Valt vreselijk tegen, géén kasteel!

Hotel Fletcher Kasteel Erenstein ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door J.Vreugdenhil

Valt vreselijk tegen, géén kasteel!

J.Vreugdenhil,
17-12-2018

Wij hadden, uitgaande van de foto's die door vrijwel alle reisorganisaties en boekingsites getoond worden, verwacht in het kasteel te overnachten. Ja, het staat in de kleine lettertjes, achteraf, maar je gaat uit van foto's van de accommodatie. Met logies en ontbijt kom je niet eens in het kasteel. De kamers zijn zeer gedateerd, donker en stoffig. Voor de bovenverdiepingen is het traplopen. Douche zit in ligbad. Geen koffie/thee voorzieningen op de kamer. Bedden zijn wel goed. Ontbijt (in een serre van de boerderij op de binnenplaats, uitzicht dus minimaal) is goed. Serre is koud. Receptie om 2300 uur dicht. Verwacht hier dus absoluut geen overnachting in een romantisch kasteeltje!!

Gereisd met partner in december 2018