Kleine hotelsWeer vandaag16°3°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kasteel Erenstein voor je op een rij gezet:

614 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Prima!

margo,
29-1-2018

De recensies gelezen. Was een beetje huiverig, maar was zeker prima.

We hadden een kamer (nr 71) met een vide en een "nieuwe" badkamer.

Het was zuiver, inderdaad wel wat gedateerd, maar dat heeft ook zijn charmes. Bed lag super, ontbijt was goed (met een Limburgse vlaai). Mooie ligging om een wandeling te maken. Het diner in het kasteel was goed. Leuke, aardige bediening. Wij hebben een leuk weekend gehad.

Gereisd met partner in januari 2018

Fantasties

Sjef v Blerck,
27-1-2018

Goed verblijf. Goed eten en drinken. Goede verzorging.

Gereisd met partner in september 2016

Wij komen zeker terug

Kees Hoffmann,
19-12-2017

Geweldig gegeten in het kasteel en goede bediening en een geweldige ambiance, het is nog geen 3 minuten lopen naar het hotel dat ook deel uitmaakt van het landgoed in een geweldig mooie ( oude) hoeve wij hadden een hele mooie en zeer ruime schone kamer als mijn verblijf langer had geduurd had ik een zwembad en sauna zeker op prijs gesteld.

Gereisd met partner in december 2017

Kom nog een keer terug.

F. van Geest,
10-12-2017

Wie verwacht dat hij/zij in het kasteel overnacht komt bedrogen uit, en dat wordt op de website niet goed duidelijk gemaakt. Echt een minpuntje.

Het verblijf in de bijhorende hoeve heeft ons positief verrast, en de diners in het kasteel waren zowel de entourage en het eten uitstekend.

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer teleurstellend

Fam. Jansen,
3-12-2017

Het is dus geen kasteel, dat ligt aan de overkant van de weg. Het hotel is een enorm gedateerd, smoezelig en koud, sfeerloos oude hoeve.

*de kamer biedt geen koffie/theefaciliteiten

*enorm gehorig

*omdat Fletcher-group meedoet aan de Green Key certificering bleek onze mini-bar niet aangesloten te zijn, dit om energiekosten te verminderen. Volgens de receptie zouden wij wel bij hen terecht kunnen voor het koelen van bv. een flesje wijn. Maar als hotelgast ga je niet graag ‘s avonds (in de nachtjapon of badjas) naar beneden om je eigen glaasje gekoelde witte wijn of melk te halen bij de receptie

*de schoonmaak na de vorige gasten was niet grondig genoeg gedaan, in onze (niet functionerende) minibar stond nog een aangebroken flesje cola en water

de dekbedden waren langer dan de dekbedhoezen, dit zag er smoezelig uit

*er was geen mogelijkheid de kamer te ventileren, de ramen moesten óf helemaal open óf helemaal dicht

*er was slechts één extra kussen beschikbaar

*wij zijn enthousiast over het gebruik van authentieke materialen maar helaas bleek dit in deze kamer te bestaan uit lelijke plekken achter de badkamerdeur, enkele zwarte voegen in de badkamer en lampjes die het niet deden, smalle eenpersoonsbedden tegen elkaar aangeschoven en een zeer klein toilet; de deur maakte het in- en uitgaan erg lastig

*op maandag rond 09.35 zijn wij aangeschoven voor het ontbijt. Tot 10.00 uur was er de mogelijkheid te ontbijten. Er was welgeteld nog één gekookt ei en warme gerechten als worstjes, bacon en roerei waren koud.

*maandagmiddag hebben wij in de bar van het hotel een drankje besteld, er zaten 2 mensen aan een ander tafeltje, met de jassen nog aan! De mevrouw van de receptie kwam uiteindelijk onze bestelling opnemen, deze serveren en liep weg. Er was dus geen barmedewerker, geen achtergrondmuziek, de open haard was niet aan en dat de andere gasten de jas aanhielden, ja dat snapten wij toen ook, het was gewoon koud!

*cognac is niet opgenomen in het assortiment, gelukkig koffie wel ;-)

*toch iets positiefs; het eten in het kasteel was wel goed,

*Ik had zoveel meer verwacht van Fletcher maar dit was echt de laatste keer.

Geen aanrader

Claudia,
26-11-2017

De boekingsites tonen foto’s van het restaurant (wat niets met het hotel te maken heeft) en een enkele foto’s van de kamer. Misleidend. De kamers in het hotel zijn enorm gedateerd. De badkamer heeft geen ventilatie, schimmel in de badkamer en een stinkend toilet. Kamer was muf, logisch. Meest verbazende was nog wel dat het personeel savonds onder ons raam stond te roken onder een overkapping.

Ontbijt was goed maar geen 4 sterren, het hotel verre van.

Gereisd met partner in november 2017

Je slaapt niet in een kasteel maar in een oude smoezlige carreehoeve

De kamer stonk muf natte hond. Bedden waren slecht heel de badkamer zat vol schimmel.

Het ontbijt was redelijk maar niet 4 sterren waardig.

Hoe ze aan 4 sterren komen zou ik niet weten 1ster zou genoeg zijn

Gereisd met partner in november 2017

Verblijf viel op enkele punten tegen.

Ans,
5-10-2017

Goede ligging van het kasteel waarin het restaurant gevestigd was.

Vanwege een speciale gelegenheid trakteerden we onszelf en 2 familieleden op een overnachting in het kasteel. De kosten waren voor onze rekening, dat was ook aangegeven bij de boeking. De familie wilde als verrassing onze kamer laten upgraden. Bij de receptie betaalden wij de verschuldigde kosten inclusief de upgrade voor ons eigen kamer! De 2 sleutels werden zonder navraag afgegeven. Toen de familie vroeg welke van de sleutels de ge-upgrade kamer was bleek die aan de familie toebedeeld te zijn. We hadden inmiddels onze eigen 'verrassingsupgrade' betaald. De luxe kamer bevatte verder geen enkel extra element om die naam te verdienen. Wel was hij wat ruimer dan de andere. Geen zeepje of lotionnetje. De sleutel die we meekregen zat aan een jaren '70 rood kastlabeltje. Vrij armoedig. Het diner in het kasteelrestaurant viel erg tegen. Ik heb wel beter gegeten in Fletcher hotels. Het nagerecht moest meteen bij de bestelling opgenomen worden want het was druk in de keuken. De eetzaal zelf was wel sfeervol en gezellig.

Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit meer

TC,
14-9-2017

Op de dag van aankomst was er een receptioniste aanwezig die ons niet het gevoel gaf, fijn dat jullie er zijn maar nu even niet jullie zijn te vroeg en ik heb het druk, stress met het uit checken, kom 15:00u incheck tijd maar terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goed voor een nachtje.

Harry Bos,
12-9-2017

Ondanks dat de hotelnaam incl de website de brochures en veiling anders doen vermoeden vind de overnachting plaats in de hoeve uit 1713 en niet in het kasteel jammer genoeg. Was daar in eerste instantie wel naar toegegaan maar dit is alleen een restaurant. Eenmaal bijgekomen van deze teleurstelling kregen wij door de vriendelijke receptioniste een kamer toegewezen in het aangebouwde deel van de hoeve. De kamer is voor een 4 sterren hotel gedateerd en oud-bollig. De badkamer is fris en schoon alleen de shampoo en zeep ontbreekt. Dit is voor een 4 sterren hotel wel gebruikelijk aanwezig en niet via dispensers, dat hoort bij F1 Hotels. Bedden kraken erg maar liggen verder oké. Kortom voor een nachtje prima alhoewel ik denk dat de 4 sterren wel iets te hoog gegrepen zijn voor dit hotel.

Gereisd met partner in september 2017

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.