Hotel Parkhotel Horst

• Sauna
Tonen op kaart

213 reviews over Hotel Parkhotel Horst

• 6M. C.20-01-2020

Erg tegen gevallen... tafel leek slecht cafetaria.

Met groep geeten ivm verjaardag Tante. 98 jaar rolstoel afhankelijk gevraagd voor een plek aan het raam, toen we kwamen was het niet druk maar....er was geen tafel voor ons gereserveerd. We kwamen in een bijruimte nog niet afgewerkt en koud. Niets op tafel we kregen een servet met vork en mes.... hotel of een goedkoop tent... duurde heel lang voor we iets op tafel kregen. Eten ging ook nog niet makkelijk , later wel ... eten was goed, het personeel was vriendelijk... Maar nooit meer ...M. C.

Team Parkhotel Horst, Marketing & Sales, 28-01-2020

Beste M.C.,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het delen van uw ervaringen. We vinden het zeer spijtig om te lezen dat de verjaardag van uw tante niet goed is verlopen en willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden. Het had niet mogen gebeuren dat uw reservering niet bekend was bij ons en gebruikelijk zorgen wij ervoor dat, vooral bij dergelijke partijen, de tafel gereed staat en mooi is aangekleed. We hopen dan ook dat u ons nog een tweede kans geeft en dat wij u in de toekomst opnieuw mogen ontvangen. Hiermee geeft u ons de mogelijkheid om u te laten zien dat een (verjaardags-)diner bij ons zeer aangenaam kan zijn.

Met vriendelijke groet, Team Parkhotel Horst

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    1D vd B18-10-2019

Onvriendelijk

Zeer onvriendelijk. Niet geschikt om met kinderen te bezoeken. Geen mogelijkheid om een formele klacht in te dienen voor onheuse bejegening.

beste D vd B,

Zoals wij reeds al aangegeven hebben op alle andere review sites, vinden wij het vervelend dat uw bezoek bij ons niet naar wens is geweest en dat u het idee heeft dat u onheus behandelt bent. We zijn het met u eens dat dit tweezijdige gesprek op een andere manier had moeten verlopen en hopen dan ook een volgende keer op een rustigere manier met u te kunnen spreken.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9n. van der giessen08-08-2019

Aanrader voor iedereen.

Gewoon een goed en mooi hotel

Beste N. van der Giessen,

Bedankt voor je bezoek aan ons en voor deze dikke 9! Er fijn om te zien dat je verblijf zo naar wens is geweest en we hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Team Parkhotel Horst

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8sluis06-08-2019

mooi hotel

leuk strandje voor de deur

Team Parkhotel Horst, Marketing & Sales, 25-10-2019

Hartelijk dank voor deze mooie 8! Hier zijn wij erg blij mee.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Leen van Noort22-06-2019

Het management heeft nog veel te leren.

Ga niet met een groep want je kunt je dranken en eten niet op je kamer laten zetten. Past niet in hun systeem. Wie is er gast (klant). Ze zetten alles op 1 kamer en dan moet je het aan de receptie iedere avond laten splitsen. Je tekent een bon waar je geen kopie van krijgt. We hebben geklaagd en het personeel aan de bar vond het ook uitermate klantonvriendelijk maar het management wil het zo. De manager was aanwezig de laatste avond. We hebben hem te spreken gevraagd maar we hebben hem niet gezien. We hebben al veel hotels bezocht met onze groep maar dit nog nooit meegemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Louis17-06-2019

Het lijkt wel of je boven een Discotheek slaapt.

Bijna alles was prima, het eten, de bediening, de kamer, gewoon goed. Maar er is 1 ding wat verschrikkelijk irritant was. Als je 's avonds om half elf naar bed gaat en je hoort vanuit de vergaderzaal van het hotel een dusdanige herrie dat je er niet van kunt slapen is dat in en intriest. Het leek wel of je boven een discotheek sliep. Ook na een telefoontje naar de receptie om half twaalf hielp niet echt. "Daar kunnen we niets aan doen, dat is een feest. We kunnen wel de buitendeuren dicht doen". Hoezo niets aan kunnen doen? Zijn er geen volumeregelaars, decibelmeters, en afspraken te maken? Bij de naam Parkhotel denk ik aan een rustige omgeving en niet aan een Discotheek! Van een dorpshotelletje annex feestzaal kun je zoiets verwachten maar van zo'n hotel? Dat was dus echt de laatste keer dat we daar geslapen hebben.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Aga14-04-2019

fantastisch

Mooie kamer, schoon, heerlijk ontbijt en iner

Team Parkhotel Horst, Marketing & Sales, 19-04-2019

Beste Aga,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring binnen Parkhotel Horst. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons! We zien u graag weer terug bij Parkhotel Horst!

Met gastvrije groet, ^Team Parkhotel Horst

Gereisd met partner in april 2019

• 7N.A. van Leeuwen01-03-2019

Helaas minder als vorige keer

Wij zijn hier vorig jaar geweest, toen was alles goed, nu was het helaas minder. Het hotel is prima en het personeel is erg vriendelijk. Ook het ontbijt en het diner waren goed. Alleen aan de kamer wordt helaas minder aandacht besteed. Er waren verschillende dingen niet in orde: een schemerlamp die het niet deed. Er is naar gekeken, maar er bleek een stopcontact kapot te zijn. Ook werd alles slecht aangevuld: de doos tissues leeg, de zeeppompjes leeg of kapot, gemeld maar niet verholpen. Ook geen flesjes badschuim of shampoo meer aanwezig. Ook was de wifi helaas slecht. Deed het op de kamer meestal niet. Dan moet je steeds naar beneden om te kunnen kijken. Je bent hier voor je rust, dus dat is toch niet de bedoeling. Voor een hotel als dit is dit helaas een achteruitgang. Ik denk dat we volgende keer maar naar een ander hotel gaan.

Team Parkhotel Horst, Marketing & Sales, 07-03-2019

Beste N.A. van Leeuwen,

Allereerst hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Wij vinden het natuurlijk erg jammer om te lezen dat uw verblijf bij ons minder was dan de vorige keer. Heel erg fijn dat u al heeft aangegeven waar dit aan lag! Hier gaan we zeker mee aan de slag.

Mocht u nog meer aan ons kwijt willen dan mag u ons altijd bellen (077 397 6000) of mailen ([email protected]).

Met gastvrije groet, ^Team Parkhotel Horst

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Hester08-12-2018

Super !

Wat een heerlijk hotel, ruime kamers, goede bedden, vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 7R. Meerbeek11-09-2018

Prettig hotel

• prachtige locatie, nette kamer met mooi uitzicht, heerlijk ontbijt met ruim assortiment
    • badkamer hing een spinnenweb in de plafondlamp, tijdens het ontbijt liepen er 4 medewerkers rond en er was niemand die ons begroette

Gereisd met vrienden in september 2018

25 tips over Hotel Parkhotel Horst

• Jolly, 24-02-2012

Ga niet met de carnaval want dan is alles in het naburige (leuke) dorpje Arcen gesloten! Wij zijn de laatste dag naar thermaalbad Arcen geweest. Leuk voor mensen die graag badderen. Sauna was iets minder.

• René, 19-01-2012

Aardbeientuin tegenover het hotel in het voorjaar, leuk voor jong en oud. Het wandelpark gelegen aan de achterzijde v/h hotel. Sauna's, zwembad en turks stoombad in de kelder v/h hotel.

• M Vluggen, 15-05-2014

De kamers met uitzicht op het meer zijn een aanrader.

1 vraag over Hotel Parkhotel Horst

• jaap, 23-08-2018

Als het niet anders kan...

Entree stinkt onaantrekkelijk. Urine of vislucht. Buiten stinkende asbakken op tafel die niet regelmatig geleegd worden. Bediening matig. Verkeerde opname en geen ijs in de Cola. Geen aanrader voor een Tesla charge stop.

Hotel Parkhotel Horst info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages