Hotel Le Petit Pension

1 review over Hotel Le Petit Pension in het Nederlands

logeerkamers bij familie thuis

Paul
7-5-2013

dit "hotel" is feitelijk de logeerkamers van een stel, midden in hulsberg. Mooie ligging, net buiten Valkenburg maar op fiets/loop afstand. Echter het "hotel" zelf was de prijs van 50euro pppn niet waard. kamers zijn gedateerd, badkamer en toilet deel je met andere gasten. Ook hebben de eigenaren honden. Naast dat deze je wakker blaffen in de ochtend, zit ook alles onder de hondenharen. totaan de handdoeken toe. Niet fijn na een douchebeurt. Eigenaren zijn lieve en enthousiaste mensen, die je graag tegemoet komen en alles is te overleggen. Doen hun best, maar het is het net niet.

Gereisd Met partner in januari 2013

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Petit Pension in Hulsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Petit Pension zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.