Hotel De Abdij

7,7

43 reviews over Hotel De Abdij in het Nederlands

Kom nu voor de 5de keer in 3 jaar tijd

Roger Gilis, 8-1-2018

Zeg liever, wat vond ik minder: weinig

Soms wat weinig personeel als het heel druk is, wat in elk hotel het geval is.

Als ze nu ipv afgebakken broodjes verse broodjes bij het ontbijt gaven, krijgt het hotel een 10+ voor het eten.

Wat erg in de smaak valt is de kloostermaaltijd: 2 soepen, 2 soorten vlees en 1 soort vis, 2 desserten op tafel. Meer moet dat niet zijn.

Ik heb al in veel duurder hotels geslapen waar alles veel minder was.

ik zal er vaker naar toe gaan.

Gertje, 26-8-2017

Ligt mooi..goed parkeren en een goede uitvalsbasis voor allerlei tochtjes in de omgeving.

Dit nooit meer

Westerlo, 3-6-2017

De abdij in horn. Het lijkt in eerste instantie een mooi klein rustiek hotel echter het eten en de sevice is verschrikkelijk slecht. Een tournedos van €26,00 die geen tournedos was en leek op een harmonica baklap. Terug gestuurd en de zalm besteld. Duurde erg lang voordat ik deze kreeg. Daar ging ons romantisch diner.

Het ontbijt was onpersoonlijk en belaberd, we werden in een hoekje gezet aan een ongedekte tafel en moesten maar wat van het buffet nemen.

Prettig verblijf

Tielemans, 17-4-2017

Kamers zijn netjes en schoon. Gastvrij ontvangen. Diner en omtbijt was prima verzorgd. Zeker een aanrader

Gastvrijheid in een prachtige omgeving

Jan Willem Sonneveld, 21-12-2016

Prima accomodatie in een mooie omgeving. De kamers zijn netjes en schoon. Het eten prima en de mogelijkheden in de omgeving ruim. Reden om nog eens terug te keren. Voor iemand van boven de rivieren een warm bad van limburgse gastvrijheid.

Prima hotel met uitstekend restaurant

John, 1-8-2016

Zeer rustig gelegen hotel (aan doodlopend straatje). Hotel in een oud klooster met keurige, schone kamers. Je kunt heerlijk eten in het restaurant van het hotel. Mooie omgeving om te fietsen (fietsen zijn ook te huur bij het hotel). Vriendelijk en attent personeel.

Ideaal voor een weekje fietsen in en rond Roermond

HUGO EVERAERT, 13-7-2016

Met een knooppunt aan de voordeur is dit de ideale plaats om de omgeving te ontdekken. Het mooie Leudal, Beesel het drakendorp, de Maasplassen, Thorn het witte stadje en Duitsland zijn allemaal via knooppunten in een straal van 20 km te bereiken. Roermond en het winkelcentrum zijn maar 5 minuutjes. Het ontbijt en avondeten is dik in orde, net zoals de bediening. Een zalig weekje zeker voor herhaling vatbaar

Fantastische locatie en erg klantvriendelijk

Gert en Claudia Doeze Jager, 4-4-2016

Wij hebben voor een weekend weg geen minpunten ontdekt. Locatie is bijzonder en leuk. Omgeving biedt voldoende mogelijkheden voor uitstapjes per auto, fiets of lopend.

Het Restaurant heeft een zeer goede kok. De maaltijden zijn een aanrader.

geweldige gastvrijheid

yvonne en marcel, 19-7-2015

Fantastiche eigenaars Els en Gerard. Heel gastvrij en hartelijk. Personeel ook heel hartelijk. Diner was heerlijk en ontbijtbuffet voortreffelijk. Werd vaak aangevuld. Kamers heel netjes. Fietsen gehuurd om een mooie fietstocht van 28 km te maken. Echt een aanrader.

Een Hotel en personeel om nooit te vergeten!

LTJ. Broersma, 11-9-2014

Het weekeind van 6 en 7 september 2014 hebben we met 27 personen van MCK uit Zaandam twee nachten doorgebracht in hotel De Abdij, alles was tot in de puntjes geregeld de bediening zeer vriendelijk, het eten was voortreffelijk.

Prijs technisch was het prima!!!!

En als we weer in de omgeving zijn komen wij hier zeker terug.

L.T.J. Broersma Zaandam

We hebben een aantal aanbieders voor De Abdij voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Abdij in Horn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Abdij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Abdij scoort een 7.67 uit 10 op basis van 44 reviews.