Camping Geelenhoof

18 reviews over Camping Geelenhoof in het Nederlands

Topcamping

Fam.,
21-7-2018

Supermooie rustige camping zeer schoon sanitair. Waren hier voor de tweede keer. Ook mooi gebied waar je vele fietstochten kunt maken. Bij de receptie liggen gratis fietsroute kaarten van de omgeving. Vriendelijke eigenaren die je met alles willen helpen.

Gereisd met partner in juli 2018

Terugkomertje

Ronny,
4-6-2018

Rustige, goed önderhouden camping in een leuke omgeving. Alle eerdere positieve commentaren kan ik alleen maar beamen.

Gereisd met partner in mei 2018

Het was een geweldig pinksterweekend

I. van Someren,
21-5-2018

Alles was gewoon perfect, ik heb niks negatiefs te melden.

Wij komen hier zeker terug.

De camperplaatsen waren groot en zeer goed verzorgd.

Netjes gemaaid gras, we hebben niet 1 keer gras mee naar binnen gelopen.

Dat hebben wij wel anders gezien op campings.

Prima camping .

Helga,
13-5-2018

Mooie camping lekker rustig, kind vriendelijk, mooie plaatsen en vriendelijke eigenaar.

Fietsen en bevers

Ad,
18-2-2018

Een nette camping met een speciaal veld voor campers. Het was er erg netjes en eind augustus toch al wel erg rustig. Goed sanitair en de Limburgse gemoedelijkheid maakten het tot een prettig verblijf. Bij de receptie liggen fiets- en wandelroutes klaar maar kunnen ook geprint worden als daar behoefte aan is. We maakten een fietstocht vanaf de camping die ook in de KGC-gids vermeld stond. We gingen via Grathem, bij Wessem over de brug en via Stevensweert met de pont naar België om uiteindelijk na een bezoek aan Thorn weer terug te keren op de camping. Bij de Boschmolenplas waar de route langs loopt zagen we de sporen van talrijke bevers die daar verblijven. 's-Avonds, toen we nog even naar die plas fietsten, waren ze ook zichtbaar maar net niet goed genoeg voor een foto helaas.

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer mooie Camping

Paul Baerts,
19-4-2017

Zeer nette camping, heel vriendelijke eigenaars. Alles is er zeer netjes. Ideale uitvalsbasis om te fietsen. Diverse ritjes kan je gratis uitprinten. Op Paasdag kregen we zelfs eitjes koffie en paasbrood aangeboden in het zaaltje op de camping. We gaan er zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in april 2017

Super camping.

Angela van de Ven
8-9-2016

Mooie fietsroutes vanaf de camping naar bv het witte stadje Thorn.

Gereisd met partner in september 2016

Seniorencamping

Marjoke
27-7-2016

De camping is netjes maar kent een hoog seniorengehalte. Het sanitair is nieuw en schoon maar de douche heeft een straaltje als uit een plantenspuit. Haren wassen is daardoor wel heel lastig!

Gereisd met partner in juli 2016

geweldig goed , echt een aanrader !

fam. weyns - canters
9-5-2016

Enkel een goed humeur , voor de rest zorgen de mensen van de camping , echt een topper.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie Camping in een prachtige streek

Paul Baerts
5-11-2015

We zijn er eind oktober begin november 1 week verbleven.

Niettegenstaande het de laatste week was dat de camping open was, zijn we er zeer vriendelijk ontvangen. Niets is er teveel aan om uitleg (vb.uitprinten van fietsroutes) te verkrijgen.

Info over alles en nog wat verkregen.

Wij hebben er alle dagen een mooie fietroute gedaan -Roermond-Heythuizen-Maaseik enz.

We stonden er met onze caravan op een mooie afgebakende plaats met water stroom en waterafvoer op de plaats.

Op de plaats waar de caravanluifel staat lagen er tegels wat in deze periode wel zeer interessant is.

Het sanitair was zeer netjes en onze fietsen mochten onder de overdekte stalling staan.

Voor ons een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2015

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Geelenhoof in Kelpen-Oler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Geelenhoof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.