Vakantiehuis Hubertushof Vakantievilla

VakantiehuisWeer vandaag28°16°
Vakantiehuis Hubertushof Vakantievilla
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hubertushof Vakantievilla voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Hubertushof Vakantievilla in het Nederlands

Een vakantievilla geschikt voor iedere doelgroep

Vriendengroep uit Brabant
8-5-2017

Een gastvrije ontvangst door de eigenaren met appeltaart. De grote vakantievilla is schoon, volledig ingericht met als extra's een serre waar het heerlijk vertoeven is en een groot overdekt terras met uitzicht op de mooie tuin. Vanuit de villa wandel je het bos in.

Geweldige villa.

Nelly / Gerrit
23-9-2013

Als je van ruimte houd dan moet je beslist deze villa een keer bezoeken. Er ontbreekt dan ook echt helemaal niets. Super

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hubertushof Vakantievilla in Horst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hubertushof Vakantievilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hubertushof Vakantievilla scoort een 9.25 uit 10 op basis van 2 reviews.