Tijdelijk €25 aanbetaling

Hof van Hulsberg

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hof van Hulsberg voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 180 reviews
+28

8.4FantastischScore uit 180 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

180 Reviews over Hof van Hulsberg

• 9Rob en Ria28-07-2021

heerlijk

een fantastisch hotel waar je ook heerlijk kan eten. uiterst vriendelijke mensen die het je naar de zin maakt in een ongedwongen sfeer.

• 8Anja Buis27-07-2021

Prima hotel

Ik heb hier 2 nachten geslapen. Prima kamer, knus hotel. Vriendelijke eigenares met persoonlijke belangstelling. Heel fijn. Goed ontbijtbuffet, meer dan voldoende voor de prijs die je betaalt. Sfeervol hotel!

• 8Berthil Dijks15-08-2020

Overnachting met de motor

1 geboekt, keurig hotel. Super mooie ligging en het personeels is vriendelijk

• 10Rob26-05-2020

Super hotel, gastvrij en goed restaurant.

Was hier met een vriend op de motor, motor netjes in afgesloten ruimte kunnen stallen en droogkamer kunnen gebruiken voor natte kleding te laten drogen i.v.m. regen onderweg. Restaurant is heerlijk, kaart niet te moeilijk wat naar mijn idee alleen maar beter is. Gezellige eigenaren, bereid voor een leuk gesprek en uitleg over de omgeving. Aanrader dus.

• 8Dans L’Otello27-10-2019

Heerlijke uitvalsbasis voor motortoertochten

We hebben 2 heerlijke ontspannen dagen gehad. Goed, uitgebreid ontbijt en een gezellige bar voor de avond. Gastvrijheid ten top!

• 9Peter Nijenhuis24-08-2019

Volgend jaar weer 👍🏻

Prachtig plekje, top eigenaren

• 9Martijn Veenstra22-05-2019

Een heerlijk hotel waar je niks te kort komt.

Wij deden mee met de run Den-Helder Maastricht. Aangezien wij meer dan 30 uur op waren, zochten wij een. verblijf waar we konden dineren, slapen en ontbijten. Wij kwamen uit bij Hof van Hulsberg. De eerste indruk was was gelijk goed. Aangezien we vooraf niet onze aankomsttijd wisten, konden we ook niet zeggen hoe laat we kwamen. Dit maakte het hotel niks uit. We konden komen wanneer we wilden. Konden eten wanneer we wilden. Zij pasten zich aan. Zelfs een collega die aan Ramadan deed kon na 2130 uur eten. Bij aankomst werden we hartelijk door deze lieve mensen ontvangen.Zij begrepen dat wij moe waren dus mochten later uitchecken dan normaal gesproken was. Waar kom je dit tegen?De keuken was heerlijk. Kamers waren groot en mooi. En de bedden lagen heerlijk. De sfeer was zo fijn in het hotel. Omgeving is super mooi! Echt een hotel om voor terug te komen.Je ziet dat deze mensen het hotel met liefde en vol passie runnen.

• 10Eddy Dekker22-05-2019

Kort verblijf maar ontzettend genoten

Het is een uitermate goed verzorgd hotel, klant vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt en avondeten was lekker, goede bedden, alles netjes en schoon. Wij waren hier met een groep motorrijders, toen één van de jongens pech had heeft de eigenaar geholpen met de motor terug te krijgen naar het hotel en savonds heeft de eigenaresse ons naar Valkenburg gebracht met de auto zodat we konden eten met de hele ploeg. Er is een garage voor de motoren, gratis WiFi, en USB aansluiting in de stopcontacten. Ik kom hier zeker nog eens terug, dit is 100% een aanrader voor iedereen.

• 9Fam. Schoenmakers07-08-2018

Geweldig!

Prima uitvalsbasis voor fietsers en motorrijders! Fietsen konden mooi overdekt opladen snachts in de afgesloten garage! Vriendelijk personeel! Goed ontbijt! Mooi rustig gelegen.

• 10kees04-08-2018

Een fantastisch hotel met Amsterdamse humor

Een super goed familie hotel centraal gelegen, voor wie naar Valkenburg , maar ook naar de Ardennen wil. Beschikken over een grote parkeer ruimte achter het hotel en een overdekte garage voor fietsen en-of motor rijders. Een geweldig terras met uitzicht op straat of een ruime binnenplaats.

Nette en schone kamers, en een uitgebreid ontbijtbuffet wat de hele tijd goed aangevuld word.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Hotel Hof van Hulsberg info

• AirconditioningNiet beschikbaar