Hotel Fletcher Kasteel Erenstein ****

Review geschreven door Ommen

Nooit meer Fletcher!

Ommen,
6-1-2019

Ga nooit naar dit Fletcher hotel. Het hotel is een 4* toegekend. Het is echter geen * waardig. De hotelkamers waren erg vies, stank van frituurvet, enorm gedateerde inrichting. Totaal geen overeenkomsten met de foto's op de website. De lounge en de eetruimtes zijn ook erg gedateerd. Toiletruimtes bij de receptie zijn gedateerd en erg vies. Er zit geen verf meer op de deuren en kozijnen. De meubels en deuren, kozijnen en wanden van de hotelkamers zijn beschadigd. Stoelen en vloerbedekking met vlekken en versleten stof. Er is jarenlang geen onderhoud gepleegd aan het hotel. De manager heeft de klacht gemeld op het hoofdkantoor maar er is geen oplossing geboden. Slechte service, geen kwaliteit. Klacht ingediend. Geen reactie op gekregen. Wel honderen euro's kwijt aan een ranzig hotel en onprofessionele keten. Ga nooit naar een 4 *Fletcher hotel als je kwaliteit en service verwacht!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Volgende reviewVolgende