Kelpen-Oler

Reviews over Kelpen-Oler

Fijne camping - goed verzorgd sanitair - erg behulpzame In

Fam. Tubee
    22-6-2006

Fijne camping - goed verzorgd sanitair - erg behulpzame eigenaar. In de bar en beugelbaan was het gezellig en bediening was niet opdringerig; men deed alles om het de gasten naar hun zin te maken. Fijne omgeving om te fietsen met veel leuke plaatsen in de omgeving (Thorn/Maaseik(B)/Stevensweert). Voor kinderen alle ruimte.

Gereisd met partner in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij zijn verschillende keren op camping Geelenhoof geweest

J.v.Hemert
    10-10-2005

Wij zijn verschillende keren op camping Geelenhoof geweest zeer behulpzame en vriendelijke eigenaar met zijn zeer vriendelijke vrouw Het is een nette camping met lux sanitair wat altijd prima schoon is voor de kleintjes zorgen ze ook prima volop schelters en fietsjes voor de kinderen aanwezig ( gratis )in het seizoen kan er ook een pilsje gedronken worden en is er een gezellige kantiene de plaatsen zijn voorzien van electra afvoer water en centraal antenne ( zeer aan te bevelen ) kan ook fijn gefietst worden in de omgeving van de maasplassen Ga er zelf maar kijken

Gereisd anders in oktober 2005
Kelpen-Oler scoort een 6,8 uit 10, op basis van 5 reviews