Hotel Golden Tulip Parkstad

Hotel Golden Tulip Parkstad

19 tips over Hotel Golden Tulip Parkstad

dubbelman, 12-8-2017
dierentuin kerkrade en winkelen in heerlen en masstricht
hajebe744, 18-7-2015

Klein minpuntje : Voor WIFI (gratis) moet je na het uitzetten van mobiel of iPad steeds weer de voorwaarde accepteren.

Dit is eigenlijk meer een tip dan een minpunt.

Esther, 14-4-2015
Ga naar de Voerstreek, Belgisch Limburg, is ook prachtig!

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Parkstad voor je op een rij gezet:

gerrydoest, 12-3-2015
Ga wandelen en ga naar Valkenburg en Maastricht
Stefan, 21-8-2014
Houdt de diverse boekingssites in de gaten. Er wordt regelmatig met de prijs gestunt.
Esther, 2-5-2014
Fietshuur bij Natuurtransferium in Simpelveld. Wij zijn goed en vriendelijk geholpen door een echte Limburger. Heel leuk. En prima fietsen natuurlijk. Dit hebben wij gedaan met een fietskaart.

patricia, 30-3-2014
Fair play casino om de hoek, aardige mensen, gratis drinken en gokje wagen
Fam. Stegeman, 31-7-2013
Bezoekje Valkenburg is de moeite waard en ligt om de hoek.
Harry, 3-6-2013
Kijk ook eens rond op de woonboulevard in Heerlen.
Rob Leenders, 23-8-2012
Gaya-zoo is een prachtige dierentuin. Er is niet gestreefd naar veel dieren maar wel naar een natuurlijke leefomgeving voor de aanwezige dieren. Valkenburg, Maastricht, Aken, alles ligt in de directe omgeving.