Camping Geelenhoof ***

Weer vandaag3°-4°

14 reviews over Camping Geelenhoof in het Nederlands

Fietsen en bevers

Ad, 18-2-2018

Een nette camping met een speciaal veld voor campers. Het was er erg netjes en eind augustus toch al wel erg rustig. Goed sanitair en de Limburgse gemoedelijkheid maakten het tot een prettig verblijf. Bij de receptie liggen fiets- en wandelroutes klaar maar kunnen ook geprint worden als daar behoefte aan is. We maakten een fietstocht vanaf de camping die ook in de KGC-gids vermeld stond. We gingen via Grathem, bij Wessem over de brug en via Stevensweert met de pont naar België om uiteindelijk na een bezoek aan Thorn weer terug te keren op de camping. Bij de Boschmolenplas waar de route langs loopt zagen we de sporen van talrijke bevers die daar verblijven. 's-Avonds, toen we nog even naar die plas fietsten, waren ze ook zichtbaar maar net niet goed genoeg voor een foto helaas.

Zeer mooie Camping

Paul Baerts, 19-4-2017

Zeer nette camping, heel vriendelijke eigenaars. Alles is er zeer netjes. Ideale uitvalsbasis om te fietsen. Diverse ritjes kan je gratis uitprinten. Op Paasdag kregen we zelfs eitjes koffie en paasbrood aangeboden in het zaaltje op de camping. We gaan er zeker nog terug.

Super camping.

Angela van de Ven, 8-9-2016

Mooie fietsroutes vanaf de camping naar bv het witte stadje Thorn.

Seniorencamping

Marjoke, 27-7-2016

De camping is netjes maar kent een hoog seniorengehalte. Het sanitair is nieuw en schoon maar de douche heeft een straaltje als uit een plantenspuit. Haren wassen is daardoor wel heel lastig!

geweldig goed , echt een aanrader !

fam. weyns - canters, 9-5-2016

Enkel een goed humeur , voor de rest zorgen de mensen van de camping , echt een topper.

Mooie Camping in een prachtige streek

Paul Baerts, 5-11-2015

We zijn er eind oktober begin november 1 week verbleven.

Niettegenstaande het de laatste week was dat de camping open was, zijn we er zeer vriendelijk ontvangen. Niets is er teveel aan om uitleg (vb.uitprinten van fietsroutes) te verkrijgen.

Info over alles en nog wat verkregen.

Wij hebben er alle dagen een mooie fietroute gedaan -Roermond-Heythuizen-Maaseik enz.

We stonden er met onze caravan op een mooie afgebakende plaats met water stroom en waterafvoer op de plaats.

Op de plaats waar de caravanluifel staat lagen er tegels wat in deze periode wel zeer interessant is.

Het sanitair was zeer netjes en onze fietsen mochten onder de overdekte stalling staan.

Voor ons een echte aanrader.

Prachtig onderhouden camping

Fam. Honingh, 4-7-2015

Op onze terugtocht naar huis kwamen we met de camper op camping Geelenhof in Kelpen-Oler terecht. We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een "veld" toegewezen om een plaats uit te zoeken. Ook kregen wij een knooppunten kaart en hebben daar met de fietsen dankbaar gebruik van gemaakt.

Mooie fietstochten door de landerijen en de mooie dorpen.

Helaas hadden wij maar drie dagen om hier te verblijven.

De voorzieningen zijn prima, overdekte plaatsen voor fietsen en stopcontacten om ze op te laden, overdekte speeltuin, mini golf, boeren golf, je kunt je er best vermaken.

Ook de voorzieningen voor een camper waren prima in orde.

Ook het contact met de eigenaars is goed, altijd klaar voor een praatje.

Samenvattend, een aanrader!

Ideaal voo rustzoekers !!

Ton, 16-9-2014

De camping is ideaal voor rustzoekers. Een mooie, rustige omgeving, die echter wel wat afgelegen ligt van de winkelcentra. (boodschappen doen met de auto). De kampeerplaatsen zijn prima, voldoende groot, mooi stenen plateau voor de voortent, water, afvoer en Cai op je kampeerplek, Voor de kleine kinderen (2-6) is er ruim voldoende speelgelegenheid, zowel binnen als buiten. Ook de gratis kinderfietsen en skelters zijn een pluspunt. De eigenaar en zijn vrouw zijn heel vriendelijk en behulpzaam en stralen veel plezier uit !! op de receptie is info over de omgeving in ruime mate aanwezig. Het sanitair is ronduit prima en wordt dagelijks enkele malen schoongemaakt. Wat aandachtspunten zijn de slechte Wifi-ontvangst, geen krant te verkrijgen en betalen voor afvoer van je vuilnis. Maak de kampingprijs iets hoger en kijk of je de aandachtspunten kunt verhelpen.

Aanrader!

Brian Godor, 27-7-2014

Blokhut gebruikt voor 2 nachten samen met onze dochter van 8. Voor ons echt heel rustig en voor haar een speelparadijs. De gratis te gebruiken skelter bracht haar overal naartoe. De camping is supernetjes en schoon. Geweldige gastfamilie die altijd klaarstaan. Hutje prima in orde, sanitair ietsje oud maar schoon en netjes. Wakker worden door het kraaien van de haan.

zeer vriendelijke eigenaren

dorrestein, 8-11-2012

camping is zeer mooi en zeer goed verzorgt zijn er met de n.k.c.geweest,goed verzorgt weekend ,er kan altijd wat gedaan worden binnen en buiten.eigenaren zeer vriendelijk ,ook voor mensen met een beperking.petje af voor de eigenaren staan altijd voor je klaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Geelenhoof in Kelpen-Oler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Geelenhoof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Geelenhoof scoort een 8.87 uit 10 op basis van 14 reviews.