Hotel Abdij Rolduc & Conferentieoord

Hotel Abdij Rolduc & Conferentieoord
7,3

6 tips over Hotel Abdij Rolduc & Conferentieoord

Fam. Mulder, 17-11-2014
Gaia zoo is heel dichtbij en erg leuk voor de kinderen.
jose_vanveen, 31-7-2014
In de lounge liggen boekjes met kortingsbonnen van Parkstad Limburg. Tegen inlevering van zo'n bon krijg je een gratis fles huiswijn bij een 3-gangen diner in Kloosterbrasserie de Kannunik
Joost verhoeven, 31-8-2013
Vraag om een gerenoveerde kamer. Dat deden wij ook en onze kamer was uitstekend.

We hebben een aantal aanbieders voor Abdij Rolduc & Conferentieoord voor je op een rij gezet:

swennen els, 30-7-2012
Tuinen van Mondo verde op fietsafstand. Zeker de moeite!
familievanderk, 13-1-2012
Het ligt tegen de duitse grens aan. Drie grote stappen en je zit al in Duitsland.
Cisse, 3-12-2011

Het officieel adres (Heyendallaan 82, Kerkrade) werkt perfect in onze GPS, hoor ;-) Hou er alleen rekening mee dat het begin v/d straat enkelrichting geworden is (even een straat verder en dan rechts, rechts, links).

Parking is gratis maar even wandelen.

Ontbijt heeft geen speciale voorzieningen (dieet, glutenvrij, ...)