Hotel Fletcher Kasteel Erenstein

Hotel Fletcher Kasteel Erenstein
6,1

114 tips over Hotel Fletcher Kasteel Erenstein

R. Heidbuurt, 17-7-2015
We hebben vorige keer in de Suite geslapen en dan nu in een comfort kamer maar dat was wel een heel verschil, deze comfort kamers zijn eenvoudig en kaal ingericht.
Anna, 19-6-2015

Achter t Hotel mooie Dieren tuin en vlakbij een Botanische Tuin.

Ook Valkenburg ligt op korte afstand en is een bezoek waard.

Fietsen is zwaar, zeker elektrisch nemen of de racefiets.

peter Menne, 2-6-2015
Goed italiaans familierestaurant "Italia" Dammstrasse 15 in Herzogenrath. Interieur wat gedateerd, maar heerlijk gegeten en vriendelijke bediening en Prijswinnaar culinaire wedstrijd van ZDF enkele jaren terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kasteel Erenstein voor je op een rij gezet:

Kitty, 25-5-2015

Maak gebruik van de eigen ingang van het hotel voor Gaia Zoo. Kaartjes voor het park zijn ook voordelig. De roofvogelshow is mooi.

In Kerkrade kun je lekker eten bij Agnes & CO.

M van 't Hof, 1-5-2015
De beneden kamers,bevelen we zeker aan!
fam. dekker, 26-4-2015

De dierentuin is een aanrader. Heerlijk gewinkeld op de kunstmarkt in Heerlen.

Frank, 6-4-2015
Erenstein ligt vlak aan de grens: een bezoek aan Aken en de 'drielandenpunt' zijn zéker een aanrader!
H.K. Snippe, 26-3-2015

de bereikbaarheid van het hotel en het restaurant is goed. Er zijn voldoende parkeerplaatsen. We in overweging meenemen dat de toegankelijkheid voor mensen die slecht ter been zijn moeizaam is. Er is geen lift aanwezig in dit monumentale pand.

Beentje bijzetten op de trap is een optie. Toiletbezoek is lastig omdat de toiletten een verdieping hoger gesitueerd zijn.

Martine Kiel, 6-3-2015
Vanuit het hotel hebben we Aken bezocht, beslist de moeite waard.
D.Janbroers, 3-3-2015
onze aanbeveling : ga zeker eten in het restaurant, het eten voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk en correct.