Pension
Weer vandaag2°-5°

2 reviews over Pension Horrichs in het Nederlands

Wij hebben diverse keren gebruik gemaakt van deze gastvrije accommodatie. Rustige ligging in woonwijk. Huis en kamers zijn goed verzorgd. Ontbijt standaard en altijd voldoende. Eigenaars zijn zakelijk maar altijd in voor een gezellig praatje. Mooie tuin. Vanwege goede parkeermogelijkheden en loopafstand tot centrum en station is dit een handige locatie. We hebben ons volgende verblijf al weer gepland.

Gereisd met partner in februari 2012

mooi ik ga nog een keer

ellis hopman
9-2-2011

het is een mooi accomodatie en je word en goed geholpen mooie kamers het eten is wat minder maar vooor de rest een prachtig accomodatie plek

Gereisd alleenreizend in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Horrichs in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Horrichs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.