Hotel Fletcher Kasteel Erenstein ****

Review geschreven door Evdh

Niet wat we verwachtten!

Evdh,
16-12-2018

Geen kasteel! Je overnacht in een hoeve. Koffie bij aankomst moest worden geregeld door de receptie. Uiteindelijk haar maar aangesproken want er kwam niemand. Er stond overal vaat, niets werd opgeruimd. Haard was aan, geen muziek of aankleding.

Kamers waren oud. Donkere inrichting. De grijze vitrage was ooit wit, het tapijt was versleten. Heel gehorig. Badkamer vernieuwd en schoon. Douche in bad. Stond nergens vermeld. Niet handig als je niet echt soepel in je lijf bent.

Zaterdagavond, dus leek het ons leuk om een drankje te doen in de bar. Hoewel het er heel druk was, ging de bar om elf uur dicht. Ontbijt was prima.

Al met al... tijd om een renovatie aan te gaan of het aantal sterren bij te stellen.

Gereisd met vrienden in december 2018