Camping De Gortmeule

Tonen op kaart

86 reviews over Camping De Gortmeule

• 2019
    9Theo Zaaijer13-10-2019

Leuke camping met gezellig ontvangst.

Leuke camping met grote trampoline, voor jongere kinderen genoeg andere speeltoestellen. Binnen speel ruimte met o.a. tafelvoetbal en sjoelbak. Goed wifi ontvangst

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Petra Koopmeiners08-07-2019

heerlijk leuk gezellig en erg relaxed deze camping

was een heerlijke SVR camping, mooi groot veld en een veld wat landelijker ligt. :) mooie omgeving rustig gebied vlak bij Horst. Een heel leuk dorp met leuke en gezellige terrassen, waar ook alle supermarkten en winkels zijn. maar er kleven ook nadelen aan de camping en dat is :( douche's en toiletten zijn er niet echt voldoende , met name, denk in het hoog seizoen. munten systeem werkt prima maar 4 min is vind ik net ff te kort omdat je de douche niet tussen door stop kan zetten. De eigenaren Ton en Fien. wat zijn dat lieve en gastvrije luitjes leuk eigengemaakt biologische groeten en vruchten in potjes te koop lekker vrije uitloop scharreleieren.

• 6Staat v/h sanitair

• 10Binie Hoving29-06-2019

Geweldige herinneringen nemen we mee!!

Wat een warm welkom!! Dat hebben we nog nooit eerder zo meegemaakt... en we kamperen toch al ruim 40 jaar....⛺️ Eerst een rondleiding over het prachtige terrein door Fien die prachtig kan vertellen over de rijke historie van de Gortmeule en daarna in de knusse keuken koffie en thee gedronken en zelfs eigen fabrikaat appelsap 🥃 is mogelijk met een vers stuk eigen gebakken vlaai!! 😋 Wat was het geweldig!! De zelfgemaakte sapjes, jams etc. uit het winkeltje vonden we ook zo leuk!!! Echt een plekje op deze aardbol 🌍 om te koesteren!! Horst is per fiets 🚲 erg gemakkelijk te bereiken en heeft alles te bieden wat je nodig hebt! Graag tot volgend jaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Maaike en Jos Joosse10-06-2019

Van harte aanbevolen................

We zien terug op een 2 weken fantastisch verblijf op jullie camping vol herinneringen aan het rijke verleden van jullie streek. De ontvangst was hartelijk en met een vlaai verwelkomt worden met tekst en persoonlijke uitleg over de camping geeft een warm welkom. Staanplaatsen op groen gras en omringd te midden van asperges en een natuur vriendelijke tuin ligt ons wel. Kersen vielen gratis uit de boom na een winderige nacht en we voelden ons veilig omringd met kalkoen,gans en konijn. Electra en toilet was prima en nooit druk op deze kleine landelijke camping met een zonnige grote staanplaats voor iedereen. Voor ons was de plaats Horst ook een prima uitvalshoek voor fiets, wandelen met voldoende terrasjes. En als geïnteresseerde in rivierenlandschap en geschiedenis van oorlog en kerk hebben we genoten zeker ook met Ton en Fien die de onbekende verhalen enthousiast en boeiend kunnen vertellen. Echt een groene en rustige kampeerplaats.

• 10Theo en Gerda06-06-2019

Super ,super 👍

Super camping We kregen een gastvrij onthaal met zelfgemaakte vlaai 👍 Ton en Fien zijn alleraardigst en de camping is goed onderhouden ,sanitair zeer schoon 👍 mooie omgeving om te fietsen en Horst is zeker een bezoek waard . Wij hebben een heel fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Peter van der Aar03-06-2019

Altijd weer thuiskomen. Het is hier zo lekker rustig en de natuur op en om het landgoed is prachtig. De eigenaars Ton en Fien zijn geweldig en en lief. Zij zorgen voor een echte Limburgse gezelligheid en gemoedelijkheid. De camping is schoon en netjes. Het is ook een mooie uitvalbasis om in de omgeving te fietsen en Venray en Venlo liggen vlakbij om te winkelen. Kortom: ideaal!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Cees van Sprang05-05-2019

Rustig mooi gelegen vriedelijke mini camping

Zeer mooie rustige camping waar ook voor de kleintjes veel aanwezig is en gelegen in een klein natuurgebied , Waarvan er prachtige route zijn waar na toe gefietst kan worden. Jonge Kinderen kunnen zich prima vermaken rond om de prachtige oude boerderij met beel veel ruimte voor speel plezier. Voordeel is de afstand naar de Openbare weg deze is meer dan honderd meter hierdoor gaan de kleintje nimmer te ver weg. De enthousiaste Gast Heer en Gast Vrouw zijn aller aardigst vriendelijk gemoedelijk en staan altijd voor een praatje klaar. De gastvrouw heeft eigengemaakte eerlijke producten die zij voor de camping gasten maakt en zeer smakelijk zijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Hein Jacobs23-09-2018

Geweldig!

Het is een geweldige camping! Heel vriendelijke mensen, hartelijke ontvangst met koffie en vlaai, heel mooi landgoed, heel schoon sanitair, eigengemaakte biologische producten (waaronder de overheerlijke vlaai! Echt helemaal niks mis mee! Een superlocatie!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Cody Bakker17-08-2018

Voor altijd

Ik heb samen met mijn vader in het chaletje geslapen en verbleven. Ik vind deze camping echt top!! Ik kom hier nu al 10 jaar en het blijft nooit vervelen! Dit is een echte aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Ans16-08-2018

Genoten op n fijne plek

Na n hartelijk ontvangst door Ton en Fien. Onze caravan gestald op n ruime plek. En mogen genieten van de rust en de ruimte. Nette doucheruimte. Verse eitjes te koop. En lekkere ingemaakte groente en fruit uit eigen tuin.

Gereisd met partner in mei 2018

10 tips over Camping De Gortmeule

• E.A. Brouwer, 04-05-2014

Mevrouw Fien heeft allerlei lekkernijen in haar winkeltje, die u zeker moet uitproberen. Ook haar zelfgemaakte vlaai is verslavend lekker!

• Regine, 10-04-2012

Tot oktober 2012 Floriade vlakbij..... Lekker Grieks restaurant in het centrum van Horst

• Joke Derks van de Ven, 30-06-2013

Wij hebben het Gortmeulepad gelopen (wandelpad loopt achter het woonhuis) en deze wandeling is prachtig!!!.Het lijkt of je in de Ardennen de Hoge Venen loopt. (U moet wel laarzen of waterdichte schoenen aandoen.)

0 vragen over Camping De Gortmeule

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50