Camping 't Hemelke

Weer vandaag1°-1°
Camping 't Hemelke
8,5

Omschrijving
Gezinspret op Camping ’t Hemelke in Limburg. Diverse speeltuinen verspreid over het terrein, animatie, een voetbalveld en een fijn zwembad met glijbanen. Het sanitair wordt goed schoongehouden. In het restaurant op Camping Hemelke kun je bourgondisch dineren en op het terras drink je een koud biertje. Valkenburg op 4 kilometer afstand.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

306 reviews over Camping 't Hemelke in het Nederlands

Leuke camping maar lawaaiig en ons kent ons

Tjoeptjoep,
8-8-2018

Wat wij voor het boeken hadden willen weten over ‘t Hemelke*** (waar we 2 weken kampeerden):

- bijna alleen lokale kampeerders, wordt buiten de groepen die elkaar hier jaarlijks ontmoeten niet gegroet of met kinderen ‘van buiten’ gespeeld

- veel bier, onbegrensde kinderen, veel harde muziek en gebral, op meerdere plekken tot half 2 ‘s nachts (ondanks de aangekondigde ‘stiltetijd’ van 23 uur) grote groepen bierende buren

- er rijden de hele dag door auto’s in en uit op de erg smalle paadjes, onoverzichtelijk voor kinderen, onrustig voor volwassenen

- de naast de camping gelegen snelweg en lokale weg hoor je gelukkig alleen wanneer het na half 2 ‘s nachts stil is ;)

Positief:

- twee leuke waterglijbanen

- mooie speeltuinen

- gunstige ligging t.o.v. bezienswaardigheden

- schoon sanitair ondanks hoogseizoensdrukte

- vriendelijk personeel/eigenaars

Een mooie, complete, gezellige camping

Fam. Magnee,
7-8-2018

Deze camping is geweldig, de Limburgse gastvrijheid staat hier nog centraal.De kampeerplekken zijn groot en goed bijgehouden, er is een leuk zwembad, sanitair is netjes. Dankzij fam.Dormans en hun medewerkers voelen wij ons elke keer weer thuis, wat een lieve mensen zijn dit.Kortom dit is een heerlijke vakantieplek

Mooie camping

Familie Roeters,
6-8-2018

Prachtige camping met mooie ruime plekken, schoon sanitair, heerlijk zwembad en een actief aanbod aan activiteiten voor de kinderen. Doordat onze kinderen zich uitstekend hebben vermaakt hebben wij ook ontzettend genoten van onze vakantie.

Wat we wel erg jammer vonden is dat er geen rekening is gehouden met onze reserveringswens, we hadden heel duidelijk aangegeven dat we graag een plekje wilden waar we overdag van de schaduw konden genieten. Per mail was ons toegezegd dat het plekje wat voor ons was gereserveerd omgeven was door bomen en dat we daarvan schaduw zouden hebben. Helaas was dit niet het geval en hadden we de hele dag volop zon! Erg jammer!

Helaas was er ook niet altijd warm water voor de afwas, vele kranen deden het niet goed. Daarnaast hadden er wel wat meer douches mogen zijn, iedere avond erg lange wachtrijen om te kunnen douchen.

Nooit meer

Nooit meer,
6-8-2018

Grote camping de plek waar wij stonden was enorm scheef ,klein zwembad en ook vies kon me vieren niet eens zien op de bodem er is te weinig plek om bij het zwembad te zitten waardoor je tussen de speeltoestellen in de speeltuin moest gaan liggen, veel te weinig douches waardoor je tot 23.00 lange rijen ziet staan,ook om af te wassen was het een drama vaak geen warm water en ook hier lange rijen ,verder is het wel schoon om daar te eten heb je ook weinig plek om buiten te zitten,het enige plus punt is dat het personeel heel vriendelijk is

Super vakantie!

Theo en Yvonne,
4-8-2018

Een hele fijne, gezellige camping met mooi uitzicht en een heerlijk zwembad. Wij hebben 2 weken prachtig weer gehad.

De plekken zijn groot genoeg, wel heuvelachtig dus lastig vouwwagen opzetten. Leuke activiteiten voor kinderen en volwassenen (Spokentocht, dierengeluidenspel, pubquiz) Er is ook genoeg te doen in de dorecte omgeving, dus wij komen graag nog eens terug!

Leuke camping, maar net niet.

Fam. A,
4-8-2018

Brede plekken, niet diep. Onze vouwwagen konden wij niet helemaal opzetten. Er staan veel mensen overdwars op de plaats, maar dat vonden wij zo ongezellig. Sanitair wordt niet vaak schoongemaakt. Wanneer je smorgens rond 7 uur gaat is het nog smerig. Dit is op andere campings dan al super schoon. Ook zijn er maar 6 wc's en douches voor ongeveer 80 mensen (4 velden) Dus vaak wachten of heel laat douchen. Het zwembad is leuk! Maar voor het hoogseizoen net te klein. Onze kinderen van 6 en 8 met zwemdiploma's kunnen wel alleen gaan, omdat iedereen rekening houd met elkaar. Er zitten inderdaad veel families die er al jaren komen. En de camping begint het pas rond een uur of 10 s avonds te leven. Maar wij vinden dat juist gezellig. Wanneer je open staat voor een praatje met je buren of een gezellige avond voor de tent zIt je hier prima. Maar voor ons geen 2e keer vanwege het lange wachten/douchen en sanitair.

Erwin,
3-8-2018

Prachtige camping zeer goed onderhouden mooi zwembad veel speeltuintje sanitair is zeer schoon en wordt goed onderhouden personeel is zeer vriendelijk als er een probleem is wordt dat snel opgelost

Viel ons erg tegen

Visscher,
2-8-2018

Door de goede revieuws op zoover deze camping geboekt. Vooraf gevraagd voor een plek met schaduw omdat 1 van de kids echt niet goed wordt van teveel zon. Ja, dat was er echt vlg de beantwoorder. Helaas was dat anders dan we gehoopt hadden.

Een boompje gaf iid na 15 uur schaduw, maar dat was niet waar wij vooraf duidelijk om gevraagd hadden. Ook vonden wij de plaatsen veel te ondiep. Breed wel, maar je zit echt met de haring in het weggetje. En veel gasten eten gewoon op de weg omdat er te weinig ruimte is. Dus van de csmping af met de auto was het soms best gevaarlijk. Veel rumoor en radio aan bij gasten, ookal waren ze weg. Niet zo sociaal. Na 1 nacht vertokken, was een enorme domper op onze vakantie. 10 campings langsgeweest maar in het hoogseizoen is het erg moeilijk om nog een plekje te vinden. Gelukkig toch iets kunneun vinden.

Saniair was prima. Beheerders ook vriendelijk. Helaas niet een camping voor ons.

Redelijk

Van der Veer,
2-8-2018

Nette camping maar minder geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Het animatie programma is voor 8+ kinderen, dus we waren afhankelijk van speeltuin en zwembad voor onze kinderen van 4 en 5 jaar. Het terras bij het zwembad is veel te klein en de zwembaden zijn zelf ook te klein voor de grootte van de camping. Sanitair is netjes, maar regelmatig wachtrijen. Het personeel is vriendelijk, maar voor ons was het een eenmalig bezoek.

Eenmalige camping

K,
1-8-2018

Ruime, maar scheve plek achteraan op de camping. Was even zoeken hoe we ons luchtbed in de tent moesten leggen. Personeel is vriendelijk, bijboeken vanwege het mooie weer was geen probleem. Omgeving is mooi. Alleen weinig plaatsen om de hond goed uit te laten. Op de camping lopen aardig wat honden los. Iets wat wij als storend hebben ervaren omdat wij onze hond wel vast hadden, zoals de bedoeling was, en met grote regelmaat andere honden weg moesten jagen. Het animatieprogramma is voor grotere kinderen, onze kinderen konden hier niet aan deelnemen wat ze erg jammer vonden. Dit stond op de site ook niet zo duidelijk vermeld. Het zwembad is te klein voor het formaat camping. Komen twee grote glijbanen in een klein bad uit. Peuterbadje is prima te doen! De eerste week stonden wij naast een boel jongeren die je tot diep in de nacht goed kon horen, dit was minder prettig. Sanitair is schoon maar niet groot. Regelmatig wachtrijen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Hemelke in Hulsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Hemelke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.