Kleine hotelsWeer vandaag19°4°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kasteel Erenstein voor je op een rij gezet:

469 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Echt nooit meer

Karel,
21-2-2019

Het kasteel heeft niets met het hotel te maken, alleen voor het diner. Veel achterstallig onderhoud en oudbollige inrichting. Er is teveel niet in orde om alles op te noemen. Helaas. En we zijn echt wel wat gewend. Maar dit is geen eens 2 sterren waard.

Gereisd met partner in januari 2019

Ontbijt en diner niet onder een dak

Rene,
4-2-2019

Goede locatie, echter zijn de kamers behoorlijk gedateerd. Merkwaardig is,ondanks de ambiance van het kasteel dat deze op 10 min.lopen is gelegen van hotel.

Ontbijt is in hotel en diner in kasteel. Desondanks een goed verblijf.

Gereisd met partner in februari 2019

Boonstra,
20-1-2019

Prachtige ligging

Schitterend kasteel

Heerlijk eten en zeer gastvrije manager restaurant

Overweldigend

Janssens,
19-1-2019

Heerlijk diner gehad echt super gewoon

Gereisd met partner in januari 2019

Valt vreselijk tegen, géén kasteel!

J.Vreugdenhil,
17-12-2018

Wij hadden, uitgaande van de foto's die door vrijwel alle reisorganisaties en boekingsites getoond worden, verwacht in het kasteel te overnachten. Ja, het staat in de kleine lettertjes, achteraf, maar je gaat uit van foto's van de accommodatie. Met logies en ontbijt kom je niet eens in het kasteel. De kamers zijn zeer gedateerd, donker en stoffig. Voor de bovenverdiepingen is het traplopen. Douche zit in ligbad. Geen koffie/thee voorzieningen op de kamer. Bedden zijn wel goed. Ontbijt (in een serre van de boerderij op de binnenplaats, uitzicht dus minimaal) is goed. Serre is koud. Receptie om 2300 uur dicht. Verwacht hier dus absoluut geen overnachting in een romantisch kasteeltje!!

Prima

Rianne,
9-12-2018

We werden gastvrij ontvangen. De kamer was wel oke. Het was behoorlijk stoffig maar verder zag het er netjes uit. de badkamer was mooier en schoonder dan het slaapgedeelte. het is wat oudbollig maar voor een nachtje was het goed te doen.

Zeer teleurstellend

Alice Horstman,
9-12-2018

Bij aankomst in Kerkrade op zoek naar kasteel Erenstein, het hotel blijkt een oude hoeve te zijn. Het kasteel ligt aan de overkant. De foto's op reserverings sites en de Fletcher site doen vermoeden dat het verblijf in het kasteel zou zijn. Misleidend.

Het hotel is enorm gedateerd, erg sfeerloos. Onze hotelkamer rook muf, was smoezelig, niet schoon, overal lag stof, vies tapijt, was enorm gehorig, badkamer heeft geen ventilatie, douchen in het bad, de prullenbak in de badkamer was oud, vol deuken en vies, geen koffie/theefaciliteiten, ontbijt was redelijk te noemen, het gehele hotel is erg verouderd, mag wel eens opgeknapt worden. Schandalig dat Fletcher dit een 4 sterren hotel durft te noemen. De foto's op de website kloppen niet met de werkelijkheid.

Voor ons nooit meer dit hotel!!

Prima hotel.

Tiemersma,
1-10-2018

Prima hotel. We waren te vroeg en de kamer was nog niet klaar waar wij begrip voor hadden.

Toch ging de receptioniste meehelpen met de schoonmaker om de kamer zo snel mogelijk in orde te hebben. Wat een servive.

Mooie grote kamer en luxe badkamer.

Bedden beetje te zacht maar wel goed geslapen.

Uitgebreid ontbijt genoten. Mooie bosrijke omgeving met kasteel en dierenpark.

Een aanrader !!!

Ik begrijp niks van de slechte reviews hieronder. Sommige mensen hebben altijd wel iets te klagen.

Gereisd met partner in september 2018

Uitstekend hotel

Dick Schinkel,
15-8-2018

Het hotel is in soort een oude heren boerderij op 100 meter van het kasteel.

Op de kamer zit wat slijt en is aan renovatie toe. Het bed was uitstekend net zoals de badkamer. Het diner was in het kasteel. Het duurde een half uur voor dat het voorgerecht kwam en een uur voor het hoofd gerecht. De erg kleine maar zeer smakelijke porties waren snel op. Daarna dus een half uur wachten voor dat de volgende kleine portie kwam. Ik heb gevraagd of er wat sneller opgediend kon worden. De medewerkers reageerde daar zeer correct en met wat humor op.

De schoonmaak van de kamer kan beter.

Al met al toch een uitstekende sfeervolle locatie met uitstekende medewerkers.

Gereisd met partner in augustus 2018

Gedateerd

Noorderling,
31-7-2018

Gedateerd muffige hotelkamer met vies ouderwetse vloerbedekking. Geen enkele e-bike fiets meer te krijgen omdat ze allemaal kapot waren😳 en dat in een heuvelachtig landachap waar iedereeen met reden een e-bike fiets of skooter heeft.

Gereisd met partner in juli 2018

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.