Kleine hotelsWeer vandaag9°3°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kasteel Erenstein voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in het Nederlands

Hotel niet voor herhaling vatbaar

petra,
15-7-2017

Gedateerde donkere kamers, stoffig. Onderhoud noodzakelijk. Geen lift. Men is ook niet behulpzaam om de koffers boven te brengen. Onvriendelijk personeel.

Gereisd zakelijk in juli 2017

geweldig

annie van velzen
5-5-2014

Hotel Kasteel Erenstein, vlak naast de ingang van het Gaya park een heerlijk hotel, de maaltijden worden gebruikt in het kasteel zelf. Het personeel was heel klantvriendelijk en gastvrij.

Nadat wij bij een vorig bezoek wat kanttekeningen hadden geplaatst, hebben ze dat ter harte genomen en zijn die punten zeker tot tevredenheid opgelost. Bravo daarvoor. We hebben bij onze bezoeken aan Erenstein al diverse kamers en op diverse etages gehad, deze laatste sloeg werkelijk alles. wat een ruimte. wij komen zeker terug

Gereisd zakelijk in april 2014

Onspirerende omgeving

Henk Dankers
17-4-2014

De boerderij en omgeving liggen in een rustige omgeving aan de rand van de stad.. Door de middeleeuwse sfeer straalt het rust uit. Dit wordt versterkt door de vriendelijk receptie en bediening.

Gereisd zakelijk in januari 2014

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kasteel Erenstein in Kerkrade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.