Vakantiehuis Groepsaccommodatie Op de Meterik

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Op de Meterik
9,6

6 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Op de Meterik

Vriendengroep Noit Sat, 4-11-2014
Bezoek eens de bierfeesten in Venray!!
Joke, 7-7-2014
Er zijn ook veel leuke dingen te zien en te doen in de buurt. Wij gingen naar aarbeienland, deden de ridders-en-rovers-wandeling en kuierden door Venlo.
famie Bruijnen, 11-4-2014
we brachten een bezoek aan het biggetjesbos in Aare-rixtel en Irrland in Keverlaer-Twiststeden. Beide erg leuk voor kinderen en volwassenen

mariette_7, 24-1-2014

Bezocht met familie in de leeftijd van 2 tot 85. Allemaal goed geslapen! Accommodatie met goede bedden. Toiletten voorzien van toiletpapier, zeep en gastendoekjes. Een ruime en praktische keuken met supersnelle vaatwasser: ze staan in de rij om te helpen!

Afstand tot dorp met 2 cafés en cafetaria goed te lopen!

Elbert Joosten, 30-5-2012

Centraal gelegen tussen Eindhoven, Maastricht, Nijmegen, Dusseldorf. Alles binnen 1 uur met de auto te doen. In Meterik 2 cafe's met gezellig terras en cafetaria/eetcafe. In Horst-centrum groot plein met diverse terassen, restaurants en eetcafe's. Ook gezellige winkelstraten.

2 Uitgezette wandelroutes door het groen. Daarnaast vele fietsroutes.

m. laurijsse, 1-1-2012
Voor de liefhebbers zijn er twee subtropische zwembaden in de buurt en het pretpark Toverland.