Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Geelenhoof voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Geelenhoof

• 8Janny Bakker05-12-2022

Prachtig

We hebben weer genoten ondanks het toch iets mindere weer. We hebben prachtige fietstochten gemaakt. De camping is prima Het sanitair is netjes schoon, De eigenaren zijn heel vriendelijk. Zeker een camping om nog eens heen te gaan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Rob en Angèle de Boer22-07-2022

We worden vaste gasten!!!!!

Camping Geelenhoof is een camping die bij binnenkomst al schoon, verzorgd en kleurrijk aandoet! Ook de ontvangst is heel hartelijk! De eigenaren zijn hardwerkend en enthousiast en zijn dagelijks bezig om ‘hun’ camping nog meer te optimaliseren! En wat wij belangrijk vinden, is dat ze niet alleen oog voor de camping hebben, maar zeker ook voor hun gasten! Complimenten! Ze doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. In onze ogen is dat mede bepalend voor de goede sfeer die op de camping hangt! De camping mag dan wel kleinschalig heten, maar in onze ogen ‘grootschalig’ in wat de camping aan zowel oud als jong te bieden heeft! Daarnaast zijn de kampeerplaatsen ruim en afgescheiden door een goed onderhouden coniferenhaag en iedere plek heeft een eigen afvalcontainer, riool aansluiting en heel belangrijk…… een eigen watertappunt ! En wat wij ook als prettig ervaren ….geen gedoe met douche of warmwatermuntjes bij het afwassen!

• 8Emmy Janssen12-07-2022

Een rustige, kleine, hele fijne camping met alles wat je nodig hebt. Er is een leuke binnen en buitenspeeltuin voor kinderen en alles is heel erg schoon. Wij zijn er nu voor de 2e keer geweest en komen volgend jaar zeker weer terug!!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Anneke09-07-2022

Heerlijk

Heerlijke omgeving met veel fiets en wandelmogelijkheden. Leuke dorpjes in de omgeving en mooie natuurparken. Weert en Roermond zijn ook op korte afstand een bezoekje waard. Gemoedelijke camping beheerd door een lieve familie. Voor herhaling vatbaar!

• 9Carmen19-06-2022

Mooie camping als prima uitvalbasis

De eigenaren en het personeel zijn erg vriendelijk en we kregen een warm welkom bij aankomst. Er zijn leuke activiteiten om te doen. Een mooie uitvalbasis voor diverse natuurparken in de buurt en vlakbij Roermond en Weert. Volgende keer weer.

• 8Nikki Van Der Beek17-06-2022

Een super vakantie

We kwamen hier eigenlijk voor een week, maar het beviel zo goed dat we onze hele vakantie hier zijn gebleven. Wat een aardige gastvrije mensen, ze doen alles om het je naar de zin te maken. Ondanks dat ze het heel druk hebben en hard moeten werken hebben ze altijd tijd voor een vriendelijk woord of een praatje. De sanitaire voorzieningen zijn netjes en schoon. Heel de camping ziet er netjes onderhouden uit. Je kan zien dat er hard gewerkt wordt om het er mooi uit te laten zien. Ik ben van mening dat iedereen, jong of oud het hier goed naar zijn zin kan hebben. Een echte familiecamping voor jong en oud. Wij gaan hier zeker nog terug komen. Verder is het hier een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

• 7Emma10-08-2021

Beetje sfeerloos

Nette camping met schoon sanitair en mooi plaatsen. Je hoort de A2 helaas heel goed. Ook werd er gebouwd aan glamping onderkomens op de camping wat dagelijks lawaai gaf. De douche gaf maar een kleine straal, lastig om dik haar goed te wassen Een niet bjjster interessante omgeving. Roermond is een leuke stad om naar toe te gaan, ook op de fiets goed te doen. Er zijn veel fietstochten te maken. Helaas was het weer niet geweldig en dan is er weinig te doen in deze omgeving. De visvijver stelde niks voor.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Ocap14-08-2020

Heerlijk rustig

Prima verblijf gehad, ondanks de warmte. Eenvoudige maar rustige camping. Leuk dat de kinderen gratis gebruik kunnen maken van skelters en fietsjes! Vanwege de warmte hebben we regelmatig genoten bij het visvijvertje in de schaduw.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7CH15-08-2019

Netjese camping

Zeer schoon sanitiar. Rustige camping. Goede service( waren vergeten een container te brengen...binnen 5 minuten gegeregeld) Container op jou plaats ook een echt voordeel.!!! * Jammer veel geblaf van honden op een veldje; ook wel los liepen en hun stront dat vonden wij dan wel.!!! * Maar hier spreek de caming niet voor/op aan dit geldt voor de honden eigenaren zelf. Ze konden beter deze mensen op een veldje achter neer zetten. Verder prachtige tijd gehad, leuke mensen ontmoet.

• 9Fam.21-07-2018

Topcamping

Supermooie rustige camping zeer schoon sanitair. Waren hier voor de tweede keer. Ook mooi gebied waar je vele fietstochten kunt maken. Bij de receptie liggen gratis fietsroute kaarten van de omgeving. Vriendelijke eigenaren die je met alles willen helpen.

Camping Geelenhoof info

Camping-informatie