Géén boekingskosten

Camping Geelenhoof

NederlandLimburgKelpen-Oler

We hebben de beste aanbieders voor Camping Geelenhoof voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 21 reviews

Meer camping info

21 Reviews over Geelenhoof

• 7Emma10-08-2021

Beetje sfeerloos

Nette camping met schoon sanitair en mooi plaatsen. Je hoort de A2 helaas heel goed. Ook werd er gebouwd aan glamping onderkomens op de camping wat dagelijks lawaai gaf. De douche gaf maar een kleine straal, lastig om dik haar goed te wassen Een niet bjjster interessante omgeving. Roermond is een leuke stad om naar toe te gaan, ook op de fiets goed te doen. Er zijn veel fietstochten te maken. Helaas was het weer niet geweldig en dan is er weinig te doen in deze omgeving. De visvijver stelde niks voor.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Ocap14-08-2020

Heerlijk rustig

Prima verblijf gehad, ondanks de warmte. Eenvoudige maar rustige camping. Leuk dat de kinderen gratis gebruik kunnen maken van skelters en fietsjes! Vanwege de warmte hebben we regelmatig genoten bij het visvijvertje in de schaduw.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7CH15-08-2019

Netjese camping

Zeer schoon sanitiar. Rustige camping. Goede service( waren vergeten een container te brengen...binnen 5 minuten gegeregeld) Container op jou plaats ook een echt voordeel.!!! * Jammer veel geblaf van honden op een veldje; ook wel los liepen en hun stront dat vonden wij dan wel.!!! * Maar hier spreek de caming niet voor/op aan dit geldt voor de honden eigenaren zelf. Ze konden beter deze mensen op een veldje achter neer zetten. Verder prachtige tijd gehad, leuke mensen ontmoet.

• 9Fam.21-07-2018

Topcamping

Supermooie rustige camping zeer schoon sanitair. Waren hier voor de tweede keer. Ook mooi gebied waar je vele fietstochten kunt maken. Bij de receptie liggen gratis fietsroute kaarten van de omgeving. Vriendelijke eigenaren die je met alles willen helpen.

• 8Ronny04-06-2018

Terugkomertje

Rustige, goed önderhouden camping in een leuke omgeving. Alle eerdere positieve commentaren kan ik alleen maar beamen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10I. van Someren21-05-2018

Het was een geweldig pinksterweekend

Alles was gewoon perfect, ik heb niks negatiefs te melden. Wij komen hier zeker terug. De camperplaatsen waren groot en zeer goed verzorgd. Netjes gemaaid gras, we hebben niet 1 keer gras mee naar binnen gelopen. Dat hebben wij wel anders gezien op campings.

• 8Helga13-05-2018

Prima camping .

Mooie camping lekker rustig, kind vriendelijk, mooie plaatsen en vriendelijke eigenaar.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Ad18-02-2018

Fietsen en bevers

Een nette camping met een speciaal veld voor campers. Het was er erg netjes en eind augustus toch al wel erg rustig. Goed sanitair en de Limburgse gemoedelijkheid maakten het tot een prettig verblijf. Bij de receptie liggen fiets- en wandelroutes klaar maar kunnen ook geprint worden als daar behoefte aan is. We maakten een fietstocht vanaf de camping die ook in de KGC-gids vermeld stond. We gingen via Grathem, bij Wessem over de brug en via Stevensweert met de pont naar België om uiteindelijk na een bezoek aan Thorn weer terug te keren op de camping. Bij de Boschmolenplas waar de route langs loopt zagen we de sporen van talrijke bevers die daar verblijven. 's-Avonds, toen we nog even naar die plas fietsten, waren ze ook zichtbaar maar net niet goed genoeg voor een foto helaas.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Paul Baerts19-04-2017

Zeer mooie Camping

Zeer nette camping, heel vriendelijke eigenaars. Alles is er zeer netjes. Ideale uitvalsbasis om te fietsen. Diverse ritjes kan je gratis uitprinten. Op Paasdag kregen we zelfs eitjes koffie en paasbrood aangeboden in het zaaltje op de camping. We gaan er zeker nog terug.

• 10Angela van de Ven08-09-2016

Super camping.

Mooie fietsroutes vanaf de camping naar bv het witte stadje Thorn.

Camping Geelenhoof info

Camping-informatie