Camping De Gortmeule

78 reviews over Camping De Gortmeule in het Nederlands

Geweldig!

Hein Jacobs
23-9-2018

Het is een geweldige camping! Heel vriendelijke mensen, hartelijke ontvangst met koffie en vlaai, heel mooi landgoed, heel schoon sanitair, eigengemaakte biologische producten (waaronder de overheerlijke vlaai! Echt helemaal niks mis mee! Een superlocatie!

Voor altijd

Cody Bakker
17-8-2018

Ik heb samen met mijn vader in het chaletje geslapen en verbleven. Ik vind deze camping echt top!! Ik kom hier nu al 10 jaar en het blijft nooit vervelen! Dit is een echte aanrader!!!!

Genoten op n fijne plek

Ans
16-8-2018

Na n hartelijk ontvangst door Ton en Fien.

Onze caravan gestald op n ruime plek.

En mogen genieten van de rust en de ruimte.

Nette doucheruimte.

Verse eitjes te koop.

En lekkere ingemaakte groente en fruit uit eigen tuin.

Zeker aan te raden !

Kees
12-8-2018

Een prettige, rustige, kleinschalige, nette, kindvriendelijke camping op een mooi landgoed gelegen en gerund door vriendelijke en gastvrije mensen. Er worden (biologische) zelfgemaakte producten verkocht uit de eigen moestuin en boomgaard.

Voor kinderen is er een speeltuin met daarbij o.a. een trampoline, een grote zandbak en skelters e.d. en zijn er dieren die de kinderen kunnen bekijken en voeren.

We hebben een hele prettige week gehad hier (zijn langer gebleven omdat het zo goed beviel) en kunnen deze camping zeker aanbevelen! !

Kamperen bij de boer in optima forma!

Cees & Erica
24-6-2018

Heerlijke camping, als je in alle rust wilt genieten.

Een aanrader voor ieder!

Nelleke en Adri
8-6-2018

Hartelijk ontvangst met koffie en vlaai bij eerste kennismaking.

Een zeer sfeervolle ambiance bij een monumentale boerderij.

Prachtige plek

E Visser
19-5-2018

Een Hartelijk ontvangst door hartelijke mensen wij hebben genoten van de camping en de omgeving

Gezellige rustige camping

Anne Verhagen
9-9-2017

Een hele gezellige vriendelijke rustige camping met hele lieve hartelijke campingeigenaren. Je voelt je meteen thuis. Leuke aktiviteiten zoals rondleiding over het landgoed en brood bakken in een bakhuisje.

op zoek naar rust.

Henk uut steenwijk
23-8-2017

Alles was goed. mooie velden. Nette sanitair . Vriendelijk beheerders. Ik geef een dikke 10.

Zeer gastvrij, mooie omgeving.

Barend
18-8-2017

Mooie kampeerplaatsen

Gastvrije eigenaars

Schone camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gortmeule in Horst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gortmeule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.