Vakantiehuis Hubertushof Vakantievilla

Vakantiehuis Hubertushof Vakantievilla
9,3

4 tips over Vakantiehuis Hubertushof Vakantievilla

Hay Philipsen, 2-10-2016

Voor Vakantie met paarden is Hubertushof het juiste adres. Er is een stal met 4 mooie paardenboxen, een ruime wei met mooie houten afrastering.

Hubertushof ligt op eigen landgoed met 5 ha bos en mooie wandelpaden, in de omgeving is veel gelegenheid om uitritten te maken.

Hay Philipsen, 2-10-2016
Rolstoelgebruikers zijn welkom in Hubertushof, we hebben beneden 1 tweepersoons slaapkamer met een ruime inloopdouche. Eventueel kunnen we zorgen voor alle hulpmiddelen die nodig zijn tot zelfs hulp aan bed, informeer gerust naar de mogelijkheden
Hay, 20-8-2014
Ruim huis. met een ruime historie en toch voorzien van alle gemakken.

We hebben een aantal aanbieders voor Hubertushof Vakantievilla voor je op een rij gezet:

Hay, 3-1-2014
Wandelen, Fietsen, grote speelweide met veel speelspullen voor de kinderen