Voor herhaling vatbaar 🎖

Review geschreven door Martijn Voogt

Voor herhaling vatbaar 🎖

Martijn Voogt
12-8-2018

Leuke familie camping na tip van een collega.

Geboekt als overnachtings camping maar uiteindelijk bijgeboekt “wat een leuke camping” met een gemoedelijke sfeer!!

Ja, je hoort de kerkklok beneden in het dorp “maar hoe leuk is dat” 😁 Vanaf het hoogste punt op de camping in de avond mooi uitzicht op de verlichte kerk benenden in het dorp Hulsberg. Vriendelijke camping eigenaren die met het hele team er iets van probeerd te maken en dat is gelukt! Onze zoon van 5 heeft een wereld vakantie gehad en daarbij wij automatisch ook. Leuke mensen, leuke camping zoals het buiten leven bedoeld is. Camping en team krijgen van ons een DIKKE 10!!! Vakantie met kinderen zoals een vakantie met kinderen bedoeld is. Dikke 👍 voor t’ Hemelke!!!!!