Hotel Fletcher Kasteel Erenstein ****

Review geschreven door Alice Horstman

Zeer teleurstellend

Alice Horstman,
9-12-2018

Bij aankomst in Kerkrade op zoek naar kasteel Erenstein, het hotel blijkt een oude hoeve te zijn. Het kasteel ligt aan de overkant. De foto's op reserverings sites en de Fletcher site doen vermoeden dat het verblijf in het kasteel zou zijn. Misleidend.

Het hotel is enorm gedateerd, erg sfeerloos. Onze hotelkamer rook muf, was smoezelig, niet schoon, overal lag stof, vies tapijt, was enorm gehorig, badkamer heeft geen ventilatie, douchen in het bad, de prullenbak in de badkamer was oud, vol deuken en vies, geen koffie/theefaciliteiten, ontbijt was redelijk te noemen, het gehele hotel is erg verouderd, mag wel eens opgeknapt worden. Schandalig dat Fletcher dit een 4 sterren hotel durft te noemen. De foto's op de website kloppen niet met de werkelijkheid.

Voor ons nooit meer dit hotel!!

Gereisd met partner in december 2018