Camping 't Hemelke

Camping 't Hemelke
8,7

18 tips over Camping 't Hemelke

Ingrid, 30-7-2018
Ga naar het blote voeten pad in Brunssum, echte aanrader
Janet, 9-8-2015

Hulsberg heeft een mooie AH. Verder liggen Valkenburg en Maastricht op fietsafstand. De mergelgrotten zijn ook heel leuk om te bezoeken. Maar goed, om de kinderen van de camping te krijgen moet je wel met goede argumenten komen.

Het sanitair is op de camping schoon net als de rest van de camping.

Peter & Helma, 13-7-2015
Het hof van Hulsberg op loopafstand serveert heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Zeker doen!

chippie777, 18-5-2015
Neem wat plankjes mee om je caravan of vouwwagen recht te zetten want het glooiende Limburgse landschap is echt aanwezig op deze camping.
Zon, 13-8-2014
Ga achterin staan. Zijn de plekken rechter. En rijden ze niet vlak langs je tent met de auto.
mans&willy, 7-8-2014

wij komen er al 15 jaar en nog altijd met veel plezier

Een echte aanrader

Terveer, 10-7-2014
Restaurant Brazza in Valkenburg, erg lekker!
wetzels, 4-6-2014
De Sate in het restaurant is een echte aanrader!!
Jos Smeets, 7-5-2014
Neem een eurostekker mee.
rene mud, 9-9-2013
Neem wat blokken hout mee om de caravan recht te zetten. De velden zijn hier en daar best wel scheef. Ga met je rug naar het dorp staan, anders brandt je met heet weer je tent uit.