Hotel Golden Tulip Parkstad

Weer vandaag4°-1°
Hotel Golden Tulip Parkstad
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Parkstad voor je op een rij gezet:

85 reviews over Hotel Golden Tulip Parkstad in het Nederlands

Prima hotel, wel aantal aandachtspuntjes

mirjam brosens,
25-11-2018

Positief: schone kamers, fijne bedden, prima ontbijt, vriendelijk personeel, veel te doen in nabije omgeving, koffie en thee op kamer, prima afstand naar maastricht, aachen etc

Negatief: ERG gehorig hotel, veel geluidsoverlast gehad van mede gasten (ook 's nachts, werd na 3 telefoontjes pas met resultaat op gelost), omgeving niet echt mooi/ gezellig, geen minibar , te klein restaurant voor het aantal gasten, je zit dicht op elkaar

Voor herhaling vatbaar.

Dick en Tineke,
26-10-2018

Goed hotel. Netjes, schone kamer, goede bedden. Goed ontbijt . Goede prijs/kwaliteit. Geen "romantische " omgeving. Ruime parkeergelegenheid. Mocht ik weer een hotel nodig hebben weet ik waar ik terecht kan.

Niet super

Debbie,
23-10-2017

Na aankomst (15:00 uur) wilden wij een drankje aan de bar drinken. Dit kon niet, want de bar ging pas om 17:00 uur open. Op de vraag waar wij dan wel iets konden drinken, kregen wij te horen dat er buiten het hotel genoeg mogelijkheden waren. Op onze geïrriteerde vraag waarom hotelgasten naar buiten worden gestuurd om iets te drinken, werd gereageerd dat er geen personeel voor de bar was. Plotseling bleek deze er wel te zijn en werd de bar geopend voor ons. Als excuus kregen wij een drankje aangeboden. Toch wel aardig. Bij het arrangement zat een 3-gangen diner. Je kon kiezen uit 2 voor-, hoofd- en nagerechten. Helaas lusten wij de beide voorgerechten niet. Wij konden dan iets van de kaart kiezen, maar moesten hier wel € 5 p.p. extra voor betalen! Vreemde gang van zaken! Het eten was wel lekker. Kamer was goed, alleen kon het raam niet op de kantelstand (bouw-foutje). Bed vonden wij te zacht, maar dat is persoonlijk. Het hotel ligt niet echt op een leuke locatie en daarom zullen wij er niet snel naar terug gaan.

Super!

Ess,
18-9-2017

Gezellig en mooi hotel. Ruime kamer met schone badkamer. Erg lekker uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel.

Hotel heeft een fijne ligging, dichtbij meerdere steden en mooie stukken natuur.

Eenmalig

Roose,
10-9-2017

Hotel bezocht van zaterdag 9 september op zondag 10 september.

Daar het hotel zich bevind bij het Roda JC stadion dacht ik er iets van te kunnen zien.

Eenmaal aangekomen bevind het zich in een uithoek in een industriegebied.

Kamers hebben uitzicht op de parkeerplaatsen van bv Hornbach, Decathlon Praxis en de Kwantum. Het veld bevind zich aan de andere zijde daar waar je dus niets van ziet.

Toen ik vroeg of ik wel even mocht kijken werd mij geadviseerd om maar een skybox te huren. En dit alleen maar om even naar een leeg veld en stadion te kijken.

In de avond gegeten in het Italiaanse restaurant. Dat eten was overigens heerlijk.

Persoon liep in vrijetijdskleding, waarvan ik denk dat bedrijfsleiding toch proffesioneler overkomt.

Kamer was groot en zag er goed uit, echter heb ik zeker wel wat te klagen over het schoonmaken ervan.

1. Zwarte lange haren tussen de handdoeken.

2. Zwarte haren op de grond in de douche.

3. Lange blonde haren op de kamervloer en bureau.

4. Een pulk aan de zijkant van het bureau.

Zie de foto's.

Zondag ochtend het ontbijt genuttigd en hier is niets op aan te merken. Dit was tip top in orde. Alles aanwezig. Echter om hier nu € 15,00 per persoon voor te vragen dat ging mij achteraf wel te ver. Maar goed je moet tenslotte ontbijten.

Mooi hotel, slecht gelegen ...

Rita,
13-8-2017

Net terug van een weekendje geboekt met touroperator. Prijs / kwaliteit was dik in orde. Personeel supervriendelijk (vooral dank aan de 'zwangere dame' aan de receptie - die ongelooflijk veel moeite deed om iedereen alles duidelijk uit te leggen - super hoor !)

Maar, wij hadden in de lift en op straat al 'lekkere' reclame gezien voor het restaurant Di Angelo (5de verd), dus de 2de avond wilden wij gezellig boven gaan aperitieven en dineren. Helaas : gesloten ! Wij vroegen uitleg aan de receptie en kregen als antwoord : dit is onafhankelijk van ons en de mensen zijn met vakantie.....

Sorry hoor, maar hang dan wel een melding in de lift of boven aan de inkomdeur van het restaurant en ... bovendien; als jullie er 'niets' mee te maken hebben, maak dan ook geen reclame met foto's van het dakterras op jullie eigen site.

Een domper op de vreugde, want wij dienden in laatste instantie een restaurantje te gaan zoeken, buitenshuis :-( tip : Happy Italy is een aanrader !

een heel goed hotel

dubbelman,
12-8-2017

ruime kamer heelgoede tv goede bedden

Prima hotel

Ben en Desiree,
11-8-2017

Voor ons wat het de tweede keer dat we in dit hotel verbleven. Deze keer was het voor 1 nacht omdat we op doorreis waren. Het hotel is makkelijk te bereiken en heeft een grote (openbare) parkeerplaats.

De hotelkamer was compact maar verder goed, met een prima badkamer. Enkel zouden er wat comfortabelere stoelen neergezet mogen worden op de kamer.

Het restaurant was helaas gesloten op de dag dat wij er waren maar er zijn in de omgeving nog genoeg andere eetgelegenheden te vinden.

Gastvrij hotel

Moeder en dochter,
15-3-2017

Wij hadden een prima kamer op de 2de etage, met uitstekende bedden, royale badkamer en koffie en thee faciliteit op de kamer. Kamer was schoon en geen geluiden van naaste of bovenburen. Ontbijt was prima er was zelfs keuze in zacht- hard- of gebakken eitje en tevens verse jus de orange. Wij hebben de twee avonden gedineerd in restaurant op de eerste etage. Heerlijk gegeten en als gast door aanwezige bediening geweldig behandeld. Minpuntje was de rookkamer op de 2e etage, waardoor op deze etage een rooklucht hing, maar gelukkig was de kamerdeur goed afgesloten en bleef de geur op de gang. De kamer was de eerste dag erg warm, daar airco niet goed werkte. Na melding werd dit probleem opgelost. De ligging van het hotel is niet geweldig, maar je bent binnen 10 min op prachtige plekken!

Het was in orde

Armand
16-9-2016

Kleine receptie, klein restaurant. Degelijke kamer met comfortabel bed. Diner vrij behoorlijk maar geen echte kaart. Men kan kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdmaaltijden en 2 dessertjes. Wel vriendelijke en snelle bediening. Het ontbijt buffet heeft alles wat er moet zijn maar is niet zeer uitgebreid. De gratis parkeer gelegenheid betreft een openbare parking recht over het hotel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Parkstad in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Parkstad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.