Tijdelijk €25 aanbetaling

Wilhelmina

8.3FantastischScore uit 3 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Wilhelmina

• 8Michel14-08-2010

klein maar goed hotel

Het hotel ligt weliswaar niet in het centrum van Kerkrade (en niet bij het station), maar de afstand valt mee: ongeveer 50 minuten lopen, en er rijdt uiteraard ook openbaar vervoer (of neem een taxi). Het ligt aan de Akerstraat in de woonwijk Spekholzerheide; voor zover ik kon beoordelen een rustige omgeving.

Het ontbijt was prima, de kamer was schoon en de televisie had behoorlijk wat zenders (ik weet wel dat dit op vakantie niet het belangrijkste is, maar het is toch prettig om 's avonds b.v. even het nieuws en/of het weerbericht te zien).

• 9Maaike04-06-2009

Goed hotel met zeer goede service!

Simpel maar goed hotel. De kamers zijn niet ultramodern, maar wel zeer schoon en netjes en de bedden liggen erg goed. Grootste pluspunt van het hotel is echter de vriendelijke en goede service van de eigenaren. Ook het ontbijt beviel ons erg goed; uitgebreid en met wederom zeer gastvrije bediening. Het hotel is goed bereikbaar en ligt toch aan een relatief rustige straat. Wij waren hier tijdens het Pinkpop festival en dit festival is heel goed lopend te bereiken vanaf het hotel. Een aanrader!

• 8Guppy05-09-2007

Rustig gelegen. Netjes verzorgd. Service was goed. Kamers waren schoon en netjes verzorgd.

• 7vincent en jori20-01-2005

Gezellig hotel, erg netjes en vriendelijk personeel. Sfeervolle kamers...

Ideaal als je met Pinkpop niet wil camperen!!!!!!!!!!!!!

Hotel Wilhelmina info

• Adresgegevens