Camping De Gortmeule

Camping De Gortmeule

72 reviews over Camping De Gortmeule in het Nederlands

Prachtige plek

E Visser, 19-5-2018

Een Hartelijk ontvangst door hartelijke mensen wij hebben genoten van de camping en de omgeving

Gezellige rustige camping

Anne Verhagen, 9-9-2017

Een hele gezellige vriendelijke rustige camping met hele lieve hartelijke campingeigenaren. Je voelt je meteen thuis. Leuke aktiviteiten zoals rondleiding over het landgoed en brood bakken in een bakhuisje.

op zoek naar rust.

Henk uut steenwijk, 23-8-2017

Alles was goed. mooie velden. Nette sanitair . Vriendelijk beheerders. Ik geef een dikke 10.

Zeer gastvrij, mooie omgeving.

Barend, 18-8-2017

Mooie kampeerplaatsen

Gastvrije eigenaars

Schone camping

Heerlijk tot rust gekomen in prachtige omgeving.

Celine en Stanny, 24-7-2017

Mooie campingplaats en bijzonder gastvrije ontvangst.

Bijzonder en goed

Rob Admiraal, 23-7-2017

Echte gastvrijheid dat is Ton en Fien wel toevertrouwd. De camping is op een landgoed gelegen en de natuur er omheen wordt zorgvuldig zoveel mogelijk in de oorspronkelijke staat gehouden. De plekken zijn ruim en mooi gelegen. Wij vielen met ons neus in de boter toen 's avonds het Horster mannen koor kwam zingen. Toen een paar dagen later het bakhuisje in gebruik werd genomen door plaatselijke bakkers die op ouderwetse wijze brood bakte kon deze camping voor ons niet meer stuk. Neem daar bij de uitdagende mountainbike route in de Schadijkse bossen. Of met een van de vele pontjes over de maas naar maasduinen en het is een fietsparadijs. Wij wilden een weekje blijven maar het zijn er twee geworden. Eigenlijk moest ik niet zoveel reclame maken anders hebben wij volgend jaar geen plek meer. Maar dan zou ik Ton en Fien tekort doen.

Hartelijk welkom.

Jos en Rina de Graaff, 18-7-2017

Fijne persoonlijke ontvangst op een historische boerderij onder monumentenzorg met een lekkere kop koffie en een zelfgemaakt heerlijk stukje vlaai. Met veel liefde,plezier en inzet geven Fien en Ton je direct een fijn gevoel. Netjes verzorgde camping met eenvoudige sanitaire voorzieningen die keurig verzorgd worden. Ook maakt Fien veel zelfgemaakte producten, zoals div.soorten jam, vruchten en groenten die voor een leuke prijs te koop zijn.

Wij vonden het een korte ,maar mooie ervaring,bij fijne mensen met het hart op de goede plek en wensen hun veel succes en geluk toe!

Meer dan top.

Wim en Arja, 20-6-2017

prachtig klein landgoed, waar met veel liefde gewerkt en geleefd wordt door fantastische mensen!

geweldige ontvangst

Frits en Suping, 15-6-2017

Ontvangst door Fien en Ton was zeer prettig. Koffie met zelfgemaakte vla krijgt men bij inschrijving, Een leuke sfeer op de camping mede door het aanzicht van de prachtige boerderij (500 jaar oud) Deze SVR camping verdient een pluim zoals de eigenaren met hun klanten omgaan. Absoluut een aanrader. Bovendien veel bezienswaardigheden in de omgeving. Ook kinderen kunnen zich prima vermaken op de camping.

Fantastisch en heeeele lieve hardwerkende mensen !

Fam. de Vos, 13-6-2017

Deze camping is echt verslavend. Maar ook de omgeving is TOP,zeker voor fietsers !!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gortmeule in Horst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gortmeule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Gortmeule scoort een 8.96 uit 10 op basis van 73 reviews.