Hotel Hof van Hulsberg

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Trijnko Grooten
3-6-2018

Gezellige eigenaren, goede kamers, schitterende lokatie voor motorrijders

Volgend jaar weer!

Gezellig (motor) hotel
3-6-2018

Gezellig (motor) hotel waar je enorm gastvrij wordt ontvangen. Prima kamers en een plek waar de motor droog en afgesloten geparkeerd kan staan. Hele mooie locatie en lekker eten. Via de eigen website mooie routes gevonden. Kortom: goede locatie voor een weekend weg met de motor.

dat verdient een speciale vermelding!

Mario Beuselinck
24-5-2018

ideaal fietshotel.

optimale service

tijdens onze fietstocht in de streek onherstelbare schade aan fiets opgelopen op 35 km afstand vh hotel. Is de zaakvoerder wel zelf niet mij komen ophalen! super dienstverlening

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Hulsberg voor je op een rij gezet:

super verblijf en zeker voor herhaling vatbaar

Remko Tamminga
18-4-2018

Net terug (18 april 2018) na een 5 daags verblijf In "Hof van Hulsberg". Ik verbleef in een smaakvol gerestaureerd en passend ingericht twee persoons-appartement welke van alle gemakken is voorzien en grenzend aan een werkelijk prachtige binnentuin. Personeel is vriendelijk en behulpzaam zo ook het eigenaars echtpaar.

Het echtpaar heeft oog voor detail en is gasvrij en behulpzaam, maakt graag een praatje en heeft een relaxte uitstraling. Ik heb een paar dagen motor gereden in het prachtige Limburgse heuvelland en bij terugkomst kon ik de motor stallen in een overdekte en afsluitbare garage, wel zo prettig.

Super hotel en nog betere service.

M. Danen
8-8-2017

Weekend weg op de motor. Mooi hotel, goede ligging en super service. Was erg gezellig.

Super gezellig en net verblijf

Jeroen van breda
2-7-2017

Heerlijk weekend!

Ondanks dat het geplande motorrijden niet door ging wegens de regenval het gehele weekend, hebben we ons kostelijk vermaakt in het hotel en in Maastricht. Echt een aanrader ook zonder motor!!

Als het even kan gaan we volgend jaar weer.

Mooie kamers fijn ontbijt en goede service

Buitenhuis
        7-1-2017

Vriendelijke mensen, goed eten, mooie kamers en een garage voor motoren.

Verrast door dit leuke hotel!

Vakantieganger
        26-11-2016

Prima kamers met een gezellig zitje, zelfs aan een staande schemerlamp is gedacht. Comfortabele bedden met elektrisch verstelbare bodems. De eigenaren hebben oog voor detail dat is duidelijk te zien aan de sfeervolle inrichting in de gastenkamers en het restaurant.

Er is niet zomaar een schilderij aan de muur gehangen, er is over nagedacht en dat maakt het helemaal af en sfeervol.

Er liggen tijdschriften op de kamer en boeken.

Er staat een waterkoker en er liggen theezakjes en nescafé.

Een uitstekend ontbijtbuffet met o.a. vers gebakken brood.

Voor een prima prijs een uitstekend hotel op korte afstand van steden als Valkenburg, Heerlen, Aken en Maastricht.

Amsterdamse gezelligheid in hartje Limburg

R. de Boer
        2-8-2016

Mooie centrale locatie voor uitstapjes, prachtig monumentaal pand, zeer gastvrij ontvangst door de Amsterdamse eigenaren, kamers met zorg ingericht en gelet op details (USB opladers in stopcontacten, stangen in badcel voor uitstappen bad), kamer was schoon, prima bedden, 2 terrassen één voorkant hotel en een knusse binnentuin, heerlijk ontbijtbuffet, gratis overdekte stalling meegenomen fietsen!

Ook een klein minpuntje kamer was erg warm!

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Hulsberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hof van Hulsberg in Hulsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hof van Hulsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hof van Hulsberg scoort een 8.64 uit 10 op basis van 175 reviews.