Kleine hotelsWeer vandaag9°3°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kasteel Erenstein voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Prima

Cindy
3-7-2016

Op de website wordt de indruk gewekt dat de kamers in of nabij het hotel liggen,echter ligt het hotel aan de andere kant van de straat, een paar honderd meter verderop. Het hoort wel bij elkaar, maar het kasteel functioneert alleen als restaurant. Omgeving is mooi,genoeg te wandelen. Dichtbij centrum en dierentuin. Allebei op loopafstand. Kamer was ruim, inrichting gedateerd, maar dat hoort er ook wel bij. Kamer en badkamer waren schoon.

Gereisd anders in juni 2016

Perfect verblijf in een mooie omgeving

Gonnie
15-6-2015

Perfect verblijf! Mooi hotel in een mooie omgeving. Prima verzorgd uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke ontvangst. Wat ons betreft zeker een aanrader!

Gereisd anders in juni 2015

Echt heerlijk relaxed weekend gehad

NanetteElfring
11-2-2015

Prachtig pand, sfeervol, vriendelijk personeel, gezellig, fijn extra zitje in de ruime kamer, centrale ligging. Kortom top!

Gereisd anders in februari 2015

eens maar nooit meer

vakantiefans
22-1-2015

Uiteraard tonen ze het kasteel waarmee ze de indruk wekken dat je daar verblijft terwijl het in de nabijgelegen hoeve is. De hoeve oogt landelijk, zo landelijk dat de muizen door de glazen deuren bij de entree tot bij de deur van de receptie kunnen komen...hadden junior suite geboekt ,leek in niets op de plaatjes op de site. kleine , ijskoude kamer met trapje naar boven naar een bank die voor geen meter zat. duister hol. Zoals gezegd, de kamer was ijskoud, extra dekens verkrijgbaar bij de receptie. daar werd ik niet echt vriendelijk geholpen want de zucht dat ze een deken moest gaan zoeken was duidelijk hoorbaar..Het ontbijt was matig vond ik, verkleurde kaas, houdbare melk die overgeschonken is in een glazen fles , zodat het vers lijkt. Ik was nog nooit in een fletcher hotel geweest en ik weet nu ook dat ik dat niet meer doe. Echt geen vier sterren waard .

Gereisd anders in december 2014

Een super geweldig kasteel!!

Elke Winters
27-10-2014

Kasteel Fletcher Erenstein is een fantastastische accommodatie dat rustig gelegen is en op loopafstand is van het centrum van Kerkrade. Prijs/kwaliteitverhouding is optimaal en een hele goede service. Vraag naar een kamer op de begane grond,want blijkbaar zijn de kamers op de andere verdieping wat stoffig en verouderd. Ook kun je er een heerlijke stevige massage boeken. Kortom,het verblijf in dit hotel/kasteel is fantastisch!!!

Gereisd anders in oktober 2014

een goed hotel !

Bob
24-10-2014

Een echte aanrader voor gezinnen en partners. Het hotel is netjes en goede kwaliteit van kamers. het ontbijt was zalig !

Gereisd anders in januari 2010

Heerlijk genoten

Ivonne van Vugt
25-9-2014

Het was te kort om uitgebreid vd omgeving te genieten, maar de ambiance in het kasteel was bijzonder. Geschikte muziek bij het diner, goede bediening en heerlijk eten. Echt een aanrader.

Gereisd anders in september 2014

Heerlijke plaats

Annemiek van den Oever
4-8-2014

Kasteel Fletcher in Kerkrade is een heerlijke plaats om even bij te komen.

Gereisd anders in juli 2014

Echt een mooie omgeving

nel Derksen-Knetemann
28-7-2014

Kasteel Erenstein is echt fantastisch mooie omgeving me dochter en ik hebben erg genoten

Gereisd anders in juni 2014

Aangename plek met vriendelijk personeel.

Cornelia Nauta
9-7-2014

Met mooi weer is het toeven op de binnenplaats. De hoeve waar de hotelkamers zijn is zeer rustig omgeven door een boomgaard. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotelkamer is schoon, en ruim. Badkamer is een beetje aan de krappe kant. Gordijnen e.d. hadden een grappig motief (met thema kasteel) We hebben het kasteel bekeken, erg mooi, maar er niet gegeten. Als je van rust houdt, dan is dit een perfecte plek om te beginnen van het verkennen van het Limburgse landschap. Een aanrader !

Gereisd anders in januari 2014

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.