Kleine hotelsWeer vandaag20°3°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kasteel Erenstein voor je op een rij gezet:

614 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Dat het verblijf niet in een kasteel was, wat de foto's op reserverings sites en de Fletcher site doen vermoeden, begrepen wij al.. maar dat je vanuit het hotel het kasteel niet kan zien, vonden wij erg jammer (zo hadden wij dat opgevat: "tegenover het hotel"). De kamer (met vide) is erg gedateerd, doet wat smoezelig en onverzorgd aan, vitrage voor het raam kapot, de vloerbedekking is viezig, afzuiging in badkamer doet het niet, kuilen in de matrassen, veel beschadegingen aan meubels en muren, kortom: een opknapbeurt is zeer aan te raden! Wij verbleven twee nachten en beide avonden vrij luide muziek te horen (het dreunen van de bas). De kamers zijn gehorig, de buren die een plasje plegen is goed te horen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is in orde. Wij hadden graag in het kasteel restaurant gedineerd, maar bij aankomst bleek dat je dat van te voren had moeten reserveren, nu was er beide avonden geen plek. Heel jammer, want wij kwamen voor het kasteel..

Gereisd met vrienden in september 2017

Nee helaas nooit meer

M.Kenis,
7-9-2017

Was hier met mijn moeder,een verjaardagscadeau.Kamer stonk heel erg naar een hondengeur,onze sokken en kleding(door op de stoelen te zitten)zaten onder de hondenharen.Eerst een paar uur de kamer gelucht voordat de geur weg was.Mijn ontvangst pakketje was ook niet zoals het moest zijn(koffie/thee en een stuk appeltaart)daar kreeg ik alleen 2 drankbonnen voor.Overal in kamer zaten vochtplekken(ik snap dat het oud is maar daar heb je mid delen voor)bedden waren te doen.De omgeving van het hotel is geweldig dus dat maakte nog veel goed,het restaurant gevestigd in het kasteel is wel heel goed,Kerkrade heeft veel te bieden...maar helaas nooit meer in dit hotel

Gereisd met vrienden in september 2017

Goed voor een paar dagen

Jansje,
27-8-2017

De overnachting is niet in het kasteel maar in het bijgebouw. De kamer op de begane grond was ruim. Jammer genoeg heel warm doordat de ramen alleen op de ventilaitestand open konden. Verder een ruime badkamer met douche in ligbad. De ventilatie in de badkamer werkte niet. Dus ook daar erg benauwd. Het was schoon maar dat kon beter. De handoeken zagen wat groezelig en werden voor de tweede dag niet verschoond maar opgevouwen en opnieuw opgehangen.

We hebben een lunch genuttigd in het restaurant kasteel, geen hoogstandje. Clubsandwich was taai en de hamburger was droog en dun. Het ontbijt is redelijk. De gezamelijke ruimtes binnen en buiten erg gezellig. Mooie omgeving , oud en gedateerd hotel. Dus vind ik 4 sterren te hoog gegrepen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Hotels.nl

matig en eten was slecht

rm messchendorp,
5-8-2017

Bediening kasteel uitstekend eten ver onder de maat kabeljauw besteld met asperges..ipv asperges smaakloze bonen en peulen. Kabeljauw stukje veel te gaar en sausje niet te pruimen..voor en nagerecht wel goed

Gereisd met partner in augustus 2017

Kamers zijn wat gedateerd, in de badkamer moet je douchen in het bad. Het kan heel warm op de kamer zijn en op de benedenverdieping kon er in onze kamer geen raam open. De service en vriendelijkheid van het personeel is heel goed en het ontbijt was prima. Wij waren hier met het WMC en het hotel ligt op prima loopafstand van de Rhodahal en het centrum vinden wij. Speciaal wil ik Demi noemen. Deze medewerkster werkte op de receptie. Bij het afrekenen bleek er iets niet in orde, Demi deed meer dan haar best en loste het probleem goed op. Demi is een voorbeeld van klantvriendelijkheid, deskundigheid en service. Ieder hotel zou zulke medewerkers moeten hebben, PRIMA

Gereisd met partner in juli 2017

Hotel niet voor herhaling vatbaar

petra,
15-7-2017

Gedateerde donkere kamers, stoffig. Onderhoud noodzakelijk. Geen lift. Men is ook niet behulpzaam om de koffers boven te brengen. Onvriendelijk personeel.

Gereisd zakelijk in juli 2017

Uitstekende locatie

Joop,
10-7-2017

Wij hebben hier klantvriendelijk en kundig personeel getroffen die niets teveel was. De accommodatie is enigszins gedateerd maar voldoet aan de eisen die je kan/mag stellen aan een 3 sterren hotel. De 4e ster is (nog) niet helemaal verdient maar met de, volgens het personeel, beoogde renovatie, kom die ongetwijfeld. Het ontbijt voldoet door de uitgebreidheid aan de verwachtingen.

Gereisd met partner in juli 2017

Absolute afrader

wilcar,
22-6-2017

Oubollig, gedateerd, 2 sterren waard.

Hoe durft Fletcher dit 4 sterren te noemen. Kamers hebben niets met een kasteel te maken, dat ligt 50 meter verderop. Kamer zijn klein, donker en enorm gedateerd en niet schoon.

Er is dan ook werkelijk niets aanwezig in de kamer of badkamer. Wat we aantroffen waren 2 papieren bekertjes in de badkamer en 2 handdoeken. Verder helemaal niets.

In het bed lag je in een kuil, dus was doorgezakt. De badkamer zelf was ook erg gedateerd.

Naar receptie gegaan hoe ze dit in vredesnaam kasteelhotel durven noemen, met meer dan 2 sterren. Men reageerde gelaten alsof dit wel vaker voorkwam en bood ons een andere, grotere kamer aan maar of we dan even 25,- bij wilde betalen.

Nou, dat dacht ik niet, deze prijzen waren al veel te hoog voor dit hotel.

Het ontbijt was oke maar niet overdreven, maar vroeg je om een cappuccino dan moest je wel bijbetalen. Niet te geloven. We wilden graag buiten eten dus namen we de papieren placemats en bestek mee naar buiten die binnen gedekt waren. Of we die toch maar even terug wilde leggen want die hadden ze binnen nodig. Als we buiten wilden eten dan konden we het in de andere zaal halen waar de borden en het eten stonden! Nou ja zeg....hoezo klantvriendelijk???

We denken er over om officieel een klacht in te dienen. We zijn normaal gesproken helemaal niet zo, maar dit was echt te erg voor woorden.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Complete afrader!

Snijer,
17-6-2017

Amateuristische en zeer onbeleefde receptiemedewerkster. Gaat in discussie met de klant. Smerige ruimtes. heel veel trappen. Weer een zeer onbeleefde serveerster in restaurant die ook nog eens teveel berekend. We hadden dit hotel uitgekozen vanwege de 4 sterren maar we hebben zelfs 3 sterren hotels gehad die honderd keer beter waren. Ons verblijf was een regelrechte ramp op alle gebied. Als je nog niet eens beleefd kunt zijn tegen een klant zoek dan een ander beroep.

Gereisd met partner in juni 2017

Dit was de laatste keer

Marcel,
16-6-2017

Het is een mooi hotel , maar er staat te weinig personeel,

En soms er onprofessioneel.

Er is geen kaart in de bar aanwezig, en hef duurt bovendien ook veel te lang

Gereisd met partner in juni 2017

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.