Kleine hotelsWeer vandaag9°3°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kasteel Erenstein voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Geen 4 sterren waardig

Hotel bezoeker 1234
19-10-2016

Ligt versleten Schotse ruitjes op grond in gang

Op (luxe) kamer versleten en verbleekte gordijnen en vloerbedekking.

Tv kanalen analoog geen digitale tv zeker geen HD

Badkamer en wc ruim en goed

Hotel is niet het kasteel daar eet je alleen

Bediening daar was matig en niet consequent

Was eerder binnen dan 3 andere stellen die eerder het voorgerecht op tafel kregen dan ik.

Gratis amuse maar vergeten tot 3x bij verschillende tafels de lepels om het te eten.

Pompoensoep was heerlijk

Echter uitleg van gerechten bij ene bediening wel andere niet.

Informatie over gaiazoo ingang is niet meer correct geen eigen ingang meer, 5 min lopen naar hoofdingang

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

cees
29-5-2016

Of een hotel vriendelijk personeel heeft of iets gedateerd is zal mij een zorg zijn.

Voor mij is belangrijk dat het schoon is; en dat is het. Wat ik ook belangrijk vind of je minimaal vanaf 7.30 kan ontbijten(dat kan hier) wat niet bij iedere fletcher kan, ondanks dat fletchers zich ook willen profileren op de zakelijke markt. Dus ik vermijd ook de fletchers waar je pas vanaf 8 uur kan ontbijten. Ik dacht dat bij een 4 sterren ook een koffie aperaatje op de kamer hoorde? dus niet hier

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Een hotel-restaurant van grote klasse!

gerard
13-3-2016

De kamer die ik had was eenvoudig; opvallend weinig bergruimte voor kleding.

Het restaurant daarentegen is van grote culinaire klasse. Heerlijke gerechten, die er ook oogstrelend uit zien.

Wat extra genoemd mag worden is de geweldige bediening in het restaurant, met (zonder anderen te kort te willen doen) als exponent Lorena. Zij heeft alles wat je als gast graag wil: ze is vriendelijk, professioneel, efficiënt, attent ("ik dacht u lust vast wel een bee6tje port bij uw kaas") en ze straalt uit dat ze plezier heeft in haar werk!

Dat maakt een verblijf in Kastel Erenstein tot een feest!

Gereisd alleenreizend in maart 2016

Hotels.nl

De omgeving - het kasteel - is erg mooi. De kamers van het hotel zijn wel iets minder. Ik ben hier twee keer geweest, een keer in de kerst- en in de meivakantie. Ook twee totaal verschillende kamers gehad - een aan de parkeerplaats en een aan het binnenplaatsje. Binnenplaatsje was mooi, maar daar had je geen grote ramen om open te zetten. Gevolg: warme en muffe kamer. De kamer langs de parkeerplaats was ook een stuk groter! Maar: geen schimmels in de badkamers gezien. TV en WIFI deed het ook prima. Tja, het is alleen geen platte tv. Bedden sliepen prima. Kamers zijn niet heel gehorig, maar je hoort wel het sanitair en de verwarmingsbuizen.

Het eten in het kasteel in de kleine zaal vond ik erg ongezellig en onpersoonlijk. Tijdens mijn tweede verblijf ben ik in Kerkrade gaan eten en dat beviel veel beter.

's Avonds staat er maar één persoon voor de receptie - bar en zgn. roomservice. Dat werkt niet en daarom geen roomservice gehad. Een bel bij de receptie zou ook wel handig zijn.

Gereisd alleenreizend in mei 2015

Romantische kasteel boerderij

Erica de Groot
30-8-2014

Ik heb een heerlijke kamer getroffen! Veel ruimte en een bad!

Het personeel was bijzonder attent en vriendelijk. Ze deed er alles aan

om mij thuis te voelen.

Ik heb dan ook heerlijk geslapen. De omgeving/natuur is hoorbaar Stil.

Af en toe het geluid van een ezeltje op de achtergrond.

De inrichting en de binnenplaats zeer gezellig.

Ik had via veiling heel voordelig kunnen overnachten hier!!

Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Mooi en heerlijk rustig

Andre
5-3-2014

Prima locatie, ook voor werk.

Gereisd alleenreizend in maart 2014

Sfeervol, lekker centraal

Hanneke
30-11-2013

Prima hotel, sfeervol, beetje gedateerd, rustige en ruime kamer, mooie badkamer, lekkere bedden. Centraal gelegen tov Aken en Maastricht dus erg geschikt voor weekend. Opvallend vriendelijk en attent personeel. Vloerbedekking is m.i. aan vervanging toe maar huidige is niet echt storend.

Gereisd alleenreizend in november 2013

Ik heb me uitstekend vermaakt!

Tantalos
28-12-2012

Om mijn kerstdagen eens op een andere manier door te brengen dan gewoonlijk koos ik voor één van de hotels van de Fletcher groep. De menu's stonden mij zeer aan en de wijn was inbegrepen. Dan weet je waar je ongeveer aan toe bent. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en in de kamer waarin ik verbleef bleken mijn zoon en schoondochter vorig jaar ook te hebben geslapen. Leuk toeval! Het personeel heeft er voor mij alles aan gedaan om mij een plezierig verblijf te gunnen. Bij het uitchecken kreeg ik nog een leuk kerstpresentje mee. Voor mij een reden om vaker bij deze groep te boeken. Het was een enorme verrassing toen om 08:10 uur het brandalarm afging!

Gereisd alleenreizend in december 2012

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.