jan
26-6-2016

Wij zijn hier geweest op 24 juni 2016.

Super mooie nieuwe campeeplaats.

Mooi sanitair.

Geweldige eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camperplaats Kessel in Kessel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camperplaats Kessel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camperplaats Kessel scoort een 8.24 uit 10 op basis van 9 reviews.