Kleine hotelsWeer vandaag11°6°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kasteel Erenstein voor je op een rij gezet:

614 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Prima hotel.

Tiemersma,
1-10-2018

Prima hotel. We waren te vroeg en de kamer was nog niet klaar waar wij begrip voor hadden.

Toch ging de receptioniste meehelpen met de schoonmaker om de kamer zo snel mogelijk in orde te hebben. Wat een servive.

Mooie grote kamer en luxe badkamer.

Bedden beetje te zacht maar wel goed geslapen.

Uitgebreid ontbijt genoten. Mooie bosrijke omgeving met kasteel en dierenpark.

Een aanrader !!!

Ik begrijp niks van de slechte reviews hieronder. Sommige mensen hebben altijd wel iets te klagen.

Gereisd met partner in september 2018

Top restaurant in het kasteel

Tenk,
9-9-2018

Mooi hotel, gunstig gelegen. In de omgeving mooie fietsroutes. Top restaurant in het kasteel. 3-Gangen verrassingsmenu genomen. Was echt heerlijk een TOP kok.

Gereisd met vrienden in september 2018

Genoten, tot en met....

A. Urlings,
28-8-2018

Hartelijke ontvangst. Zeer vriendelijk personeel. Kamers iets gedateerd, maar alles aanwezig in een nette badkamer. Zeer lekker gegeten in het kasteel ( diners). Goed ontbijt. Mooie ligging hotelhoeve en prachtig kasteeldomein. Zeer tevreden gasten!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Uitstekend hotel

Dick Schinkel,
15-8-2018

Het hotel is in soort een oude heren boerderij op 100 meter van het kasteel.

Op de kamer zit wat slijt en is aan renovatie toe. Het bed was uitstekend net zoals de badkamer. Het diner was in het kasteel. Het duurde een half uur voor dat het voorgerecht kwam en een uur voor het hoofd gerecht. De erg kleine maar zeer smakelijke porties waren snel op. Daarna dus een half uur wachten voor dat de volgende kleine portie kwam. Ik heb gevraagd of er wat sneller opgediend kon worden. De medewerkers reageerde daar zeer correct en met wat humor op.

De schoonmaak van de kamer kan beter.

Al met al toch een uitstekende sfeervolle locatie met uitstekende medewerkers.

Gereisd met partner in augustus 2018

Gedateerd

Noorderling,
31-7-2018

Gedateerd muffige hotelkamer met vies ouderwetse vloerbedekking. Geen enkele e-bike fiets meer te krijgen omdat ze allemaal kapot waren😳 en dat in een heuvelachtig landachap waar iedereeen met reden een e-bike fiets of skooter heeft.

Gereisd met partner in juli 2018

heel fijn

Marleen,
27-6-2018

mooie omgeving , prachtig park achter het hotel waarin het kasteel ligt

naast de Gaia zoo 10 min lopen naar de ingang speciaal tarief via de receptie

ruime kamers

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk weekend gehad!

Anouk D.,
27-6-2018

Prachtig hotel! Waar voor je geld. Het ligt dicht bij de doorgaande weg, maar daar merk je niets van. Het kasteel, dat op een paar honderd meter afstand van het hotel ligt, is schitterend en je kunt er heerlijk iets drinken in het zonnetje. Het hotel zelf is een mooi oud gebouw, met een binnenplaatsje. Erg karakteristiek :) De kamer was goed, veel ruimte, een breed bed en een hoog plafond. Groot raam met uitzicht op groen, en een nette badkamer. Het ontbijt was heerlijk! Wij komen hier zeker nog een keertje terug!

Gereisd met partner in mei 2018

Gewoon goed !

Theo Vonk,
16-4-2018

Prettig hotel, fijne omgeving, vriendelijke personeel. Heerlijk weekend gehad. Kamers misschien een beetje gedateerd. Douche/bad prima. Ontbijt goed. Klein hondje bij ons, heeft ook genoten. Lekker terras op binnenplaats. Een aanrader om er even tussenuit te gaan

Gereisd met partner in april 2018

Mooie locatie moet opgeknapt worden

Rob van der Putten,
8-4-2018

Heeft potentie maar het gehele hotel is dringend aan een opknapbeurt toe. Kamer was heel donker en basic. Ramen konden wel open maar 's nachts wel lastig op de begane grond. Hotel ligt 100 meter van het kasteel.

Gereisd met partner in april 2018

Prima verblijf, wat meer aandacht voor schoonmaak

Fam de Paauw,
9-2-2018

Locatie is mooi, personeel vriendelijk.

Hotel kamer niet schoon, vies tapijt in hotel, verouderd, mag wel eens opgeknapt worden

Gereisd met partner in februari 2018

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.